• Het leek mij wel leuk om eens een keer uit te proberen wat je zoal kan qua foto's bewerken en ik heb nu toevallig Picmonkey gebruikt. Ik heb het wel heel simpel gehouden maar ik vind het wel leuk geworden.



    Met dit plaatje ben ik dus begonnen, zoals ik al zei ik heb het heel simpel gehouden.



    Maar toch zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden!


    Physics is awesome

    Die tekst onderin vind ik minder A) het is moeilijk te lezen en B) de tekst voegt niets toe in mijn ogen. Daarentegen vind ik het geweldig hoe je met kleur hebt gespeeld en ziet dat er super cool uit!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Die tekst onderin vind ik minder A) het is moeilijk te lezen en B) de tekst voegt niets toe in mijn ogen. Daarentegen vind ik het geweldig hoe je met kleur hebt gespeeld en ziet dat er super cool uit!


    Dat was een uitprobeersel de tekst en is helaas samen met haar schouder vervaagt toen ik haar schouder ging vervagen. En dankjewel voor het compliment.


    Physics is awesome

    Ik vind het wel mooi geworden. Een beetje in een vreemde trant, maar wel leuk. ^^


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik vind het wel mooi geworden. Een beetje in een vreemde trant, maar wel leuk. ^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Praelectio schreef:
    Ik vind het wel mooi geworden. Een beetje in een vreemde trant, maar wel leuk. ^^


    Vreemde trant? Je bedoelt dat die lichtjes zeg maar de achtergrond zijn?


    Physics is awesome

    Picmonkey is echt geweldig altijd *\o/*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik heb weer wat geprobeerd, nu met een andere foto.



    En de originele foto als vergelijking


    Physics is awesome

    Niet bepaald het mooiste, maar het kan er mee door voor mijn part.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Niet bepaald het mooiste, maar het kan er mee door voor mijn part.


    Heb je het over de eerste bewerkte foto of de tweede? Daarnaast begin ik pas net met foto bewerken dus ik moet nog wel wat leren.


    Physics is awesome

    Je legt alle effecteren er veel te dik en overdanig erop, je kunt het beter wat subtieler houden (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Je legt alle effecteren er veel te dik en overdanig erop, je kunt het beter wat subtieler houden (;


    Zal het onthouden maar ze werken met procenten en hij veranderd bij mij niet als ik de procenten verhoog of verlaag.


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    (...)

    Zal het onthouden maar ze werken met procenten en hij veranderd bij mij niet als ik de procenten verhoog of verlaag.


    Dan moet je de juiste aanpassen :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Dan moet je de juiste aanpassen :')


    Hoe bedoel je? Als er procenten bij zo'n ding staat waarmee je, je foto kan veranderen dan is dat toch het juiste?


    Physics is awesome

    Rybak schreef:
    (...)

    Heb je het over de eerste bewerkte foto of de tweede? Daarnaast begin ik pas net met foto bewerken dus ik moet nog wel wat leren.


    Beiden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    de eerste is eigenlijk best mooi de tweede vind ik zelf niet zo moo maarja ik heb het zelf ook zo geleerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan