• Sword Art Online is een Online spel. Dit spel word gespeeld met een helm waardoor je virtueel in het spel word gezet. Je moet vooral op een comfortabele manier gaan zitten omdat je in het echt niet meer zal bewegen door de helm, maar alleen in het spel. Aan het eind van de eerste dag in het spel, word bekend gemaakt dat niemand meer kan uitloggen, dat iedereen vast zit in het spel. Als ze de helm af doen, word er een chip geactiveerd dat 'Microwave Radiation' stuurt naar je hersenen en je daardoor dus dood gaat. Niemand kan de helm afdoen, Ditzelfde gebeurt als je doodgaat in het spel.Iedereen die het spel gekocht heeft en aan het spelen is zijn naar ziekenhuis vervoerd voor verzorging en voeding. De eerste dag zijn er al ruim 200 mensen overleden. Je kunt alleen overleven door alle floor bosses te verslaan en uiteindelijk de eindbaas op floor 100 te verslaan
    In het spel kun je ook trouwen, dan deel je elkaars items en zie je elkaars inventory. Er zijn beta testers, die het spel natuurlijk eerder gespeeld hebben. Die wisten ook niet dat dit zou gebeuren. Maar die zijn wel al wat levels hoger.


    In deze rpg speel je een persoon uit een guild, een groep. Deze groep is opgesteld voor dat jullie dit spel gingen spelen. Jullie kennen elkaar dus al. Jullie proberen elkaar te helpen, elkaar te levelen en vooral te overleven tot de eindbaas om floor 100 verslagen is.

    Regels
    -Geen perfecte personages
    -Niemand buitensluiten
    -16+ is toegestaan
    -Minstens vier tot vijf regels, Meer is natuurlijk altijd beter.
    -Naams veranderingen doorgeven
    -Houd er rekening mee, dit is gespeeld in een virtuele wereld, er kunnen dingen veranderen en elke floor is anders
    -Alleen je eigen karakter spelen
    -Reserveringen blijven een dag staan


    Boys
    - Simon Silverton Seaweedbrain
    - Jason "Jase" Mike Greenwoud Wolfheart
    - Kuze Arrito Paddo
    - Stefano Diolora Gandalf123
    -

    Girls
    - gereserveerd voor found
    - Emilia Carolaine Fairchild phrases
    - Gereserveerd voor IPayphone
    -
    -

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: [Foto verplicht, bestaand of anime maakt niet uit]
    Gear: [wat voor soort swaard, met/zonder schild etc]
    extra: [verliefd of stel/familie plaats dat onder andere hier aub]

    [ bericht aangepast op 13 juni 2013 - 20:26 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: Severine Callen Ridgeton
    Leeftijd: 19 Jaar
    Innerlijk: Sev is een behoorlijk speels meisje, dat bij vreemden serieus uit de hoek komt. Ze klampt zich vast aan het vertrouwde, alhoewel ze verandering niet altijd even erg vind. Sev houdt namelijk absoluut niet van routine. Sev is als klein meisje gedwongen stil te zijn, wat ze nu afreageert door kinderlijk en vrolijk te zijn. Ook al is ze aardig tegen vreemden, het duurt lang voor Sev je vertrouwd, maar áls je haar vertrouwd, krijg je daar een open vriendin voor, die de kolen voor je uit het vuur durft te halen. Sev is soms een beetje impulsief en denkt niet altijd na voordat ze iets doet. Bovendien kan haar stemming binnen nu en vijf seconde zomaar veranderen. Sev kan namelijk nogal melodramatisch depressief zijn, maar dan is ze dat ook behoorlijk zwaar. Dan valt ze terug in haar oude gewoontes. Ook heeft ze vaak een protesterende kant, en wilt ze absoluut niet meedoen met de grote groep. Daarvoor heeft Sev haar uniekheid veel te lief. Sev is lief, maar om haar open kant te zien, moet je toch echt haar vriendin zijn.
    Uiterlijk:
    Gear:
    Extra:
    > Sev is single en op dit moment ook niet verliefd.
    > Sev heeft twee broertjes, een tweeling. Die krijgen van haar ouders alle aandacht, waardoor Sev zelf snel heeft moeten opgroeien. Haar ouders hadden dan ook een duidelijke voorkeur voor haar broertjes.
    > Sev's ouders zijn behoorlijk rijk, alleen Sev wilde daar niks mee te maken hebben.

    Mijn computer wilt geen plaatjes uploaden, dus de plaatjes komen eraan!


    Tijd voor koffie.

    LyraPhoenix schreef:
    Naam: Quinn (weeskind)
    Leeftijd: Net zestien (Klein voor zijn leeftijd)
    Innerlijk: Quinn heeft een open personlijkheid. Zelf heeft hij een tik om de beste uit te hangen, maar dat doet hij natuurlijk niet.
    Uiterlijk:


    Quinn heeft lang wit haar tot aan het midden van zijn nek. Zijn groene ogen vallen veel op en hij draagt altijd simpele kleding.
    Gear: KLIK
    Extra: Had net genoeg geld om game te kunnen betalen. Quinn is als baby uit huis gehaald vawege probleem ouders. Hij werd eerst naar een weeshuis gebracht waar niemand hem wilde en uiteindelijk werd hij geadopteerd voor een kindertehuis van kinderen die niet geadopteerd kunnen worden.
    En Quinn is klein voor zijn leeftijd dus hij wordt vaak voor een 13 jarige aangesproken.
    TAtada hier is het.


    Ik heb het wat aangepast, hoop dat het zo goed is.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik wil je niet voorschrijven wat je zou moeten doen, hoor :3, maar misschien is het tijd om te beginnen? Ik spreek uit ervaring als ik je vertel dat mensen afhaken als een rpg lang nodig heeft om een start te maken, en daarbij zijn veel mensen ook niet altijd het einde. Met een close groep kom je verder dan een enorm aantal waarvan de helft na topic één alweer afhaakt. Maar again: laat je door mij niet vertellen wat je moet doen. Het is gewoon een tipje. :Y)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Haha dankje, Ik wil eerst nog mijn eigen rol aanmaken xD Maar heb helaas nog niet de inspiratie gevonden daarvoor. Maar als ik die heb aangemaakt zal ik hem gelijk starten


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dat is fijn om te horen. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Als t nodig is, wil ik best van de mijne een vrouwlijk personage maken,
    Daar zit ik niet zo erg mee :)
    Dan hebben we bijna gelijken kwa mannen en vrouwen ;)

    Ik wil ook nog wel een rol bijmaken, anders?


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Phrases -> Exposed, trouwens. :'3


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Alles kan alles mag :)
    Mij maakt het nooit zoveel uit wat ik bespeel, of t een vrouwelijk personage is of een mannelijk :)
    Ben het beide gewend haha xD
    En maybe is t ook slim om even te checken wie er nog niet in de lijst staat van rollen :/
    Want heb er al een paar gezien die er niet tussen staan xD

    {Found --> Puzzel}


    Tijd voor koffie.