• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevuld met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters. Dit word al jaren overgedragen en zij geloven dat ze het goede doen, net zoals de heksen geloven dat zij het goede doen. Wie wint en blijft overeind staan en wie moet het opgeven?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Your make-up is terrible

    Mijn topics.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga zo even een reactie schrijven, iedereen mag gewoon beginnen hoor. :3


    Your make-up is terrible

    Oké, alleen ik weet niet of ik vandaag ga beginnen i.v.m. dat ik griep heb en mijn lamlendigheid mijn fantasie onderdrukt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Oh, dat ken ik haha. Maar dat is niet erg hoor, we wachten gewoon even op je als iedereen al iets geschreven heeft.


    Your make-up is terrible

    Oh, hier ook even een abo op nemen n_n
    Ik ga straks beginnen, maar ik wilde nog even vragen of point of view en tegenwoordige/verleden tijd iets uit maakt (;


    Caution first, always.

    Nee, schrijf lekker zoals je zelf fijn vind!


    Your make-up is terrible

    Is zit met een probleem: ik heb vrijdag het begin van mijn toetsweek. Mijn hoofd staat niet naar RPG en een wedstrijd, waarvoor ik nog een opdracht moet inleveren, is het héél erg als mijn personage later in beeld komt? Alleen als jullie het goedvinden, want ik baal er erg van en ik houd iedereen op.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben bang dat ik mij moet uitschrijven, ik baal er heel erg van, maar ik kan heel lang niet reageren door de toetsweek en de vakantie wordt ook rommelig. Ik wil jullie niet ophouden. Ik baal er van, maar ja. Veel plezier en nogmaals: sorry. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    Ik ben bang dat ik mij moet uitschrijven, ik baal er heel erg van, maar ik kan heel lang niet reageren door de toetsweek en de vakantie wordt ook rommelig. Ik wil jullie niet ophouden. Ik baal er van, maar ja. Veel plezier en nogmaals: sorry. :c


    Sorry dat ik vergeten was eerder te reageren op je vorige reactie trouwens. :x Maar het is echt niet erg als je pas na je toetsweek inspringt hoor.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Sorry dat ik vergeten was eerder te reageren op je vorige reactie trouwens. :x Maar het is echt niet erg als je pas na je toetsweek inspringt hoor.


    Maakt niet uit, er is ook een leven naast Quizlet of andere dingen, hoor. :Y) Dat kan op zich wel, maar ik ben ook drie weken op vakantie en uit privéredenen wil ik niet de data noemen ervan, dus ik kan ook niet makkelijk aangeven wanneer ik weg ben.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    AvatarKyoshi schreef:
    (...)

    Maakt niet uit, er is ook een leven naast Quizlet of andere dingen, hoor. :Y) Dat kan op zich wel, maar ik ben ook drie weken op vakantie en uit privéredenen wil ik niet de data noemen ervan, dus ik kan ook niet makkelijk aangeven wanneer ik weg ben.


    Ik denk dat het in de vakantie sowieso traag gaat, ik ga zelf ook een week weg en ik neem aan dat anderen ook gewoon weg gaan.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk dat het in de vakantie sowieso traag gaat, ik ga zelf ook een week weg en ik neem aan dat anderen ook gewoon weg gaan.


    En toch ga ik dit niet goed kunnen combineren, sorry.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zane en Diana zijn geen hunters :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maniae schreef:
    Zane en Diana zijn geen hunters :')


    Let's just say I'm tired (':


    Caution first, always.

    Kalgoorlie --> Smaug (:


    Caution first, always.