• Beste allemaal,
    Ik heb gelogen over het feit van mijn nicht Luna.
    Ze heeft wel K maar geen Leukemie.
    Daarom probeer ik dit nu recht te zetten.
    IK heb haar in een zwart daglicht gezet, dat had ik niet mogen doen.
    Daarom probeer ik nu alles netjes en formeel neer te schrijven.
    Ik was boos op haar de reden hier achter hou ik liever Prive..
    Ik hoop dat jullie niet boos willen zijn op Luna, omdat ik dit voor haar verpest heb..
    Daarom hoop ik ook dat jullie mij willen en of kunnen vergeven.
    Ik had dit nooit zo gemeen mogen posten.
    Alvast reuze bedankt LaLa

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 14:14 ]


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ik denk nog steeds dat het nep is.



    Snap ik wel maar dat is dan jou probleem dat je het niet geloofd


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    Praelectio schreef:
    Ik kan alleen maar opmaken uit je verhaal dat je hebt gelogen over de leukemie, maar dat Luna wel een andere vorm van kanker heeft. Als ik het goed heb.
    Ik vind het wel zo netjes dat ze nu eerlijk is. Het is fout om te liegen, maar ze zet het nu recht en daarom vergeef ik het je ook dat je hierover hebt gelogen. Hoewel ik het wel heel erg zwak vindt om over dodelijke ziektes te liegen, want vele meisjes en jongens van deze leeftijd hebben het wel.
    Maar als ik het goed begrijp heeft Luna dit allemaal niet gezegd, maar jij?
    Edit: Ik geloof trouwens nog steeds niet dat dit het hele verhaal is. Ik heb steeds het gevoel dat jij en Luna eenzelfde persoon zijn, of ben ik de enige?



    dit heb je inderdaad goed..
    Ze heeft spijt en probeert het recht te zetten.
    Heel erg Dapper..
    Je doet het goed, probeer je uiting neer te plaatsen..
    In de form die jij kan geven..

    Luna is niet de zelfde persoon als LALa...

    ( probeer duidelijk kort maar krachtig)

    XxX

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 14:04 ]


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Maar... Als deze Luna echt kanker heeft en je was kwaad op haar oid, waarom post je dan op Q dat ze een ander soort kanker zou hebben dan ze eigenlijk heeft? Ik snap gewoon de logica daarachter niet.
    Als dat meisje echt bestaat en ze echt ziek is, dan is dat natuurlijk heel erg en wens ik haar heel veel beterschap. Maar ik moet eerlijk zeggen dat je verhaal niet bijzonder overtuigend overkomt, wat er overigens ook voor een groot deel mee te maken heeft dat je haast opzettelijk spelfouten lijkt te maken. Als je serieus genomen wilt worden op het internet, moet je de manier waarop je schrijft ook een beetje serieus nemen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dit begint echt supper saai te worden als jullie het niet geloofen oke dan niet hoe verwijder je dit dan

    deze topic

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 14:05 ]


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    Square schreef:
    Maar... Als deze Luna echt kanker heeft en je was kwaad op haar oid, waarom post je dan op Q dat ze een ander soort kanker zou hebben dan ze eigenlijk heeft? Ik snap gewoon de logica daarachter niet.
    Als dat meisje echt bestaat en ze echt ziek is, dan is dat natuurlijk heel erg en wens ik haar heel veel beterschap. Maar ik moet eerlijk zeggen dat je verhaal niet bijzonder overtuigend overkomt, wat er overigens ook voor een groot deel mee te maken heeft dat je haast opzettelijk spelfouten lijkt te maken. Als je serieus genomen wilt worden op het internet, moet je de manier waarop je schrijft ook een beetje serieus nemen.



    ja dat probeer ik ook alleen ik stress nu hier omdat nobdy mij geloofd


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    ImSoryImCute schreef:
    (...)


    ja dat probeer ik ook alleen ik stress nu hier omdat nobdy mij geloofd


    Vind. Je. Het. Gek.

    ImSoryImCute schreef:
    dit begint echt supper saai te worden als jullie het niet geloofen oke dan niet hoe verwijder je dit dan

    Saai?
    Nu geloof ik het echt niet meer hoor, het spijt me. En een topic kun je niet verwijderen, maar je kunt wel een slotje aanvragen.


    •*• Lululu •*•

    ImSoryImCute schreef:
    dit begint echt supper saai te worden als jullie het niet geloofen oke dan niet hoe verwijder je dit dan


    Je kunt topics niet verwijderen. Het enige wat je kunt doen is een mod (die mensen met de rode namen) vragen om je topic te sluiten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sofinite schreef:
    (...)

    Vind. Je. Het. Gek.



    ik snap het wel omdat ik al eerder gelogen hebt en dit echt irritand is voor iedereen


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    Rustig blijven...
    Tip: schrijf alles goed uit..
    We zullen je proberen te begrijpen.
    Luna zal hier ook vast en zeker nog met je over willen spreken.
    Onder andere van je moed en lef dat je dit durft recht te zetten voor haar.
    Niet stressen..

    XxX


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Sorry ik probeer je te begrijpen, maar ik vind het gewoon verschrikkelijk dat je Loog dat ze leukemie had (ookal heeft ze wel longkanker).
    Ik vind het wel netjes dat je nu je excuus aanbied, maar ik mag hopen dat je zoiets echt nooit meer doet als je boos bent op iemand

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 14:07 ]


    Can't control my second personality

    ImSoryImCute schreef:
    (...)

    dat is dan jou probleem maar goed


    Meer jouw probleem, want zo moet je alles tig keer uitleggen. Enfin, als jij dat niet erg vind.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mallory schreef:
    (...)
    Saai?
    Nu geloof ik het echt niet meer hoor, het spijt me. En een topic kun je niet verwijderen, maar je kunt wel een slotje aanvragen.



    ik bedoel die mensen die het niet geloofen dat begint een beetje irritant te worden


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    Tuurlijk mop. Wacht maar tot een dierbaar persoon echt kanker krijgt, kijken of je het dan nog steeds leuk vindt om lul verhalen te posten.


    i put the fun in funeral

    Girl89 schreef:
    (...)


    dit heb je inderdaad goed..
    Ze heeft spijt en probeert het recht te zetten.
    Heel erg Dapper..
    Je doet het goed, probeer je uiting neer te plaatsen..
    In de form die jij kan geven..

    Luna is niet de zelfde persoon als LALa...

    ( probeer duidelijk kort maar krachtig)

    XxX


    Je hoeft niet voor psycholoog te spelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.