• Ik heb eindelijk sinds lange tijd weer iets kunnen schrijven, ook al is het niet zo heel lang en niet zo geweldig. Het is in een wat andere stijl dan ik normaal schrijf, wat chaotischer. Geen mooie plaatjes erbij dit keer.
    Ik hoop dat nu dit eruit is ik weer voor andere dingen kan gaan schrijven, ik heb veel RPG's verwaarloost omdat het niet zo goed lukte. Dat spijt me echt heel erg en ik hoop dat ik er hierna weer helemaal in kan storten.
    Anyway, hier kan je de SA lezen.


    Your make-up is terrible

    Pfff wauw Nikki, ik wist niet dat depressie te verwoorden was, maar hiermee heb jij toch wel een zeer goede poging gedaan. Ik kon het bijna zelf voelen.


    Life is hard and then we die

    Wauw, zo herkenbaar en echt geweldig omschreven! Meer woorden heb ik er eigenlijk niet voor.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik vind het mooi geschreven en vooral herkenbaar.


    -

    Heel mooi geschreven Nikki


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Wow, heel knap hoe je de depressie hebt weten te verwoorden. Ik denk dat zelfs voor mensen die niet goed weten hoe het voelt, ze nu een beter beeld hebben.
    Al zullen die mensen en ik zelf nooit weten hoe het echt voelt natuurlijk. Ik hoop echt dat je nooit opgeeft en altijd iets zal vinden om voor te blijven vechten.


    You are beautiful, you are love.

    Dankjewel iedereen, ik ben blij dat de woorden er alsnog zo goed uit zijn gekomen zoals ik wilde.


    Your make-up is terrible

    Wauw echt heel knap verwoord!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dankjewel. :3


    Your make-up is terrible