• Oke.. misschien word het een beetje vaag, maar ik ga proberen om het zo goed mogelijk te beschrijven.
    Een maand geleden is het uit gegaan met m'n vriendje, en ik dacht dus dat ik over hem heen was. Ik ontmoette iemand anders, die we even K noemen, op de voetbal en ik vond 'm eigenlijk best wel knap. En nu ben ik dus al een poosje verliefd op hem en ik dacht ook echt dat hij me ook wel leuk vond, maar toen hoorde ik dus dat hij net met iemand had gekregen en toen baalde ik echt.
    Nu heb ik dus twee uur per week les met m'n ex, en gisteravond begon hij weer tegen me te praten op Whats App. Hij zei steeds 'love youu' en alles, terwijl hij vorige maand een vroeg of ik hem nog leuk vond - dat vroeg hij nadat het 2 weken uit was ofzo - en toen zei ik dus nee en toen zei hij dus dat hij me ook niet meer leuk vond terwijl hij me nog steeds Appte. En gisteravond toen hij weer tegen me begon te praten, kreeg ik dat verliefde gevoel weer terug, maar ik vind K nog steeds leuk maar telkens als m'n ex me Appt, krijg ik dat gevoel weer terug. Ik ben nu dus best wel in de war, omdat ik K echt leuk vind maar ik weet dus niet wat ik met m'n ex moet omdat ik 'm nog dagelijks zie op school en samen met hem les heb :\


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Het is logisch dat je dat verliefde gevoel krijgt als je met hem praat. Dat had ik de eerste maanden ook bij mijn ex vorig jaar, maar ik heb toen echt tegen mezelf gezegd dat ik het niet meer wou en dat ik hem dus moest vergeten. Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar zoals Mitchell zegt; een ex is een ex.
    En ook ik vind knap zijn geen reden om verliefd te zijn, een knappe jongen met een klote karakter is nu niet bepaald tof om als vriend te hebben.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Nefretiti schreef:
    Het is logisch dat je dat verliefde gevoel krijgt als je met hem praat. Dat had ik de eerste maanden ook bij mijn ex vorig jaar, maar ik heb toen echt tegen mezelf gezegd dat ik het niet meer wou en dat ik hem dus moest vergeten. Ik weet dat dat heel moeilijk is, maar zoals Mitchell zegt; een ex is een ex.
    En ook ik vind knap zijn geen reden om verliefd te zijn, een knappe jongen met een klote karakter is nu niet bepaald tof om als vriend te hebben.


    Ik bedoel dat toen ik 'm zag, hem knap vond, en nu ken ik hem wel beter en vind ik hem echt leuk. Niet omdat hij knap is ofzo.


    If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.

    Oke, dan begrijp ik het al iets beter, maar je zal hen toch beide moeten vergeten aangezien een van hen je ex is en de ander een vriendin heeft.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn