voor het eerst kwamen ze op onze aarde tijdens de eerste beschaving.
ze leerden ons leven en beschermden ons in ruil dat we ons zouden offeren om hen te eren.
maar toen de aliens kwamen keerden ze hun tegen ons want als zij het niet konden overleven dan kon niemand het.
vele eeuwen gingen voorbij en langzaam werden ze een vage herinnering en nog later een legende om kinderen bang te maken.
ze werden woedend op ons en kwamen terug om op ons te jagen, het was een spel om wraak te nemen....
en toen gebeurde dit, wat niemand verwachte ...
‘ gaan we nog praten of blijven we zwijgen?’ de man z’n bruine ogen grepen men gezicht vast. ‘ we zijn niet de enige hier die hier lopen..’ begon hij opeens met een fluister toon. Vreemd keek ik de man aan. ‘ als je de inboorlingen bedoel, ik heb aardrijkskunde gehad hoor!’ ‘nee, het is veel erger dan dat..’ zei hij. ‘ ik heb het gezien. Moordenaars… met stalen hoofddeksels en wapens. Hun lichamen zijn net als ons mensen, maar anders. Je kunt hen niet zien…ze zien je…. Maar jij niet. Vraag maar aan je dode vriend ginder.’
Woedend boorde ik men hakmes steviger tegen hem in. ‘ maak me niet boos… dit zijn kinderverhalen door een stervende. Jij hebt hem gedood… bastaard!’ en hield het mes steviger aan waarop een straaltje bloed tevoorschijn kwam. De man begon gevaarlijk te lachen en greep men hand beet en sneed z’n keel door. Geschrokken deed ik een stap achteruit en wreef men mes schoon aan z’n kleding. Trok men hakmes uit de boomstam die ik schoongemaakt aan men wapenband bond. Men ogen tuurden de omgeving af en zette dan men stappen verder naar Wade en Jennifer toe.
made by WhiteTigerproductions
music by : AC DC, AVP, battleship,
genere : actie, sciencefiction,
bevat Engelse woorden
elke dag één hoofdstuk
neem abo want ik waarschuw niet !
verhaal is in Ik personage geschreven, voor de zinnen van Predator laat ik ze praten die niet verstaanbaar zijn voor de personages maar wel voor jullie.
link :
http://www.quizlet.nl/stories/118208/predators/
in het jaar 1765 maait Julius Caesar alle landen af om overwinning en macht te boeken....
maar wat als dit nu niet zo was en Julius Caesar eigenlijk het hoofd bied en alle hoofdkwartieren leid van de beruchte Tempeliers?
jarenlang, werd de wereld veilig gehouden door de beruchte Assassins, een legende die het kwaad tegenhoud.
maar de leiders van het credo werden koelbloedig gedood door Julius Caesar hem zelve, enkel het kind die ze droegen werd meegenomen en opgevoed tot een soldaat om te dienen in Julius z'n leger.
jarenlang werd Ezio gedwongen om mee te doen in het leger tot hij op een dag een soldaat tegenkomt die het logo droeg van een zeer oud maar bekend teken....
Wanneer de wereld dreigt ten onder te gaan, zijn zij degene die opstaan.
Een credo wordt gevormd en een legende gaat de geschiedenis in….
Ezio Auditore Da Firenze - Nothing is True, Everything is permitted
Maanden gaan voorbij,
Ik zie mensen komen en gaan.
De strijd die blijft maar duren alsof de goden ons liever zien vechten dan leven.
Ach… soms steekt het me zo tegen dat ik weg wil van alles.
Maar waar kan ik heen?
Ik heb geen huis, geen familie….
Maar daar ga ik nu niet over treuren.
De zomer is nu in aantocht…. En het zweet staat als water aan onze enkels in de laarzen.
De hitte is iets waar weinig mensen naar uitkijken. Mensen zoals ik.
Ezio Auditore
gemaakt door : WhiteTigerproductions
gestart : 18.05.2013
genere : historie, avontuur,
muziek : bevat echte soundtrack van de populaire game Assassins Creed die te horen zijn bij elk hoofdstuk.
waarschuwing : nee, neem een abo.
taal : Nederlands kan soms Engelse of Italiaanse woorden bevatten
link :
http://www.quizlet.nl/stories/115870/assassins-creed---the-assassin-rises-/
Nothing is true, everything is permitted ~ Ezio Auditore