• Deze story wordt volledig herschreven. Ze wordt door mij (als co-auteur eigenlijk) geschreven, omdat MeandJonas nu heel weinig tijd heeft en ik voordien al de stukjes geschreven had.
    Dus neem zeker een kijkje, misschien bevalt het je wel.

Melieke schreef:
    (...)

Schrijven doe je voor jezelf, niet voor de abo's. Abo's mogen hoogstens een motivatie zijn.

-

Wrennah schreef:
    (...)

Die boodschap was al wel duigelijk.

Alloveryou schreef:
    (...)
    Die boodschap was al wel duigelijk.

Ze zegt alleen wat ze vind, je hebt ook topics waarin mensen een jaar laten nog in reageren :')

Don't be like the rest of them, darling

Inderdaad zoals ze zeggen met die abos ik heb er op een van mijn verhalen 4 :Y) en ik schrijf wanneer ik zin heb

Sidera nostra contrahent solem lunamque

Alloveryou schreef:
    Ik zoek er trouwens ook nog rollen voor.

Misschien moet je daarvoor een nieuw topic openen en erbij zetten wat je wilt hebben.

Pretty is just a pretty word.

Abo! c:

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ah, dat haat ik zo he. Abo's moet je verdienen, niet gaan lopen bietsen.

ars moriendi

Abo! c:

Thanks!

@CURLYMONSTER Zal ik doen =)

Alloveryou schreef:
    (...)
    wel dan denk ik dat het vrij duidelijk is wat voor iemand ik ben. Ik heb bevestiging nodig anders werk ik me zelf altijd in de put.

Ach, niet zo onzeker. Ik heb een verhaal gehad dat uiteindelijk meer dan 60 abo's had. De eerste twee weken had niemand het gelezen terwijl ik wel al redelijk wat online had gezet. Toen was er nog geen top vijf, ik had gewoon superveel geluk dat 1 iemand het ging lezen. Dus toen bedacht ik leuke titels, zocht leuke plaatjes, zodat het de aandacht/interesse trok als het langs de kantlijn verscheen (daarvan moest ik het hebben).
    Na 2 jaar waren er iets van 5 mensen die vaak reageerden, dat motiveerde veel beter dan al die abo's tezamen. Ook werkt "samen"schrijven motiverend, dan is het hoofdstuk van de ander lezen, zelf schrijven, hoofdstuk van de ander lezen enz. Elkaar motiveren, leuke reacties achterlaten en een beetje racen.
    Ook de leuke delen van het verhaal in je achterhoofd houden als je in een minder leuk gedeelte zit om te schrijven.

sorry voor de lange reactie :$

wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

dat gebitch op elkaar, nee ik houd er ook niet van als mensen om abo's vragen maar ik geloof dat ze al 20x heeft gezegd dat ze het eraf heeft gehaald en jawel mensen zelfs gezegd dat ze het begrijpt er jullie gelijk hebben.
    kom op quizlet is af en toe erger dan een gemiddelde middelbare school, tjieeeez...

Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

fireflower schreef:
    dat gebitch op elkaar, nee ik houd er ook niet van als mensen om abo's vragen maar ik geloof dat ze al 20x heeft gezegd dat ze het eraf heeft gehaald en jawel mensen zelfs gezegd dat ze het begrijpt er jullie gelijk hebben.
    kom op quizlet is af en toe erger dan een gemiddelde middelbare school, tjieeeez...

haha deze comment just made my day.

fireflower schreef:

Ach, ik reageer gewoon op haar beginpost. Ga niet bij elk topic eerst elke reactie doorspitten voordat ik op de eerste post reageer, jeez.

ars moriendi

Damesssssssssss *O* (en heren?)
    On-topic?? *O*
    Alsjeblieft dankjewel ^^

Life is hard and then we die

Ik zal wel eens een kijkje nemen.
    - Oeps, sorry, ik lees geen 1D verhalen, maar ik wens je in ieder geval succes met het schrijven ^^.

[ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 23:40 ]

"I'm a loser, that means I've been lost before."