• Aangezien ook topic 2 helemaal vol zat, hier het derde topic


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Als ik gezakt ben, word ik tussen één en twee gebeld. Ik hoop zo hard dat die telefoon niet overgaat.


    Take risks and conquer your fears.

    Als je je examens nagekeken hebt, kun je op examenblad.nl de normen kijken. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Als je je examens nagekeken hebt, kun je op examenblad.nl de normen kijken. (:

    Ik zie het niet staan, of ben ik nou zo blind?


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ga niet naar die normen kijken en gewoon wachten tot vier uur en hopen dat ik niet gebeld wordt. Er is nu toch niks meer aan te doen.
    Duimeeeeeen!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Insurgent schreef:
    (...)
    Ik zie het niet staan, of ben ik nou zo blind?


    Er staat een klein beetje rechts van het midden: normering Havo en Vwo als het goed is!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarom worden jullie allemaal zo vroeg gebeld. Wij worden pas tussen 5 en 7 gebeld ;_;


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik word tussen zes uur en half zeven gebeld. Wat moet ik de hele dag doen? :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik word tussen zes uur en half zeven gebeld. Wat moet ik de hele dag doen? :'D


    Ik weet het eerlijk gezegd ook niet. Ik begin hem langzaam ook een beetje te stressen hier. De n-termen vallen wel redelijk hoog uit. Alleen duits is laag (n-term = 0,0) van de vakken die ik heb. VWO...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Er staat een klein beetje rechts van het midden: normering Havo en Vwo als het goed is!

    Oh ja nu zie ik het. Ik was er via een omweg via de citosite ook uitgekomen. De cijfers vallen me nog mee, alleen economie kan ik niet kijken want dat blaadje ben ik kwijt en nu gaat alles van wiskunde afhangen of ik slaag.


    Take risks and conquer your fears.

    Aerion schreef:
    (...)

    Ik weet het eerlijk gezegd ook niet. Ik begin hem langzaam ook een beetje te stressen hier. De n-termen vallen wel redelijk hoog uit. Alleen duits is laag (n-term = 0,0) van de vakken die ik heb. VWO...


    Klopt, dat zijn vrij hoge n termen hoor. Onze school gebruikte altijd een n term van 1,0. Scheikunde heeft 1,7 , en terecht. Wij worden tussen 3 en 5 gebeld, als we gezakt zijn.


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Klopt, dat zijn vrij hoge n termen hoor. Onze school gebruikte altijd een n term van 1,0. Scheikunde heeft 1,7 , en terecht. Wij worden tussen 3 en 5 gebeld, als we gezakt zijn.


    Onze school ook hoor. Altijd gold de formule "aantal gehaalde punten/aantal mogelijke punten * 9 + 1". Dus ik ben enorm benieuwd.
    Als je na 5 uur gebeld wordt, dan ben je geslaagd? Wij worden tussen 5 en 7 gebeld. Als we door onze mentor gebeld worden, zijn we geslaagd en als we door de decaan gebeld worden, zijn we gezakt of moeten we een her doen om nog te slagen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aerion schreef:
    (...)

    Onze school ook hoor. Altijd gold de formule "aantal gehaalde punten/aantal mogelijke punten * 9 + 1". Dus ik ben enorm benieuwd.
    Als je na 5 uur gebeld wordt, dan ben je geslaagd? Wij worden tussen 5 en 7 gebeld. Als we door onze mentor gebeld worden, zijn we geslaagd en als we door de decaan gebeld worden, zijn we gezakt of moeten we een her doen om nog te slagen...


    Ah jeetje, bij jullie is het dan nog spannender omdat je sowieso een telefoontje krijgt. En ja , als het goed is ben je dan geslaagd, maar kan ook wel dat ze iets eerder bellen (mentor / mentrix) om je te feliciteren dat je geslaagd bent.


    Aan niets denken is ook denken.

    Barnabas schreef:
    Ik word tussen zes uur en half zeven gebeld. Wat moet ik de hele dag doen? :'D

    Ik heb de hele dag tv zitten kijken volgens mij en elke vijf minuten op de klok gekeken of het eindelijk half 5 was. Wij werden van 4 tot half 5 gebeld als we gezakt waren namelijk.


    I am an idiot, I move.

    Wij worden gebeld tussen 1 en half 2 als je gezakt bent en als je niet gebeld wordt, moet je tussen half 5 en half 6 op school komen om je cijfers in te zien en voor eventuele her. Ik ben zo zenuwachtig.


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik kan gewoon 2 uur lang gebeld worden -,-


    Aan niets denken is ook denken.