• Het verhaal: Zombies (Nog altijd worden er deelnemers gezocht)

    Velen van jullie hebben vast wel wat van the Walking Dead gezien, niet waar? Ik ben een beetje aan het fantaseren geweest over een soort mini-verhaaltje slash rollenspel slash spelletje te maken waarin jij een karakter bent die moet weten te overleven in een fictief gebied overspoeld door zombies.

    Eens per week zal ik je vragen om een multiple-choise-vraag te beantwoorden en jouw doel is om via de juiste levenskeuzes te overleven.

    ---

    Wil je meedoen?

    Naam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Lengte:

    Beroep:
    Scholing:
    Hobby's:

    Uiterlijk:
    Karakter:

    - Plaatjes van jouw uiterlijk moeten foto's zijn en mogen niet uit anime of andere tekenfiguren bestaan -


    Één tot twee keer per week zal je een berichtje krijgen die je dient te beantwoorden, hierin krijg je een keuze en de keuzes die jij maakt in het leven van jouw karakter bepalen of je het al dan niet overleefd.


    Mogelijk voorbeeld van jouw begin:
    Een normale dag in de lente van 2014, je hebt je verslapen want de wekker is weer eens niet afgegaan. Je haast je in je kleding en doet de gordijnen open om het onmogelijke te aanschouwen. Hoewel je wellicht geen groot fan bent van zombie-verhalen, ook jij hebt over deze mythe gehoord en waarschijnlijk gedroomd. Nu lijkt het werkelijkheid...

    Na bij zinnen te zijn gekomen moet je iets ondernemen, kies:
    A) Pak je auto en rij tot je benzine op is, in de hoop dat je iemand zal vinden.
    B) Pak je auto en rij naar de supermarkt, je zal voedsel moeten inslaan.
    C) Pak je auto en rij naar de drogisterij, medicatie is jouw prioriteit op dit moment.
    D) Pak je auto en rij naar de lokale schietvereniging, bescherming is je prioriteit tegen deze monsters.
    E) Pak alle messen uit de keukenla en wacht af in je slaapkamer.




    EDIT: Verwacht geen literaire hoofdstandjes. Ik ben nog een newbie wat schrijven betreft.



    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 20:12 ]

    Ik ga gewoon meedoen als mezelf :Y)

    Naam: Erieka
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Lengte: 171 centimeter

    Beroep: -
    Scholing: Havo
    Hobby's: Schrijven, foto's maken van haar katten, fotoshoppen, gamen

    Uiterlijk:


    Erieka heeft blond haar, in een bob geknipt en een klein beetje slag in haar haar. Ze stijlt het meestal met een stijltang. Erieka heeft een piercing in haar neus, die ze pas sinds een jaar heeft en waar ze erg trots op is. Je zal haar vaak zien lopen in bandshirts en simpele skinny-jeans met sneakers. Ze heeft twee gaatjes in haar oren, waar ze lang niet altijd wat in heeft. Erieka heeft een hele lichte huid, die bijna vampierachtig wit is. Erieka is niet super slank, maar ook niet dik, een beetje er tussenin zeg maar.
    Karakter: Erieka is een meisje dat erg koppig kan zijn en tegen de rest in kan gaan. Ze is best wel intelligent, maar pessimistisch ingesteld. Ze heeft faalangst en is ontzettend perfectionistisch. Ze wil altijd alles perfect doen en heeft er een hekel aan om mensen te kwetsen. Ze kan vrij onverwacht reageren en kan snel overprikkelt zijn. Ze is ontzettend bang voor insecten, maar niet voor bloed. Ze heeft een hekel aan alleen zijn, maar soms ook niet. Ze kan best vriendelijk zijn, maar ook erg gemeen.


    26 - 02 - '16

    Naam: Shana
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18
    Lengte: 1,70

    Beroep: -
    Scholing: Havo
    Hobby's: Tekenen, Schrijven, Muziek luisteren en met vrienden rondhangen.

    Uiterlijk:



    Een roodharig, jonge vrouw die gewoon slank is. Ze houdt van skinny jeans en eenvoudige topjes.
    Karakter: Shana is een heel liefhebbend persoontje en zou zelfs haar leven geven voor andere. Ze wilt altijd mensen helpen waardoor ze zichzelf wegcijfert. Ze kan vaak impulsief reageren en dingen doen.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 16:13 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Op de dag van de uitbraak is de reactie van een normaal persoon natuurlijk het verzamelen van wat belangrijke spulletjes. Ik heb voor Erieka en Shana alvast een startpakketje gemaakt, enigszins op basis van het karakter.

