• Haaaai,

    ik zoek een gezellig iemand waar ik gezellig mee kan kletsen! Of je een jongen of een meisje bent maakt me niet uit hihi als je maar gezellig bent.

    Ik me vrienden noemen me Ciallé maar ik heet eigelijk Mellisa haha. Ik ben 16 jaar ik hou van zingen ook al kan ik het niet en van dansen dit kan ik ook niet haha. Ik hou van mensen waar je uren mee kan praten en ontzettend mee kan lachen!

    Ben jij dit meisje of deze jongen Stuur me een berichtje en wie weet ben jij wel mijn nieuwe mailbuddy! x

    Ik ben Amber en ben dertien jaar, ik kan ook niet zingen haha. Euh, ik zit in de tweede van Havo/Vwo.
    Ik houd ervan om te lezen en te RPG'en.

    Ik ben Gail, 16 jaar en ga volgend jaar naar een Mbo. Ik hou van lezen en als je meer wilt weten, moet je maar pb'en :Y)


    -

    Hallo, ik ben Erieka. Ik ben een meisje van 17 jaar.
    Ik heb autisme en zo echt mijn buien. Ik kan gemeen zijn en vet jaloers, maar dat ben ik niet snel. Ik kan goed adviezen geven en ik help graag mensen. Ik ben dol op katten, ik heb er zelf ook twee: Pim en Pom. Ik ben snel uitgekeken op dingen, behalve op relaties. Ik wil continu mijn stijl veranderen en ik wil graag een unieke stijl hebben. Ik heb een pesthekel aan mainstream en de meeste hypes. Ik volg liever mijn eigen dingen. Qua muziek heb ik een redelijk brede stijl. Ik luister van klassiek, een paar nummers dan, tot metal waar ik dan wel weer vele nummers van luister. Ik heb Skillet live gezien en nu wil ik P!nk en Slipknot ook nog live zien. Ik heb een geweldig lief vriendje met de naam Michael, we hebben nu al 1.5 jaar zo'n beetje en ik ben erg gelukkig met hem.

    En dat was het zo wel, denk ik.

    Oh ja, zo zie ik eruit:


    26 - 02 - '16

    Ik ben Manon, zeventien jaar oud en ik kom uit België. Ik hou van lezen, schrijven en voetbal. Verder speel ik slagwerk. Pb me maar als je meer wilt weten (:


    The truth may be orange!

    Ik ben Lieke, 16 jaar. Hou van dvd kijken, voornamelijk Nederlandse series, schrijven en lezen. Je mag me altijd pb'en/gb'en (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik ben Justine 14 jaar. hou van schrijven, naar de radio luisteren, lezen en ik kan wel wat muziek spelen. Pb me als je het wil :)


    Don't cry because it's over, smile because it happened

    Gabriëla, beter bekend als Gabs, Gab, Gabber en nog wat namen, ik ben zestien.
    Hou van lezen, muziek luisteren en voetballen ! - heb het 11 jaar lang gespeelt-

    Ik zie wel of je contact op neemt. c:


    Danmarks Dynamite.