• Aangezien ook topic 2 helemaal vol zat, hier het derde topic


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    SPECS schreef:
    Ik ben geslaagd!:D
    Zelfs als ik economie over moet doen want dat is een van mijn beste vakken en de rest van mijn cijfers zijn dik in orde!:D
    Gefeliciteerd! *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Florentina schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd!!


    Dankjewel!:D


    You were born original, don't die as a copy.

    Jankowski schreef:
    (...)Gefeliciteerd! *O*


    Thank you!:D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik ben geslaagd!:D
    Zelfs als ik economie over moet doen want dat is een van mijn beste vakken en de rest van mijn cijfers zijn dik in orde!:D


    Gefeliciteerd! :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    pfff ik mag nog een dagje wachten op mijn uitslag. Welke loser jat er dan ook een examen en verpest het voor heel Nederland-_-


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    SPECS schreef:
    Ik ben geslaagd!:D
    Zelfs als ik economie over moet doen want dat is een van mijn beste vakken en de rest van mijn cijfers zijn dik in orde!:D


    Congratz!!!

    Ik moet het nog steeds horen. En de klok gaat tiktaktiktak.
    Ik hoor het pas na 3 uur. :c

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 13:43 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gfeliciteerd, ik weet dus niet of ik vanaf al iets te horen krijg over de overige cijfers en hoelaat ik morgen eventueel gebeld word


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Gfeliciteerd, ik weet dus niet of ik vanaf al iets te horen krijg over de overige cijfers en hoelaat ik morgen eventueel gebeld word


    Bij ons worden we op dezelfde tijden gebeld als vandaag alleen dan morgen. Gewoon precies 24 uur later maar dat is bij ons zo. ik weet niet of het bij jullie zo is?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ik ben zooo bang


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    Bij ons worden we op dezelfde tijden gebeld als vandaag alleen dan morgen. Gewoon precies 24 uur later maar dat is bij ons zo. ik weet niet of het bij jullie zo is?
    er saat van wel maar mijn mentor zij gister dat hij het allemaal niet meer snapte dusja. Naja je leest het wel als k het weet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nou mensen, het uur van de waarheid is aangebroken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    SPECS schreef:
    Ik ben geslaagd!:D
    Zelfs als ik economie over moet doen want dat is een van mijn beste vakken en de rest van mijn cijfers zijn dik in orde!:D

    Proficiat!


    Take risks and conquer your fears.

    ik ben ook geslaagd! Economie kan het haast niet meer verpesten xd. Ik heb allemaal 8en, een 9 voor Engels en een 7 voor wiskunde (yeah)(yeah)(yeah)


    Life's a journey, not a destination

    xBlackbird schreef:
    ik ben ook geslaagd! Economie kan het haast niet meer verpesten xd. Ik heb allemaal 8en, een 9 voor Engels en een 7 voor wiskunde (yeah)(yeah)(yeah)


    Nicee, congratz!!! :D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    FloraBunce schreef:
    (...)

    Nicee, congratz!!! :D


    Bedankt! ;) Iedereen die geslaagd is, gefeliciteerd trouwens!


    Life's a journey, not a destination