• De korte versie van het verhaal is dat ik een week geleden een keuzeles had. Wegens de examens was er een roosterwijziging (die nergens stond aangegeven, want zo handig zijn ze bij mij op school nou eenmaal) en ik was de enige die toevallig de docent tegenkwam (na tien minuten gezocht te hebben naar het juiste lokaal, dus hij was ook gewoon veel te laat), dus heb ik een erg ongemakkelijke en stille privéles gehad. Ik zat daar letterlijk helemaal in mijn eentje met de docent in een lokaal voor dertig leerlingen.

    Deze week zaten we blijkbaar nog steeds in dat gewijzigde lokaal, maar ik was ook nog steeds de enige die daarvan wist (of de enige die niet deed alsof ze er niets van wist), dus heb ik daar wéér in mijn eentje gezeten (nadat ik vijf minuten bij het lokaal had gewacht, want de docent was weer te laat).

    En het allermooiste? Als ik weg was gebleven, zou hij waarschijnlijk iedereen als absent hebben genoteerd, maar ik heb tijdens beide lessen toen hij een opmerking maakte over de vele afwezigen gezegd dat ze waarschijnlijk niet wisten waar we les hadden. De helft weet waarschijnlijk niet eens wie ik ben, maar ze kunnen me maar beter heel erg dankbaar zijn.

    Conclusie: ik ben de meest brave leerling ooit, gezien de hoeveelheid moeite die ik heb gedaan om toch aanwezig te zijn bij een les waar ik toch alleen maar huiswerk zit te maken. Of de meest stomme, het is maar net hoe je het bekijkt. :')


    Dus dat was mijn ontzettend spannende verhaal. Nou ben ik benieuwd, is er nog iemand die ooit een 'privéles' heeft gehad? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ach ja, dan weet je tenminste zeker dat je niet als spijbelaar wordt genoteerd!

    Ja, dat heb ik gehad, en het heet nablijven. In m'n eentje. Op vrijdagmiddag. Terwijl iedereen genoot van het weekend.


    Searching heavens for another earth

    Weetje, dat zou ik ook nog voor elkaar krijgen....nou ja ik heb bijna privé bijles wiskunde....telt dat ook?n_n


    You were born original, don't die as a copy.

    Nee dank je, haha.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Haha tjonge jy bent inderdaad braaf dan!
    Zelf heb ik nooit ''privéles'' gehad, want ik kwam, zoals de meesten, gewoon niet opdagen. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Beter in de les zitten en niks doen dan genoteerd worden als absent/spijbelen!

    haha ik ik, hahabij engels
    Het is de regel op het einde dat je met een 7 of hoger voor engels mag je dan 2 lessen van de vier skippen. maar dat waren er maar tien van de negenentwintig maar die zijn niet op komen dagen. Bij wiskunde les ervoor mochten we eerder weg dus ik met mijn beste vriendin braaf gewacht komt er niemand dus zij ze heb je nog vragen nee na ga dan maar naar huis yihaa ahahhaah

    Achja liever zo dan alleen slechte dingen..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Standaard bijles bij mn Taekwondo trainingen na vakanties... Plus bijna standaard therapie sessies ná de trainingen. xd
    Ik begin braaf zijn en doen wat anderen verwachten een beetje beu te worden.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik ben alles behalve een brave leerling. Als ik om zes uur 's ochtends wakker wordt, en ik heb geen zin, draai ik me nog mooi een keer om, om het derde uur pas op school te verschijnen. Tussenuur voor laatste uur, daar ga ik niet heen. Leraar kwartier te laat, tussenuur! Ik ben niet zo braaf.
    Maar ik ga wel braaf naar bijles, toen ik dat nog had. En ook mis ik nooit de lessen waarin we in groepjes werken omdat ik het niet vind kunnen om mijn groepje in de steek te laten.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik heb één keer privéles van mijn wiskundeleraar gehad voor een herkansing waar ik perse een goed punt voor moest halen. Maar meestal ben ik juist een van de mensen die er gewoon niet is, dus dat heb ik nog nooit meegemaakt.


    Take risks and conquer your fears.

    Haha, lijkt me inderdaad ongemakkelijk. En nee, ik heb geloof ik nog nooit een privéles gehad.


    You are beautiful, you are love.

    Ja, met Maatschappijwetenschappen zaten we altijd met heel weinig, en omdat het volwassenenonderwijs was, skipten veel leerlingen ook lessen. Ik daarentegen was altijd aanwezig, en zat dus wel eens alleen.


    Bad decisions make good stories.

    Nope, nog nooit meegemaakt en het hoeft voor mij ook niet. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het zou mij ook nog eens kunnen gebeuren, maar liever toch niet. Ik ben tegenwoordig toch minder braafjes...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Braaf. :Y)


    •*• Lululu •*•

    Elke week. Ik ben op mijn school in mijn eentje een klas... Maar we zijn ook maar met 50. ;'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes