• Aangezien ook topic 2 helemaal vol zat, hier het derde topic


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik herhaal even mijn laatste post:

    IrishNialler schreef:
    (...)bij ons gewoon iedereen pas donderdag, maar ja wij zijn maar klein vmbo met 134 leerlingen waarvan 80 procent eco heeft


    Bij ons heeft ook bijna iedereen eco, maar het is volgensmij nog niet zeker wanneer we de uitslag krijgen. Wacht, ik kopieer ook even wat er op onze schoolsite staat.

    "De Inspectie van het Onderwijs heeft besloten dat het CvE (College van Examens) morgen (woensdag 12 juni 2013) de uitslag economie GL/TL niet bekend kan maken op het afgesproken tijdstip ('s ochtends om 8 uur). Uitstel van 24 uur is nodig om een weloverwogen beslissing te kunnen nemen naar aanleiding van het lopende onderzoek naar fraude bij de examens.

    Het CvE beseft dat dit grote overlast betekent voor de betrokken leerlingen en voor scholen, betreurt dit, en hoopt dat scholen er begrip voor hebben dat de omstandigheden deze maatregel noodzakelijk maken. Zodra morgen om 17 uur meer bekend is, zullen we scholen zo snel mogelijk informeren. Voor die tijd kan het CvE geen aanvullende mededelingen doen.

    De inspectie neemt maatregelen gericht op de concrete fraudesituatie. Leerlingen die straks een diploma krijgen kunnen mede door deze maatregelen zeker zijn van de waarde van hun diploma.

    Woensdag tussen 17.00 en 18.00 uur zullen wij op de website bekend maken hoe en wanneer wij leerlingen informeren over de uitslag van het examen.'


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Het is gewoon idioot dat mensen examens stelen. Ik zie het nut er ook niet van in.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2013 - 20:36 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Het is gewoon idioot dat mensen examens stelen. Ik zie het nu er ook niet van in.

    Vmbo-gl/tl kandidaten met economie:
    Op dit moment is het nog niet duidelijk wat er met het economie examen gebeurt. De Onderwijsinspectie geeft morgen (woensdag 12 juni) om 17.00 duidelijkheid of het examen door iedereen opnieuw gemaakt moet worden. Dit zouden wij (= LAKS) onnacceptabel vinden!

    dit stond op t laks, opzich vind ik een dag wachten echt geen probleem maar het had wel vanaf het begin al duidelijk mogen zijn en dan de vraag of het opnieuw moet....


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Vmbo-gl/tl kandidaten met economie:
    Op dit moment is het nog niet duidelijk wat er met het economie examen gebeurt. De Onderwijsinspectie geeft morgen (woensdag 12 juni) om 17.00 duidelijkheid of het examen door iedereen opnieuw gemaakt moet worden. Dit zouden wij (= LAKS) onnacceptabel vinden!

    dit stond op t laks, opzich vind ik een dag wachten echt geen probleem maar het had wel vanaf het begin al duidelijk mogen zijn en dan de vraag of het opnieuw moet....


    Ik wordt echt boos als ik hem opnieuw moet maken. Ik vraag me ook af wanneer ze ons dat examen opnieuw zouden willen laten maken, aangezien er ook nog een herkansing voor mogelijk moet zijn, en ik denk dat er ook een tweede corector aan tepas moet komen. Zelf heb ik dat hele examen nog niet gezien voor het examen zelf, dus ik vind het belachelijk als je hem dan nog een keer moet gaan maken.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Kans is k
    Ein dat i opnieuw gemaakt moet worden, hoop et niet voor jullie


    Aan niets denken is ook denken.

    JackHarkness schreef:
    (...)

    Ik wordt echt boos als ik hem opnieuw moet maken. Ik vraag me ook af wanneer ze ons dat examen opnieuw zouden willen laten maken, aangezien er ook nog een herkansing voor mogelijk moet zijn, en ik denk dat er ook een tweede corector aan tepas moet komen. Zelf heb ik dat hele examen nog niet gezien voor het examen zelf, dus ik vind het belachelijk als je hem dan nog een keer moet gaan maken.
    inderdaad ik ben het echt helemaal met je eens, ik ben blij dat ik niet op vakantie ga ofzo, dat is nu dan toch naar de klote geholpen door een paar rare mensen. Ik vind dat hun het recht op onderwijs niet meer mogen hebben. Nu ze het voor zoveel mensen het verpest hebben en daarbij wat je zegt er moet en zal wel een herkansing moeten zijn dat is een recht van ons. maarja ik heb gelukkig alles volgepland zodat ik amper de tijd voor spanning heb


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)inderdaad ik ben het echt helemaal met je eens, ik ben blij dat ik niet op vakantie ga ofzo, dat is nu dan toch naar de klote geholpen door een paar rare mensen. Ik vind dat hun het recht op onderwijs niet meer mogen hebben. Nu ze het voor zoveel mensen het verpest hebben en daarbij wat je zegt er moet en zal wel een herkansing moeten zijn dat is een recht van ons. maarja ik heb gelukkig alles volgepland zodat ik amper de tijd voor spanning heb


    Ik heb dus gewoon te veel vrije tijd. Morgen is er bij ons in de stad markt, dus daar zou ik met een vriendin van mij heen gaan en dan zorgen dat je om drie uur thuis bent om op dat telefoontje te wachten, nu is het wachten tot 5 uur om te kijken of je al te horen krijgt of je geslaagd bent. Ik ben dan ook blij dat ik idd niet op vakantie ga, en ook geen werk afspraken heb. Ik zit nu en morgen denk ik ook de hele tijd met spanning, gewoon omdat ik me er zo op gefocust had dat ik morgen mijn uitslag zou krijgen en dat dat nu gewoon niet waar blijkt te zijn. Maar ik geloof dat ze bij mij op school helemaal niemand gaan bellen, sowieso heeft bijna iedereen economie.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Pffft. Nog zestien uur te gaan. (no_chears)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nog acht uur te gaan


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik ga vrijdag op vakantie naar Oostenrijk dus iedereen zit hier te stressen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zou het echt zo kut vinden om alles opnieuw te doen. Nou ja, sommige gingen best slecht, dus in dat opzicht..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik wil de examens eeeeeecht niet nog een keertje overdoen. Sowieso wil ik nu gewoon geslaagd zijn en er vanaf zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben geslaagd!:D
    Zelfs als ik economie over moet doen want dat is een van mijn beste vakken en de rest van mijn cijfers zijn dik in orde!:D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik ben geslaagd!:D
    Zelfs als ik economie over moet doen want dat is een van mijn beste vakken en de rest van mijn cijfers zijn dik in orde!:D


    Gefeliciteerd!!


    Aan niets denken is ook denken.