• Ja, gewoon omdat ik zo blij ben: Ik ben in één keer geslaagd voor mijn rijbewijs! (:
    (Ik ben pas twee weken 17, haha) En wow, ze hebben me zo op de proef gesteld! Ik had namelijk vrijstelling voor mijn
    bijzondere verrichtingen dus ipv 30-40 minuten zou ik maar 20 minuten rijden, ze hebben me 35 minuten laten rijden!
    En ook nog eens op allerlei plaatsen waar ik nog nevernooit had gereden en toch is het me gelukt! ;D

Eigenlijk was het super gezellig, mijn instructeur kon niet mee want ik had twee examinatoren en ik heb eigenlijk
    de hele rit gezellig zitten kletsen en woeh, maandag mag ik mijn rijbewijs ophalen (:

Was wel een gedoe, we wilden hem aanvragen, maar hadden onderweg twee keer autopech :Y) Haha.

Whoe feest \o/ Dat wilde ik dus kwijt (; Zat er namelijk echt heel lang over in, over mijn rijexamen, pfft.

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Gefeliciteerd! Ik moet nog een paar jaren wachten.

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Gefeliciteerd!

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Gefeliciteerd!

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Karev schreef:

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Whoe dankje \o/ Echt, ik loop al de hele dag te glunderen (:

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Karev schreef:

Can't control my second personality

Super, gefeliciteerd!

To love is to destroy.

Gefeliciteerd!^^

•*• Lululu •*•

Ohhh zo relaxed! Gefeliciteerd ;D
    Ik moet volgende maand voor het eerst en ik ben ook pas 17.

Caution first, always.

Gefeliciteerd! Dat is leuk nieuws!

I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

Karev schreef:
    Dit, maar wel acht jaar of zo :'D

Some people are art and do art at the same time

Gefeliciteerd! Ik ben al bijna een jaar achttien, en heb hem nog niet. Als ik terug ben uit Spanje begin ik met lessen, en hoop ik hem volgend jaar januari te hebben! haha

Alleen maar tranen van geluk

Gefeliciteerd! *O*
    Mijn vader vraagt de afgelopen weken opeens steeds wanneer ik van plan ben rijlessen te geen nemen, maar ik ben pas zestien, dus eigenlijk vind ik dat dat nog wel even tijd heeft. :')

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Gefeliciteerd!

Pretty is just a pretty word.

Kalgoorlie schreef:
    Ohhh zo relaxed! Gefeliciteerd ;D
    Ik moet volgende maand voor het eerst en ik ben ook pas 17.

Afrijden of lessen? (:

Square schreef:
    Gefeliciteerd! *O*
    Mijn vader vraagt de afgelopen weken opeens steeds wanneer ik van plan ben rijlessen te geen nemen, maar ik ben pas zestien, dus eigenlijk vind ik dat dat nog wel even tijd heeft. :')

Ik ben 3 dagen nadat ik 16,5 was begonnen, haha. Ik heb volgend jaar namelijk mijn examen en dan heb ik dit alvast binnen (: Ben begonnen met in de sneeuw rijden ook :Y)

En dank jullie allemaal, is inderdaad echt top nieuws.