• Aangezien een aantal mensen van username is veranderd, dacht ik laat ik ook eens proberen om een leuke username te vinden en mjn username te veranderen. Vandaar heb ik Rybak in geruild voor Blutbad, die tot mijn grote vreugde nog niet door iemand anders als username was gekozen.

    En Blutbad heb ik niet gekozen vanwege de betekenis bloedbad maar vanwege de serie Grimm. Daar in komen Blutbaden voor waar onder Monroe. Dus vandaar.


    Physics is awesome

    Ik dacht meteen aan Monroe *O*
    Grimm is namelijk één van m'n favo series!
    Dus ik vind het een toffe usename :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Ik dacht meteen aan Monroe *O*
    Grimm is namelijk één van m'n favo series!
    Dus ik vind het een toffe usename :3


    Grimm is ook een van mijn favoriete series. Ik hoop nog steeds dat ze het tweede seizoen op tv gaan uit zenden. En dankjewel!


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Grimm is ook een van mijn favoriete series. Ik hoop nog steeds dat ze het tweede seizoen op tv gaan uit zenden. En dankjewel!


    Momenteel wordt hier seisoen 2 op 2BE uitgezonden, iedere zondag. Geen idee of je in Belgie of Nederland woont, natuurlijk ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Momenteel wordt hier seisoen 2 op 2BE uitgezonden, iedere zondag. Geen idee of je in Belgie of Nederland woont, natuurlijk ^_^


    Ik woon in Nederland maar op tv ontvang ik twee Belgische zenders.


    Physics is awesome

    Leuk! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Rybak kwam van Alexander Rybak, toch? Ik vind Blutbad ook leuk klinken, maar ik kijk Grimm niet en associeer het dus wel gewoon met een bloedbad. Je vorige username riep toch wat meer vrolijke gedachten in me op dan deze. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moest meteen denken aan Grimm.:3
    Leuk!


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Ik vind Blutbad ook leuk klinken, maar ik kijk Grimm niet en associeer het dus wel gewoon met een bloedbad. Je vorige username riep toch wat meer vrolijke gedachten in me op dan deze. :'D


    Dit (:


    The truth may be orange!

    SPECS schreef:
    Ik moest meteen denken aan Grimm.:3
    Leuk!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Square schreef:
    Rybak kwam van Alexander Rybak, toch? Ik vind Blutbad ook leuk klinken, maar ik kijk Grimm niet en associeer het dus wel gewoon met een bloedbad. Je vorige username riep toch wat meer vrolijke gedachten in me op dan deze. :'D


    Ja, dat klopt. Rybak kwam van Alexander Rybak. Ik moet toe geven dat Rybak wat vrolijker klinkt dan Blutbad.


    Physics is awesome

    FloraBunce schreef:
    Leuk! (:


    26 - 02 - '16

    SPECS schreef:
    Ik moest meteen denken aan Grimm.:3
    Leuk!


    En @Unimaginable

    Wat leuk dat jullie meteen moesten denken aan Grimm.


    Physics is awesome

    Me likey! Best wel apart eigenlijk =3


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Me likey! Best wel apart eigenlijk =3


    Wilde eigenlijk Scorpio maar die was al bezet en die zou dan teveel op die van lijken. En toen ging ik op zoek en toen moest ik ineens aan Grimm denken, waarom weet ik ook niet meer.


    Physics is awesome

    Scorpia schreef:
    Me likey! Best wel apart eigenlijk =3


    -