• The Color Run is nu eindelijk ook in Nederland !!!




    Daarbij vroeg ik me af of er hier mensen zijn die er aan mee willen en of gaan doen, zelf wil ik heel graag, alleen er zitten dus wel kosten aan verbonden.
    Voor mij is het makkelijk omdat het in mijn woonplaats word gehouden (Zwolle)
    die word gehouden op 7 Juli, daarnaast is er ook nog een Run op 4 augustus in Utrecht.

    De kosten zijn 29,50 euro, daarvoor krijg je :

    •Een Startnummer
    •Een origineel The Color Run™ T-shirt
    •Een Color Runner™ zweetband (hoofd)
    •Tijdelijke tattoos
    •Je eigen zakje kleurenpoeder (deze ontvang je van ons als beloning bij de finish)

    Voor meer informatie : [url=http://thecolorrun.co.nl/
    ]Kijk op de site !! <<<<<[/url]


    Credendo Vides

    Ik zou het heel graag willen. Alleen ik zit op dit moment met ademhalings-problemen waar ik wel heel hard mee bezig ben. Mijn vriend vroeg of ik mee ging lopen met de ten miles in Tilburg maar dat kan ik dus ook niet ):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dragneel schreef:
    Als ik wat conditie had en het was dichterbij, had ik misschien wel meegedaan. :Y)

    Eventjes een stukje van de site af geplukt :P

    The Color Run™ is een unieke ervaring, die zich minder focust op snelheid en meer op een gekke kleur ervaring met je vrienden en familie. Color Runners komen in alle leeftijden, vormen, maten en snelheden voor! Of je nu een ochtend wandelaar bent of een olympisch atleet, de 5 kilometer van The Color Run™ zal het gedenkwaardigste en meest kleurrijke parcours van je leven zijn!


    RACE REGELS

    Regel #1 Alle deelnemers zijn welkom… snel, langzaam, renner, wandelaar, oud en jong.

    ___
    Want mijn conditie is ook niet al te best (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Eventjes een stukje van de site af geplukt :P

    The Color Run™ is een unieke ervaring, die zich minder focust op snelheid en meer op een gekke kleur ervaring met je vrienden en familie. Color Runners komen in alle leeftijden, vormen, maten en snelheden voor! Of je nu een ochtend wandelaar bent of een olympisch atleet, de 5 kilometer van The Color Run™ zal het gedenkwaardigste en meest kleurrijke parcours van je leven zijn!


    RACE REGELS

    Regel #1 Alle deelnemers zijn welkom… snel, langzaam, renner, wandelaar, oud en jong.

    ___
    Want mijn conditie is ook niet al te best (;

    NICE. c:

    Doe nog steeds niet mee. Maybe next time. (krul)

    Wat voor afstand is het eigenlijk?

    Never mind. Het staat al in een stukje hier boven.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 21:55 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Wat voor afstand is het eigenlijk?


    5 kilometer geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Pythias schreef:
    Wat voor afstand is het eigenlijk?

    Never mind. Het staat al in een stukje hier boven.


    5 kilometer


    "Ignite, my love. Ignite."

    Cas schreef:
    (...)

    5 kilometer geloof ik.


    Dat is op zich nog wel een keer te doen. Ik denk dat ik een volgende keer mee ga doen (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Running is too troublesome. Zeker als ik dan ongesteld ben. Daar heb ik ubrigens wel pillen voor, daar niet van but still. I don't like running.


    No growth of the heart is ever a waste