• Ik meen het serieus Jullie mods hebben iets tegen Joyce zeker jullie geven haar gwn 3 of 4 bans op een dag en dan nog eens een ban omdat ze reclame maakt wat ze NIET doet! Weet je wat jullie zijn misbruikers, ik bedoel halo ze heeft niks gezegt op het forum en dan krijgt ze ineens 4bans op 1dag is dat NORMAAL dacht het niet. dan zgegen jullie tegen ons hou jullie aan de regels doe het dan zelf ook btw, als ik nu een ban of wat anders krijg dan is het discriminatie want ik heb recht op een mening te geven of kennen ze dat in stomme NL niet???

    (sorry vr me vriendjes in NL x'D)

    Mijn punt stop met mensen lastig te vallen en onterecht te straffen terwijl ze helemaal niets doen zoals Joyce. ik weet zowiso dat jullie het niet gaan doen en das stom want wij zitten hier voor plezier en jullie verpesten het!!Dankje voor te luisteren.


    *He's the one.

    Maak het erger ofzo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Like SexyThingx3 said. Sorry Char maar hiermee maak je het gewoon erger dan het al is.

    Boeie weet je ik ebn het kotsbeu hierzow het is gwn een gevangenis!!!!


    *He's the one.

    Rustig --'
    x


    ok

    Idd, maar dit topic word zo toch gesloten, het is verboden op quizlet je mening te geven wanneer het niet die van hun is.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    AMEN _O_
    You're so fucking damned right ! (K)


    Every tear falls down for a reason.

    Ik werd ookal een x geband omdat ik me mening over iets zei >< Ik vind gewoon dat die regels en mods weg moeten
    Zoals vroeger
    En als ik nu weer geband word dan kunnen jullie allemaal mijn kont kussen!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    HELL YEAH!!!!! Peace!!!!


    *He's the one.

    PEACE LOVE AND ICE CREAM!!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik werd ook keertje geband, ik gaf mijn mening, en toen werden ze boos, en als excuus zeiden ze; Ja sorry we dachten dat je iemand anders was --'


    Every tear falls down for a reason.

    Dude ,, Ik bn het met je eens XD
    Maar nu praat je over elke mod ,terwijl het se heust niet allemaal sijn ,,En ik weet hoe Joyce sig voelt ,ik krijg ook 80duizend waarschuwingen voor dingen die ik niet doe ¬¬


    Crack a bottle

    Waarom denk je dat ik heir zit voor altijd gebant te wordne en mij te laten comanderen nee sorry ikz it hier voor de mensen en voor het plezier en daar moeten helaam geen regels op ge plakt worden!!!


    *He's the one.

    Oke,CHILL OUT. Jea moest ik even zeggen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    IVY chill out hoorde ik vorige week al genoeg!!!!btw ik kom nie top msn ik moet zo weg!!!


    *He's the one.

    ICE CREAM :D
    AND LOLLYS =D


    Every tear falls down for a reason.