• Ik zet dit als suggestie om Andere story's ook een kans te geven
    Want al een hele tijd zie ik alleen maar JB en VOORAL 1D staan.

    En zo komt er niks anders in de top.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 14:48 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Javert schreef:
    (...)

    Niet echt. De mensen die het niet leuk vinden hebben de kans om kudo's te geven aan de stories die zij leuk vinden.
    De top laat zien wat er 'populair' is. And yes, Quizlet is swamped with people who still adora JB and 1D. Nothing you can do about it, no matter how much we might bitch


    Ik zie er nu 1 met +89 kudos haal dat maar eens in.


    Queer zijn is gewoon alles

    Je kunt hierover gaan discussiëren, maar ze hebben hier een vreemd systeem genaamd democratie, wat niet bepaald werkt. Democratie is namelijk geen goed systeem, het enige probleem is, dat het wel het beste systeem is we hebben, dus moeten we het maar daarmee doen. Punt blijft dat de 'main stream' zeg maar op quizlet beslist wat in de top komt te staan. Oftewel de top 5 is totaal niet serieus te nemen qua goede verhalen. Daar valt nou eenmaal weinig aan te doen, maar ik ben het met je eens dat het van sommige stories gewoon niet kan dat ze in de top komen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    ZeroGravity schreef:
    (...)

    No offense to you, maar dat vind ik best een lullige opmerking. Het is niet zo dat elk niet-1D-verhaal beter per definitie is dan elk 1D-verhaal, puur omdat het geen One Direction bevat. Ik snap dat het gemakkelijk is om te zeggen dat OP-verhalen vaak origineler zijn dan fanfictions (en dat ben ik op zich wel met je eens, mits ze goed geschreven zijn), maar als je die gedachte op zo'n manier verwoord, scheer je al die verhalen wel heel erg over één kam.

    OT: Hoe was je van plan dat te doen, dan? Want je kunt, als je twee 1D/JB-stories in de top wilt hebben, niet zeggen welke twee van honderden dat zouden moeten zijn. Als je zou zeggen: deze story mag wel in de top en deze niet, dan zou dat belachelijk oneerlijk zijn, en een soort filter instellen dat ervoor zorgt dat zoiets automatisch gebeurt, lijkt me nogal een onmogelijke opgave. (Ik heb verder geen verstand van computers, of zo, maar het lijkt me onnodig veel werk en tijd. Dat kun je dan beter besteden aan een andere manier om de site te onderhouden.)

    Oké, jij gaat er nu dingen die er om heen draaien nu vertellen, alles zodat de 1D en JB stories in de top blijven. Srs, ik ga hier niet verder op reageren.


    Some people are art and do art at the same time

    Het is democratisch besloten dat die stories in de top staan. Dan ga je zelf maar OP's kudo'en.
    En waarom moet de top überhaupt aangepast worden? Populairder betekent niet altijd beter of slechter. Als je iets anders wilt lezen, dan vraag je om stories of zoek je er gewoon naar.
    Ik vind dat de top zo moet blijven, ook al ben ik geen fan van beide fanfictions.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ik zie er nu 1 met +89 kudos haal dat maar eens in.


    Als je 90 lezers hebt die allemaal kudo's geven, kan je dat makkelijk inhalen. It's a fair system. Making changes would fuck that up.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Scorpia schreef:
    (...)
    Oké, jij gaat er nu dingen die er om heen draaien nu vertellen, alles zodat de 1D en JB stories in de top blijven. Srs, ik ga hier niet verder op reageren.

    Dat vroeg ik ook niet van je, ik zeg alleen maar wat ik van je opmerking vind. :')
    Ik heb trouwens toch niet gezegd dat die stories in de top moeten blijven, of wel? Ik zeg alleen maar waarom ik het niet eens ben met je opmerking en dat het mij technisch onmogelijk lijkt om zo'n soort filter in te stellen. Mij boeit het persoonlijk vrij weinig wat er wel of niet in de top staat, want ik maak zelf uit wat ik wil lezen. Dat hoeft de top voor mij niet te bepalen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    (...)

