• .. want ik ga in oktober voor vier dagen en drie nachten met mijn beste vriendin naar Disneyland Parijs! :'3



    Gisteravond hadden we zoiets van, what the hell, we doen het gewoon. Mickey Mouse was ons blijkbaar goed gezind want we gaan nu voor een mooi prijsje ook. (cat)
    Echt nice dit, want ik ging al uit van een vakantieloze vakantie.

    Waar ben jij blij om of kijk jij naar uit? (:


    ars moriendi

    Leuk voor je!^^
    Ik kijk uit naar de vakantie.


    •*• Lululu •*•

    Mooi prijsje? Ik wil niet eens weten hoeveel je moest betalen.

    Ik kijk ook uit naar de vakantie, want in de eerste week ga ik lekker weg met Nikki, haar zusje en het vriendje van haar zusje :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben jaloers!!
    Ik ga pas in December op vakantie. Dus juli wordt vast saaai.(no_chears)

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 17:27 ]


    -

    ik kijk uit naar zomerkamp met mijn vriendin die godzijdank ook op scouting zit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Uuuuuuuuuuuugh, ik ben stikjaloers op jou nu!
    Ik wil al zoooooo lang naar Disneyland D:
    Anyways, veel plezier daar! :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Awesome! Ik ga 3 weken naar de camping yay. Aangezien ik volgend jaar naar Bali ga, blijven we dit jaar lekker in Nederland :Y) Maar waarschijnlijk ga ik nog leuke dingen doen met vriendinnen, waarvan een midweekje Duitsland er misschien wel in zit (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 17:30 ]

    Disneyland is zoooo vet!
    Ik mocht al twee keer mee met een vriend, die moeder mag elk jaar gratis met 4 personen. (Ze werkt bij een of andere reisbureau)


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    Dit jaar ook een vakantieloos vakantie voor mij, maar ik heb genoeg te doen waarschijnlijk als alles mee zit. Alvast heel veel plezier in Disneyland Parijs!


    Physics is awesome

    Gheheh, verkeerde topic. Veel plezier! Ik ga in oktober naar Disney (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 17:44 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leuk! ^^
    Ik heb zin in de vakantie in het algemeen, want mijn motivatie voor school is op dit moment echt enorm laag. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maz schreef:
    Uuuuuuuuuuuugh, ik ben stikjaloers op jou nu!
    Ik wil al zoooooo lang naar Disneyland D:
    Anyways, veel plezier daar! :')


    + ik heb zin in de zomervakantie , dan ga ik met 3 lieve vriendinnen op kamp ! :)


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Ik kijk nergens naar uit.
    Want hier is besloten om niet op vakantie te gaan deze zomer, dus geen warme vakantie voor mij

    Ik heb zin in de midweek centerparks met mijn vriendinnen die we net geboekt hebben ^^


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Dempsey schreef:
    Leuk voor je!^^
    Ik kijk uit naar de vakantie.


    Some people are art and do art at the same time

    Ah, vet leuk!
    Ik ga deze vakantie werkenwerkenwerken en na de vakantie ga ik naar een hoop concerten (Emilie Autumn, Paramore, Imagine dragons...)


    Searching heavens for another earth