• Zelf zou ik het eigenlijk nauwelijks weten...


    Tijd voor koffie.

    Oh oh oh before I forget:


    Minatsuki van Deadman Wonderland! Reason's obvious: sick perversion. But that's about it eigenlijk. I don't get off on the thought of seeing my brother's scared face. I don't even have a brother.
    BUT DAT TONGUE.


    No growth of the heart is ever a waste



    Ik lijk denk ik het mest op dit trio ^v^ ,ik ben onhandig en erg verlegen ,verbrand rap dingen en ik begrijp alles verkeer of maak het kapot.

    En vaak ook op Grell

    ik fangirl ook rap over iets xD


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hashirama schreef:
    Oh oh oh before I forget:


    Minatsuki van Deadman Wonderland! Reason's obvious: sick perversion. But that's about it eigenlijk. I don't get off on the thought of seeing my brother's scared face. I don't even have a brother.
    BUT DAT TONGUE.

    I totally forgot about her D:
    How can I forget Minastuki? ;A;
    Ik denk dat zij eerder mijn gedachten zijn dan hoe ik overkom. :"D

    Oeeeh let me think!

    Misschien wel op Kazumi, van Shakugan no Shana, hoewel ik dat niet graag toegeef. Ik had ook echt een hekel aan haar, maar kwam er halverwege de serie achter dat dat misschien wel was omdat ze me zoveel aan mezelf doet denken... Kazumi is verlegen en zwak, maar heeft wel een goed hart. Ze denkt dat ze niet veel waard is, maar eigenlijk is ze dat wel.



    Toch vind ik Kazumi niet perfect bij mij passen, hoewel ik wel dingen heb, die zij ook heeft.
    Het personage dat mij perfect omschrijft ben ik nog niet tegengekomen. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hier kom ik later op terug... Ik te veel personages om er nu bats boem 1 te kiezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you



    Ooooh, serieus. Die laatste is mijn favoriete quote uit beide Avatar-series :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou het niet eens weten. Ik gok op Edward van Fullmetal Alchemist:Brotherhood. Hij is onhandig, koppig, temperamentvol, standvastig, redelijk zelfzuchtig en hij houdt ervan om aandacht te krijgen en gebruikt elke kans om zijn ego te strelen. Verder volgt doet hij geen dingen die hij niet wil en zal daar hard tegen in gaan. Hij heeft een grote mond en is zwaar sarcastisch, tot op het punt aan toe dat het mensen kan kwetsen. En hij is ook nog eens ongeduldig, kan niet lang stil zitten EN houdt van eten :Y)



    Maar aan de andere kant heeft hij wel alles over voor de mensen die wat voor hem betekenen en is loyaal aan hen. Ook zal hij zitten met de fouten die hij gemaakt heeft en proberen ze op te lossen. Zelfs als dit niet meer mogelijk is.

    Ja ik denk dat ik het beste pas bij Edward. Het enige verschil tussen mij en hem is dat hij groot wil zijn en ik groot ben :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 11:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb geen zin om die discussie opnieuw te beginnen; MAAR AVATAR IS GEEN ANIME


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh, dat dacht ik altijd
    Nja, dan kijk ik geen anime :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Jankowski schreef:
    Oh, dat dacht ik altijd
    Nja, dan kijk ik geen anime :W


    Hahaha anime betekend animatie in het Japans, Avatar is Amerikaans :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Sinistre schreef:
    (...)

    Hahaha anime betekend animatie in het Japans, Avatar is Amerikaans :Y)


    so you're gonna tell us that americans CANT make an ANIME ?... en als je geen discussie wou why plaats je dan die reactie, want je weet dat je ongelijk hebt
    Anime gaat om de stijl van animatie en bepaalde richtlijnen waar ze aan houden zoals overdreven emoties, als jij ons nu gaat zeggen dat het omdat avatar niet japans is geen anime kan zijn zou ik beter je onderzoek doen volgende keer (;


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    notyourhero schreef:
    (...)

    so you're gonna tell us that americans CANT make an ANIME ?... en als je geen discussie wou why plaats je dan die reactie, want je weet dat je ongelijk hebt
    Anime gaat om de stijl van animatie en bepaalde richtlijnen waar ze aan houden zoals overdreven emoties, als jij ons nu gaat zeggen dat het omdat avatar niet japans is geen anime kan zijn zou ik beter je onderzoek doen volgende keer (;


    ANIME
    1) Japanse benaming voor tekenfilms 2) Japanse tekenfilm 3) Tekenfilms (japans)


    Anime, leenwoord van het Engelse "animation") [1][2]. Buiten Japan wordt dit woord gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Binnen Japan wordt het woord gebruikt om alle soorten animatiefilms en tekenfilms, zowel binnen- als buitenlandse, aan te duiden.


    Anime is geen stijl, Avatar lijkt alleen op de Japanse stijl.

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:20 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    notyourhero schreef:
    (...)

    so you're gonna tell us that americans CANT make an ANIME ?... en als je geen discussie wou why plaats je dan die reactie, want je weet dat je ongelijk hebt
    Anime gaat om de stijl van animatie en bepaalde richtlijnen waar ze aan houden zoals overdreven emoties, als jij ons nu gaat zeggen dat het omdat avatar niet japans is geen anime kan zijn zou ik beter je onderzoek doen volgende keer (;


    Ja, eigenlijk wel.


    i put the fun in funeral

    Ik heb mijn reactie al aangepast :Y)


    26 - 02 - '16

    Sinistre schreef:
    (...)
    ANIME
    1) Japanse benaming voor tekenfilms 2) Japanse tekenfilm 3) Tekenfilms (japans)


    Anime, leenwoord van het Engelse "animation" [1][2]. Buiten Japan wordt dit woord gebruikt om Japanse tekenfilms en animatiefilms aan te duiden. Binnen Japan wordt het woord gebruikt om alle soorten animatiefilms en tekenfilms, zowel binnen- als buitenlandse, aan te duiden.

    Anime is geen stijl, Avatar lijkt alleen op de Japanse stijl.


    explain Thát again (;

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 17:54 ]


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·