Dragneel schreef:
(...)
Ik heb Clannad voor het laatst gezien ongeveer een jaar geleden. Ik weet dat hij in de originele serie best wel een dude was who did not give two fucks about a lot maar stiekem wel een goeie gast was.
Care to elaborate?
Ahh jaa ik heb hem ook laatst nog gezien en ik was eigenlijk wel gefascineerd door zijn personage en karakter vooral doordat hij me zoveel aan mezelf doet denken. Ik bedoel, hij heeft wel gelijk dat mensen tijdens hun middelbare school veel tijd eigenlijk aan het verspillen zijn en het proberen te doden, maar dat doen ze liever dan samen met een vriend of met vrienden. Deze serie heeft mij egt geraakt vooral dat het je laat zien dat iemand met totaal geen ambitie of zin in het leven iets speciaals voor zichzelf kan maken, een eigen gezinnetje zeg maar.
Hoewel ik wel ambitie heb.
Er zijn veel dingen van hem wie mij aan mezelf doen denken, maar zo kan ik ook genoeg dingen aanwijzen wie totaal anders zijn van mij. Maar ik denk dat hij als innerlijk het meest over mij beschrijft.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.