( Ik heb echt geen inspiratie )
Emma :
Ik sluit me een beetje af van de jongens en luister one day at a time ik mis pap, maar het is te vroeg om daar nu mee bezig te zijn. Ik pak me gitaar erbij en begin het mee te tokkelen. ' Ik herinner me ieder stukje van mij alles was. Perfect en compleet dus ik ga dit nemen een dag op een moment. ' ' Jongens sorrie maar ik ga even douche, li je mag als je wil wel ff op de mac. ' Zeg ik en knipoog ik loop van de bank en pak de spullen uit me tent en doe iets gemakkelijks aan maar toch meisjes/vrouwlijks.
Ik besluit een witte tanktop met een short met een vlag erop met sticks. Ik loop naar de douchjes en begin me te douche eenmaal me haar in gesopt te hebben spoel ik het ook weer uit, ik scheeer mezelf even en was mijn lichaam. Ik draai de douche uit en zoek snel naar me handoek ik stap uit de douche er is hier nu toch niemand ik droog mezelf af doe me lingerie aan, vervolgens doe ik me make-up op en lange wimpers ontstaan ik doe nog was creme gele/glitter oogschaduw op net boven me mascara ik borstel me haar uit en maak er een aantal krullen in aan de onderkant.
Tervreden kleed ik mezelf veder aan en stap de douche uit ik zwaai even naar de jongens en leg alles in me tent ik wissel me schoenen even in vans en loop naar de jongens.
we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin