• Mensjes ik heb nog een laatste rol nodig voor 'My Fairytail aint that cute as I hoped'!
    - Freakmeisje die crush op Tom heeft (en meedoet in de videoclip)
    DUS MENSEN NEEM HEM! HET IS DE LAATSTE EN HIJ IS SUPER ^^ Dus laat niet langer op je wachten ... (hoera)
    Sorry Billsmurf!

    Needs:
    Naam;
    Leeftijd;
    Plaatje;
    Tekstje; met alles erop en eraan!

    NOU NOU MENSJES, WAAR BLIJVE JULLIE? <333.

    Naam; Barbara
    Leeftijd; 16
    Plaatje; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=85720
    Tekst; Hoihoihoi!
    Ik ben Barbara, en ik leef al 16 jaar op deze dodelijke vrolijke wereld.[volgensmijwasdatgeenzin?] Ik heb een passie voor Dansen&zingen, ik weet niet waarom. n_n' Verder houd ik van TOM. Ja, de Tom van TOKIOHOTEL. érg van mij hé? Maar ik hou van hem. Ja, nu mag je wel met je grote smoel zeggen dat ik niet van hem kan houden, maar ik houd gewoon van hem.;) Ik heb een broertje, en een moeder. Mijn vader? Die is dood. Ik hou van shoppen en ontzettend veel van mijn vrienden. Hé, ik moet gaan. Ik ga shoppen met mijn vriendinnen! xx.


    Hey love.

    Plaatje staat erbij!


    Hey love.

    Ikke wel de rol willen!<33

    Ikke wel de rol willen!<33

    Gewoon je info droppen, ik kies de beste! Wie weet ben jij dat wel! =D

    Naam; Michelle

    Leeftijd; 17?

    Plaatje; http://img75.imageshack.us/img75/7299/rapink1z1ndanemoresimlegq2.jpg

    Tekstje; met alles erop en eraan!
    Héèy Lievord! Ik ben Michelle en ben een meisje van 17 jaar oud, mensen zeggen dat dit mijn karakter is; Lief, koppig, eigenwijs, sarcastisch, betrouwbaar, bitchy, behulpzaam. Mijn grootste 2 liefdes zijn; mijn gitaar en mijn paar < als je ook maar ooit aan die 2 komt dan lig je onder de grond x']. Ik draag het liefst een topje met een skinny jeans, en daar onder een paar laarzen met hakken van max. 10 cm. ikzelf vind hakken gewoon chill lopen, omdat ik ook niet zo heel groot ben is het wel handig x']. Aangezien mijn style anders is dan andere is dit mijn favo zinnetje; I am who I am, so shut the fuck up! Verder heb ik een ontzettende hekel aan HELLO KITTY, omdat ik het gewoon een raar schijnheilig poesje vind ><. Ik zelf vind GLOOMY BEARS ruleren x']. Verder hou ik van zingen, dansen, shoppen, feesten, jongens, gitaar spelen, eigenlijk wel alles wat een ander meisje ook leuk vind! En ik heb een hele grote obesessie namelijk TOM KAULITZ je weet wel die gitarist van Tokio Hotel?! Maar ik ga weer! LoveYa.<3

    Naam: Camille
    Leeftijd: 17
    Plaatje: http://tvmedia.ign.com/tv/image/article/818/818792/gossip-girl-20070907045945880.jpg
    Tekstje (met alles erop en eraan):
    Heey,
    Ik ben Camille en leef al 17 jaartjes op deze aardbol. Omdat ik nog maar 17 ben woon ik nog steeds bij mijn ouders. Maar als ik 18 ben wil ik zo snel mogelijk het huis uit zijn. Verder speel ik al 7 jaartjes piano. Het liefst speel ik liedjes van Tokio Hotel. Waarom? Omdat ik een crush heb op TOM!! Ik zou echt alles doen om hem te ontmoeten. Maar dat zal wel nooit gebeuren of ik moet echt heel veel geluk hebben.
    Voor de rest hou ik van pop/rock muziek. & 1 dag zonder muziek is 1 dag minder geleefd.
    Maar ik ga eens! Laterzz


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    heb je al gekozen???
    anders wil ik wel x)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam; Shanice-Loraine

    Leeftijd; 16

    Plaatje; http://a.bebo.com/app-image/7925759046/5411656627/PROFILE/i.quizzaz.com/img/q/u/08/05/11/4918038500a5911237838l.jpg

    of :

    http://i226.photobucket.com/albums/dd124/pinkkandy/scene%20girls/12.jpg

    Tekstje; met alles erop en eraan!

    Haaayyy Skatiessss!!
    Mijn naam is Shanice-Loraine.Jep ik weet het,Ik heb een dubbel naam.De ene noemen mij shanice en de andere Loraine.Het ligt er maar aan ;).Soms noemen ze me Nies of Loor.Naja ik ben dus 16 jaar geleden op deze wereld gestort.Ik zeg het je eerlijk : Ik spoor niet!Ik spring van hekken,fiets tegen bomen en palen aan,maak koprollen op de weg en ga zo maar door.Ik hou van mijn vrienden en van lolly's.Maar ik heb 1 grote liefde : TOM KAULITZ!!jep van de úber coole band : Tokio Hotel.Ik wil niet verkeerd over komen maar Tom zwaaide naar mij op het concert.Ik heb ook een knuffel gegooit met mijn GSM nummer er op.Ik hoop dat die me nog een keertje terug belt!!!Ik ben geen huppel of what ever!!!Ik hou niet zo van shoppen en al helemaal niet van school.Ik dans veel en k vind muziek top!!Ik dans al 10 jaar en ik hoop dat ik een keertje word uitgenodigt in een clip ofzeu!!!
    maar jah ik moet maar eens gaan,ik moet nieuwe posters op hangen van Tom!!!

    doeiii xoxo


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    is die goed??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    is die goed??

    Ja hoor ^^ Ik ben blij dat mensen zich aanbieden! =D

    (...)
    Ja hoor ^^ Ik ben blij dat mensen zich aanbieden! =D


    whaha okii^^ kies je zo ??


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    (...)

    whaha okii^^ kies je zo ??

    Ik moet nog beslissen, maar normaal komt er nog iemand bij. Niet zeker! Ik beslis zo snel mogelijk! Sorrij x

    Naam; Rachel
    Leeftijd; 19
    Plaatje; http://img379.imageshack.us/img379/9423/babyfayce2su2.jpg
    Tekstje;
    Hee,Ik ben Rachel en ik loop al 19 jaar lang op deze aardbol rond.
    Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen willetje. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam. Alhoewel mijn vrienden zeggen dat ik ook erg knetter gek ben. Maar daar ben ik niet zo heel erg zeker van. Nou ja,vooruit. Ik ben ook knetter gek.
    Ik ben verslaafd aan mijn eyeliner en lolly's. En niet van die kleine. Maar die grote met veel kleur.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Die ik dan ook zelf draag.
    Ik deed vroeger aan voetbal,maar ik ben daarmee gestopt omdat ik 3 keer in de week moest trainer. En dan geen tijd meer had voor andere dingen.
    Ik heb een hekel aan huppel gedrag en muggen. Maar het meest haat ik zinloos geweld en dierenleed.


    Music is the new sex

    (...)
    Ik moet nog beslissen, maar normaal komt er nog iemand bij. Niet zeker! Ik beslis zo snel mogelijk! Sorrij x


    ow okii^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Wie is de gelukkigex'D


    Music is the new sex