• Ik wilde weleens weten hoeveel mensen niet straight zijn.

    Dankzij het boemspelletje ben ik extra nieuwsgierig:Y)

    Poll: wat is jouw geaardheid?

    Het is geen verplichting om te maken.


    Groetjes Sharon


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hoe zit het met mensen die anders geaard zijn?
    Asexuals, Demisexuals, Pansexuals, etc?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 23:39 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Gestemdddd, hetero! :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Javert schreef:
    Hoe zit het met mensen die anders geaard zijn?
    Asexuals, Demisexuals, Pansexuals, etc?


    Wait, Wut?!

    sorry nog nooit van gehoort...

    Zou je het kunnen uitleggen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Wait, Wut?!

    sorry nog nooit van gehoort...

    Zou je het kunnen uitleggen?


    Asexuality (or nonsexuality) is the lack of sexual attraction to anyone or low or absent interest in sexual activity.
    A demisexual is a person who does not experience sexual attraction unless they form a strong emotional connection with someone
    Pansexuality, or omnisexuality, is sexual attraction, sexual desire, romantic love, or emotional attraction toward persons of all gender identities and biological sexes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Hetero. :]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik zit tussen bi en hetero in. Ik weet bijna zeker dat ik Bi ben, alles spreekt ervoor, maar zolang ik Nikki heb zal ik er nooit echt achter komen, omdat ik gewoon niks kan voelen voor iemand anders :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Javert schreef:
    (...)

    Asexuality (or nonsexuality) is the lack of sexual attraction to anyone or low or absent interest in sexual activity.
    A demisexual is a person who does not experience sexual attraction unless they form a strong emotional connection with someone
    Pansexuality, or omnisexuality, is sexual attraction, sexual desire, romantic love, or emotional attraction toward persons of all gender identities and biological sexes.


    Ik zal het aanpassen maar pas het onder geaardheid?

    Ja sorry maar ik vind het moeilijk in te schatten dit.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    DarkSavior schreef:
    Ik zit tussen bi en hetero in. Ik weet bijna zeker dat ik Bi ben, alles spreekt ervoor, maar zolang ik Nikki heb zal ik er nooit echt achter komen, omdat ik gewoon niks kan voelen voor iemand anders :Y)


    Die zag ik niet aankomen:O

    Blijf maar fijn bij Nikki dan:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    KittyChan schreef:
    (...)

    Ik zal het aanpassen maar pas het onder geaardheid?

    Ja sorry maar ik vind het moeilijk in te schatten dit.


    Ja.
    Om het maar even uit te leggen: Als je Asexueel bent, heb je simpelweg geen behoefte aan sex en geen sexuele gevoelens.
    Als je Demisexueel bent, zoals ik, kun je simpelweg geen sexuele gevoelens voor iemand krijgen zonder een diepe emotionele band met hun te vormen.
    En Pansexualiteit is een stapje verder dan bisexueel. bisexueel is mannen en vrouwen. Pansexueel is mannen, vrouwen, mannen met een vagine, vrouwen met een penis, en alles daar tussen in.

    Ik bedoelde dit allemaal trouwens niet aanvallend. Maar deze sexualiteiten worden gewoon altijd vergeten omdat ze niet zo bekent zijn. i think I'm forgetting a few myself...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    KittyChan schreef:
    (...)

    Die zag ik niet aankomen:O

    Blijf maar fijn bij Nikki dan:Y)

    Ik was ook niet van plan om bij haar weg te gaan :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Javert schreef:
    (...)

    Ja.
    Om het maar even uit te leggen: Als je Asexueel bent, heb je simpelweg geen behoefte aan sex en geen sexuele gevoelens.
    Als je Demisexueel bent, zoals ik, kun je simpelweg geen sexuele gevoelens voor iemand krijgen zonder een diepe emotionele band met hun te vormen.
    En Pansexualiteit is een stapje verder dan bisexueel. bisexueel is mannen en vrouwen. Pansexueel is mannen, vrouwen, mannen met een vagine, vrouwen met een penis, en alles daar tussen in.

    Ik bedoelde dit allemaal trouwens niet aanvallend. Maar deze sexualiteiten worden gewoon altijd vergeten omdat ze niet zo bekent zijn. i think I'm forgetting a few myself...



    Ik vatte het niet aanvallend op maar ik wist het niet goed

    maar ik zal het aanpassen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik was ook niet van plan om bij haar weg te gaan :Y)



    Héhé

    hou maar zo(baby)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Tja ik weet niet wat ik ben eigenlijk. Denk niet dat ik helemaal hetero ben, maar goed ik heb een vriend en daar hou ik het nu ook bij. :'D


    -

    Melieke schreef:
    Hetero. :]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Genius schreef:
    Tja ik weet niet wat ik ben eigenlijk. Denk niet dat ik helemaal hetero ben, maar goed ik heb een vriend en daar hou ik het nu ook bij. :'D


    Ik weet dat ik biseksueel ben maar heb op het moment een vriend die ik niet kwijt wil.

    maar even terug te komen; mocht het uitgaan, waar ik niet vanuit ga, raad ik je aan om te experimenteren:Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."