    No offense to you, maar dat vind ik best een lullige opmerking. Het is niet zo dat elk niet-1D-verhaal beter per definitie is dan elk 1D-verhaal, puur omdat het geen One Direction bevat. Ik snap dat het gemakkelijk is om te zeggen dat OP-verhalen vaak origineler zijn dan fanfictions (en dat ben ik op zich wel met je eens, mits ze goed geschreven zijn), maar als je die gedachte op zo'n manier verwoord, scheer je al die verhalen wel heel erg over één kam.

    OT: Hoe was je van plan dat te doen, dan? Want je kunt, als je twee 1D/JB-stories in de top wilt hebben, niet zeggen welke twee van honderden dat zouden moeten zijn. Als je zou zeggen: deze story mag wel in de top en deze niet, dan zou dat belachelijk oneerlijk zijn, en een soort filter instellen dat ervoor zorgt dat zoiets automatisch gebeurt, lijkt me nogal een onmogelijke opgave. (Ik heb verder geen verstand van computers, of zo, maar het lijkt me onnodig veel werk en tijd. Dat kun je dan beter besteden aan een andere manier om de site te onderhouden.)


    Nou, ik begin die indruk langzaam wel te krijgen hoor. ik vind de meeste stories die over 1D gaan erg eentonig, saai of slecht geschreven. Ik kan zo 5 verhalen opnoemen hier op quizlet die echt wel duizenden keren beter zijn dan het rommeltje dat in de top 5 staat en onderbouwen met steekhoudende argumenten.

    Een plot voor een goed verhaal ontstaat uit de personages. De personages zijn eigenlijk de basis van een goed verhaal en als die (naar mijn mening) al waardeloos zijn, dan zegt het veel over het verhaal. Natuurlijk kun je er wel je eigenlijk draai aangeven, maar dat maakt het weer onrealistisch. Daarom hebben OP stories altijd al een streepje voor op de rest, omdat ze eigenlijk personages gebruiken. Je moet precies weten in een verhaal wat je doet en waarom je iets doet en dat kan niet als je wat jongetjes neemt uit een lullig boybandje waar ontzettend veel dingen al over bekend zijn, dat haalt de hele spanning en de originaliteit weg. Dus ja, OP stories zijn vaak beter.

    Natuurlijk mijn persoonlijke mening.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, ik begin die indruk langzaam wel te krijgen hoor. ik vind de meeste stories die over 1D gaan erg eentonig, saai of slecht geschreven. Ik kan zo 5 verhalen opnoemen hier op quizlet die echt wel duizenden keren beter zijn dan het rommeltje dat in de top 5 staat en onderbouwen met steekhoudende argumenten.

    Een plot voor een goed verhaal ontstaat uit de personages. De personages zijn eigenlijk de basis van een goed verhaal en als die (naar mijn mening) al waardeloos zijn, dan zegt het veel over het verhaal. Natuurlijk kun je er wel je eigenlijk draai aangeven, maar dat maakt het weer onrealistisch. Daarom hebben OP stories altijd al een streepje voor op de rest, omdat ze eigenlijk personages gebruiken. Je moet precies weten in een verhaal wat je doet en waarom je iets doet en dat kan niet als je wat jongetjes neemt uit een lullig boybandje waar ontzettend veel dingen al over bekend zijn, dat haalt de hele spanning en de originaliteit weg. Dus ja, OP stories zijn vaak beter.

    Natuurlijk mijn persoonlijke mening.

