• Misschien zou je een website willen hebben met iets erop wat jij leuk vindt. Ik kan er een voor je maken.

    * Doe het liefst met films
    * Doe geen JB, 1D of 16+
    * Geen gebump over mijn mening graag
    * Het maken van een website kost meestal 1 tot drie dagen
    * Voorbeeld bijna klaar
    * Ik stuur je de link van de website, die je moet bewaren, want het heeft niet zo'n simpele naam als bijv. Quizlet.nl

    Aanvraag open


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    Ik post even een reactie, omdat ik benieuwd ben naar je voorbeeld website. Kan eens die van mij met die van jou vergelijken :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wil eerste je voorbeeld ook wel eens zien, aangezien ik slecht ben in visuele voorbeelden schetsen :Y)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 15:21 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    oké mensen, hier is het voorbeeld:

    klik!
    De site gaat wel over Snow White and the Huntsman, maar dan weet iedereen even wat ik allemaal kan.
    Aanvraag blijft open!(typing)


    "I think you draw to much attention, mr. Underhill."

    Zijn de effecten en de layouts zelf gemaakt?
    Nvm. 1 blik in de code is al genoeg:

    wysiwyg_viewer_skins_page_SloopyPageSkinp2-c-bg2

    Ik hou het toch liever bij het compleet zelfmaken van een website. Deze heb ik zelf in elkaar gezet: Klik

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 20:16 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Te bedenken dat jij er een binnen drie dagen kan maken terwijl ik over een website drie maanden doe.
    Niet lullig bedoelt maar wat jij doet is niet zelf een website maken, dit kan iedereen wel.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 18:54 ]


    Can't control my second personality

    Beetje jammer dat het niet volledig zelf gemaakt is. Kost wel veel tijd om er zelf één te maken maar dan heb je ook daadwerkelijk resultaat.

    DarkSavior schreef:
    Zijn de effecten en de layouts zelf gemaakt?
    Nvm. 1 blik in de code is al genoeg:
    (...)
    Ik hou het toch liever bij het compleet zelfmaken van een website. Deze heb ik zelf in elkaar gezet: Klik

    Oehh, neat! Zulke sites zie ik veel liever dan van die rommeltjes met overal plaatjes.


    From these ashes, I will rise

    Ancore schreef:
    (...)
    Oehh, neat! Zulke sites zie ik veel liever dan van die rommeltjes met overal plaatjes.

    Het design alleen al heeft me 3 dagen gekost. En dan begin ik nog niet eens over de functies die ik zelf heb moeten schrijven T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.