• Hoi Q's!

    Ik wil een story beginnen over een meisje dat (helaas) doodgaat aan kanker. Ze wordt verliefd op een jongen (One Direction?) dus dat maakt het extra tragischer. Denk maar aan A Walk To Remember, of zoiets. Alleen ik weet dus écht niet wat voor een titel ik daarboven moet zetten. Ik wil dat het een pakkende titel is, zodat het natuurlijk klikbaar wordt.
    Iemand ideeën?


    xx
    TROUBLECHICK

    dooddoenervo schreef:
    De dood van het meisje...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2013 - 20:36 ]

    Dragneel schreef:
    (...)



    Ik weet het droge titel.


    Queer zijn is gewoon alles

    dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ik weet het droge titel.


    Gewoon recht voor zn raap, geeft de hele strekking van het verhaal, vindt em wel goed (aa)

    Ik vindt het zeer spijtig dat je al een verhaal maakt over kanker (terwijl je dit hoogstwaarschijnlijk zelf niet hebt gehad / niet iemand hebt die het hele ziekteproces heeft doorlopen, en er dus in feite niets vanaf weet) en het dan koppelt aan een jongen uit onedirection....


    Aan niets denken is ook denken.

    Florentina schreef:
    (...)

    Gewoon recht voor zn raap, geeft de hele strekking van het verhaal, vindt em wel goed (aa)

    Ik vindt het zeer spijtig dat je al een verhaal maakt over kanker (terwijl je dit hoogstwaarschijnlijk zelf niet hebt gehad / niet iemand hebt die het hele ziekteproces heeft doorlopen, en er dus in feite niets vanaf weet) en het dan koppelt aan een jongen uit onedirection....


    Exactly


    26 - 02 - '16

    Zelf heb ik altijd een hekel aan mensen die een verhaal over kanker schrijven. Zelf schrijf ik er ook een alleen schrijf ik het uit eigen ervaring. Ik heb het zelf en voel me altijd kut als mensen doen alsof ze hellemaal weten hoe het is. Ze maken er een te groot drama van af en toe. En andere maken het weer zo onvoorstelbaar dom. Dus ik wil eigenlijk niet helpen. Sorry voor mijn frustratie maar ik ben er gewoon een beetje klaar mee.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    HippieDream schreef:
    Zelf heb ik altijd een hekel aan mensen die een verhaal over kanker schrijven. Zelf schrijf ik er ook een alleen schrijf ik het uit eigen ervaring. Ik heb het zelf en voel me altijd kut als mensen doen alsof ze hellemaal weten hoe het is. Ze maken er een te groot drama van af en toe. En andere maken het weer zo onvoorstelbaar dom. Dus ik wil eigenlijk niet helpen. Sorry voor mijn frustratie maar ik ben er gewoon een beetje klaar mee.


    Je weet dat dit een oud topic is?


    Happy Birthday my Potter!