    Ik geloof dat ik jou deze discussie al eens eerder heb zien voeren in een ander topic en dat er toen ook niemand was die je van je mening af kon brengen; daarom ga ik nu ook niet nog verder off-topic om dat wel te proberen, want dat lijkt me vrij zinloos. Wat ik wel wil benadrukken dat jij zegt dat OP-stories vaak beter zijn. Er zijn altijd uitzondering op de regel. Het is dus nogal onzinnig om ervan uit te gaan dat alle 1D-stories slechter zijn dan de rest.
    En je beseft wel dat je topstory-schrijvers die dit lezen misschien wel beledigt door te zeggen dat je hun story een rommeltje noemt, hè? Het is bovendien ook niet nodig om met onderbouwde argumenten elkaars story de grond in te praten. Lijkt me ook niet de bedoeling van Quizlet.
    Goed, ik snap jullie punt en ik ga niet proberen om jullie ervan af te praten, want waar zouden we zijn als iedereen dezelfde meningen deelde... Ik zou het alleen wel leuk vinden als jullie wat moeite deden om mijn standpunt ook wat beter te begrijpen, want daar kunnen jullie míj niet vanaf praten.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    (...)
    Ik geloof dat ik jou deze discussie al eens eerder heb zien voeren in een ander topic en dat er toen ook niemand was die je van je mening af kon brengen; daarom ga ik nu ook niet nog verder off-topic om dat wel te proberen, want dat lijkt me vrij zinloos. Wat ik wel wil benadrukken dat jij zegt dat OP-stories vaak beter zijn. Er zijn altijd uitzondering op de regel. Het is dus nogal onzinnig om ervan uit te gaan dat alle 1D-stories slechter zijn dan de rest.
    En je beseft wel dat je topstory-schrijvers die dit lezen misschien wel beledigt door te zeggen dat je hun story een rommeltje noemt, hè? Het is bovendien ook niet nodig om met onderbouwde argumenten elkaars story de grond in te praten. Lijkt me ook niet de bedoeling van Quizlet.
    Goed, ik snap jullie punt en ik ga niet proberen om jullie ervan af te praten, want waar zouden we zijn als iedereen dezelfde meningen deelde... Ik zou het alleen wel leuk vinden als jullie wat moeite deden om mijn standpunt ook wat beter te begrijpen, want daar kunnen jullie míj niet vanaf praten.


    Nee, maar dat komt doordat mensen geen goede argumenten hadden waarom mijn mening niet zou kloppen. Kijk, ik ben niet te beroerd om een fout toe te geven en ik wil ook best zeggen dat ik ongelijk heb, maar als ik vind dat het niet zo is, dan blijf ik bij mijn mening. ja, ze zijn vaak beter, omdat er natuurlijk ook hele slechte OP-stories zijn en dan vind ik sommige fanfictions weer beter. Er zijn altijd uitzonderingen.

    Jaa, dat besef ik en dat zei ik ook expres. Ik vind het ook een rommeltje en als ze echt topstory-schrijvers dan moeten ze het eens laten zien en een OP gaan schrijven, want dat is het echte werk. Fanfictions zijn wel makkelijker om te schrijven vanwege dat je minder hoeft na te denken bij de personages, maar probeer dan maar eens een OP te schrijven en vanaf het nulpunt te beginnen. Dan pas kun je de echt hele grote schrijvers onderscheiden van de minderen.

    Ik snap je standpunt wel. Kijk, ik heb zelf ook een tijdje fanfictions geschreven alleen dat was niet iets waarvan je kan zeggen, dit is allemaal mijn werk en alles aan dit verhaal heb ik gedaan, want er blijft altijd een deel in je verhaal zitten dat niet van jou is. Je verhaal bestaat daardoor niet alleen uit je hart en ziel die je erin hebt gelegd, maar ook door een gedeelte van iets anders wat niet van jou is. Wanneer je een OP schrijft dan is alles van jou en dan bestaat een goed verhaal vooral uit het hart en de ziel die de schrijver erin heeft gelegd. Natuurlijk kunnen fanfictions ook goed zijn en vermakelijk, maar het echte werk heeft gewoon echt een groot streepje voor op de rest.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Dit is zo vermakelijk. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Dit is zo vermakelijk. :Y)


    and comments like that are so off-topic.

    OT: Ik heb mijn standpunt al duidelijk gemaakt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mensen, nu weer on-topic. Als jullie willen discussiëren of alle Onbekende Personen goed zijn of juist niet maak je maar een ander topic aan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nou er zijn wel goede 1D stories, Seasons bijvoorbeeld schrijft ontzettend goede verhalen.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou er zijn wel goede 1D stories, Seasons bijvoorbeeld schrijft ontzettend goede verhalen.

    Het is niet alleen dat, als de schrijfstijl goed is, het compleet goed is. Originaliteit speelt ook een rol.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)
    Het is niet alleen dat, als de schrijfstijl goed is, het compleet goed is. Originaliteit speelt ook een rol.


    Ooit haar verhaal Life Taught Me To Die • Tomlinson gelezen? Of Northern Lights • Styles, deze verhalen zijn werkelijk van topkwaliteit en niet omdat het gaat over One direction, de eerste gaat ze trouwens herschrijven en utigeven.:)


    You were born original, don't die as a copy.