• Na de nodige topics aan te hebben gemaakt in verband met mijn nieuwe verhaal, kan ik het nu eindelijk online zetten! Ik zou het hartstikke leuk vinden als jullie het willen lezen en reacties ontvang ik met open armen.




    Horror | Drama | Onbekende personen


    Eden is een vampier die niet beschikt over een eindeloos budget of bijzondere talenten. Ze moet noodgedwongen deel uitmaken van een bende die bestaat uit criminele soortgenoten.
    Terwijl de ene na de andere klus wordt verpest, bespioneerd ze in haar vrije tijd een Canadese
    ex-gevangene waar ze langzaamaan een zwak voor ontwikkeld. Hoewel haar verliefdheid zich bijna ontpopt tot een obsessie, houdt Eden zichzelf voor dat er niets fout kan gaan aangezien ze haar dierbare sterveling slechts gadeslaat. Wat ze niet weet, is dat er ellende van een onschatbaar kaliber op de loer ligt. Alles dat eerst zo onschuldig leek, wordt besmet met een kwaad waar niet aan valt te ontglippen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2013 - 13:17 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Hoofdstuk 1.1 staat inmiddels online. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    En ondertussen ben ik alweer bezig met hoofdstuk 2.1.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Na een lange tijd niet te hebben geschreven, staat hoofdstuk 3.3 nu eindelijk online! Ik ben van plan vanaf nu weer regelmatig aan mijn verhaal te werken, dus hopelijk kan ik nog wat nieuwe lezers vermaken met dit verhaal. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Jawel, ook hoofdstuk 5.1 is in de tussentijd gekweekt en ik ga vrolijk door met promoten.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.