    KittyChan schreef:
    Naam: Shana
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 18
    Lengte: 1,70

    Beroep: -
    Scholing: Havo
    Hobby's: Tekenen, Schrijven, Muziek luisteren en met vrienden rondhangen.

    Uiterlijk:



    Een roodharig, jonge vrouw die gewoon slank is. Ze houdt van skinny jeans en eenvoudige topjes.
    Karakter: Shana is een heel liefhebbend persoontje en zou zelfs haar leven geven voor andere. Ze wilt altijd mensen helpen waardoor ze zichzelf wegcijfert. Ze kan vaak impulsief reageren en dingen doen.


    Weet je wat dat plaatje is :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Awesome C;


    26 - 02 - '16

    Sinistre schreef:
    (...)

    Weet je wat dat plaatje is :Y)


    vertel.... xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    vertel.... xD


    Balpen tekening, ik volg de maker op Deviantart http://vianaarts.deviantart.com/


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Lazos schreef:
    Op de dag van de uitbraak is de reactie van een normaal persoon natuurlijk het verzamelen van wat belangrijke spulletjes. Ik heb voor Erieka en Shana alvast een startpakketje gemaakt, enigszins op basis van het karakter.


    Het staat trouwens in de spoiler onderaan de beginpost. Als je niet tevreden bent met je pakketje maar iets wil wisselen voor iets vergelijkbaars, dan kan je dat ook gewoon in dit topic aanvragen. :)

    Lazos schreef:
    (...)

    Het staat trouwens in de spoiler onderaan de beginpost. Als je niet tevreden bent met je pakketje maar iets wil wisselen voor iets vergelijkbaars, dan kan je dat ook gewoon in dit topic aanvragen. :)



    Ik ben al blij met een auto:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Eeehm aan de topicmaker ik wist niet dat mijn plaatje een tekening was....

    Moet dat een nieuwe worden?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    Eeehm aan de topicmaker ik wist niet dat mijn plaatje een tekening was....

    Moet dat een nieuwe worden?


    Het lijkt zoveel op een foto dat ik dat door de vingers zal zien. Mocht je jouw foto zelf willen veranderen, ben je daar vrij in.

    Lazos schreef:
    (...)

    Het lijkt zoveel op een foto dat ik dat door de vingers zal zien. Mocht je jouw foto zelf willen veranderen, ben je daar vrij in.


    Dank U en ik laat het zo

    maar wat moeten we nog meer doen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Dank U en ik laat het zo

    maar wat moeten we nog meer doen?


    Voorlopig slechts hopen dat je genoeg mede-spelers krijgt, zodat ik het gevoel krijg dat het zin heeft om er überhaupt aan te beginnen. En daarvoor hoop ik toch op zijn minst op vijf personages. ;)

    Naam: Alexia
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Lengte: 1,75

    Beroep: Ze is Model
    Scholing: Havo
    Hobby's: Zingen, fotograferen en shoppen

    Uiterlijk:


    LINK: http://2.bp.blogspot.com/-nLrloVpPTqw/ThLYlBOxQbI/AAAAAAAAADc/0caObS9jA_0/s1600/363381-7-1266780373613.jpg
    (als je Voe opzoekt bij google afbeeldingen heb je dr x)

    Karakter: Ze is een hele lieve meid waar je wel voor moet oppassen omdat ze een betrouwbaar gezicht heeft maar soms gebruikt ze je hard! ze kan een bitch zijn maar als ze je mag dan doet ze ALLES voor je en is ze er altijd voor je!

    Weet niet of je het oed vind maar ik doe ook een tweede hahahha:P

    Naam: Brace
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 18
    Lengte: 1,85

    Beroep: Hij is tuinman om wat bij te verdienen
    Scholing: hij doet vwo en wil voor arts gaan studeren
    Hobby's: Voetballen, fotograferen en muziek maken

    Uiterlijk:


    LINK: http://data.whicdn.com/images/13529832/tumblr_lpjgg8Qfmw1qi9s2zo1_400_large.jpg

    Karakter: een hele stoere jongen die weer wat hij moet doen om een meisje hem helemaal geweldig te vinden! hij si een flirt en best populair.. zijn enige minpunt is als hij jaloers is dan is hij ook echt heel jaloers!

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 20:30 ]

    Bovenaan de post staat de link naar waar het verhaal zal komen te staan. (Voor de mensen zonder scroll-functie op hun muis: http://www.quizlet.nl/stories/117573/zombies-walking-deadspel-deelnemers-gezocht/[/url] )

    @ Primarsum: Voorlopig zal ik Brace nog niet toelaten, mochten er te weinig belangstellenden zijn, zal jij de eerste zijn met een tweede karakter. ;)