• Hoi hoi! Ik ben weer terug en probeer mijn inspiratie voor verhalen een beetje kwijt te raken doormiddel van verhalen schrijven. Maar ja ik ben niet meer zo goed als 1 jaar geleden (Kan niet geloven dat ik zolang al niks meer heb geschreven)

    Dus hierbij voor alle Nikita fans (Of mensen die het verhaal achter Nikita een beetje begrijpen):

    Olivia Ewing is anders dan haar ouders. Ze lijkt in geen opzicht op haar ouders. Haar ouders hebben allebei blond haar en zij heeft donker bruin haar.
    Ze besluit op onderzoek uit te gaan en bezoekt de DNA databank van Austin. Een reis van inbraken en nieuwsuitzendingen begint. Wie heeft 's nacht bij de databank ingebroken en waar is Olivia?

    Unknown Indentity

    Ik hoop dat jullie het een leuk verhaal vinden

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 20:37 ]

    notitie: Olivia Ewing is anders dan haar ouders. Ze lijkt in geen opzicht op haar ouders. Haar ouders hebben allebei blond haar en zij heeft blond haar.

    Ik neem aan dat dit niet klopt? :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    notitie: Olivia Ewing is anders dan haar ouders. Ze lijkt in geen opzicht op haar ouders. Haar ouders hebben allebei blond haar en zij heeft blond haar.

    Ik neem aan dat dit niet klopt? :Y)

    Yep, my bad!

    Nastya schreef:
    (...)
    Yep, my bad!



    Nevermind it, die fouten maak ik ook nog steeds:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."