• Beste allemaal,
    Ik heb gelogen over het feit van mijn nicht Luna.
    Ze heeft wel K maar geen Leukemie.
    Daarom probeer ik dit nu recht te zetten.
    IK heb haar in een zwart daglicht gezet, dat had ik niet mogen doen.
    Daarom probeer ik nu alles netjes en formeel neer te schrijven.
    Ik was boos op haar de reden hier achter hou ik liever Prive..
    Ik hoop dat jullie niet boos willen zijn op Luna, omdat ik dit voor haar verpest heb..
    Daarom hoop ik ook dat jullie mij willen en of kunnen vergeven.
    Ik had dit nooit zo gemeen mogen posten.
    Alvast reuze bedankt LaLa

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 14:14 ]


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    Elly4ever schreef:
    Dus als ik het goed snap je hebt gelogen dat Luna ziek was (en een verhaal verzonnen) maar ze is toch wel ziek alleen zit het in de longen
    Ik snap het niet helemaal



    nee kijk ze is wel ziek alleen met die leukemie enzo hb ik glogen


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    Wat ik ervan begrijp is dat jij boos was op Luna en gezegt heeft dat ze leukemie heeft enz. maar ze heeft dus longkanker en je hebt spijt van het liegen...

    Als het zo goed is wat ik begrijp dan is het goed van je dat je je fout inziet en het eerlijk zegt. Misschien niet het fijnste om over te liegen maarja.
    Heel veel sterkte met alles dan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DamnBieber schreef:
    (...) ?? Ik snap je niet. bedoel je met t: te of hoort het vast aan nie?


    omg wrm lt j op mijn schrijftype


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    IrishNialler schreef:
    Wat ik ervan begrijp is dat jij boos was op Luna en gezegt heeft dat ze leukemie heeft enz. maar ze heeft dus longkanker en je hebt spijt van het liegen...

    Als het zo goed is wat ik begrijp dan is het goed van je dat je je fout inziet en het eerlijk zegt. Misschien niet het fijnste om over te liegen maarja.
    Heel veel sterkte met alles dan




    bdnkt dt je me bergrijpt


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    ImSoryImCute schreef:
    (...)

    omg wrm lt j op mijn schrijftype


    Omdat alle Q'ers hier ABN spreken en we geen drol snappen van die breezertaal.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ImSoryImCute schreef:
    (...)

    ja ik heb het verteld zonder der toestemming

    Oké..
    Mag ik je wat advies geven?
    Je beginpost vind ik nogal onduidelijk, bijna niemand snapt er iets van. Ik zou geen afkortingen gebruiken en gewoon het verhaal uittypen in je post. Zo zullen meer mensen het snappen wat nu snapt bijna niemand je post.


    •*• Lululu •*•

    Endure schreef:
    (...)

    Omdat alle Q'ers hier ABN spreken en we geen drol snappen van die breezertaal.


    dat is dan jou probleem maar goed


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    DamnBieber schreef:
    (...)Heb je niet door dat jij de enige bent die hier begrip voor heeft? Ik vind dit ook allemaal best wel raar.



    Omdat ik weet met mijn achtergrond als beambte...
    Wat mensen in toe in staat kunnen wezen..
    Sorry voor deze grote woorden schat, maar dit meisje probeert haar probleem uit te leggen, wat ze fout gedaan heeft.
    Waarschijnlijk heeft ze zichzelf al meerdere malen vervloekt omdat ze dit haar nicht heeft aangedaan.
    Dus als je het uit een ander oog punt kan gaan zien, snap je wat zij probeer te zeggen.
    Spijt beuiten naar mensen die zij onwillig via iemands rug pijn doen.
    Dus ja ik heb hier begrip voor ieder verdient een twee de kans.
    Zo ook Luna haar kleine nichtje..


    Enjoy the little things in life, because one day you wi

    Mallory schreef:
    (...)
    Oké..
    Mag ik je wat advies geven?
    Je beginpost vind ik nogal onduidelijk, bijna niemand snapt er iets van. Ik zou geen afkortingen gebruiken en gewoon het verhaal uittypen in je post. Zo zullen meer mensen het snappen wat nu snapt bijna niemand je post.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    ImSoryImCute schreef:
    (...)

    omg wrm lt j op mijn schrijftype

    Omdat ik, en waarschijnlijk nog een paar anderen, zich daar aan irriteren. Ik zelf vind het een beetje storend, zo wordt het verhaal ook veel moeilijker te volgen voor de mensen die hier niks van mee hebben gekregen.


    •*• Lululu •*•

    ImSoryImCute schreef:
    (...)

    dat is dan jou probleem maar goed
    Mischien is het inderdaad wel handiger want straks krijg je nog ruzie omdat andere je verhala neit snapen ofzo maarja


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mallory schreef:
    (...)
    Oké..
    Mag ik je wat advies geven?
    Je beginpost vind ik nogal onduidelijk, bijna niemand snapt er iets van. Ik zou geen afkortingen gebruiken en gewoon het verhaal uittypen in je post. Zo zullen meer mensen het snappen wat nu snapt bijna niemand je post.


    ja zal ik doen


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild

    Girl89 schreef:
    (...)


    Omdat ik weet met mijn achtergrond als beambte...
    Wat mensen in toe in staat kunnen wezen..
    Sorry voor deze grote woorden schat, maar dit meisje probeert haar probleem uit te leggen, wat ze fout gedaan heeft.
    Waarschijnlijk heeft ze zichzelf al meerdere malen vervloekt omdat ze dit haar nicht heeft aangedaan.
    Dus als je het uit een ander oog punt kan gaan zien, snap je wat zij probeer te zeggen.
    Spijt beuiten naar mensen die zij onwillig via iemands rug pijn doen.
    Dus ja ik heb hier begrip voor ieder verdient een twee de kans.
    Zo ook Luna haar kleine nichtje..


    Ik denk nog steeds dat het nep is.

    Ik kan alleen maar opmaken uit je verhaal dat je hebt gelogen over de leukemie, maar dat Luna wel een andere vorm van kanker heeft. Als ik het goed heb.
    Ik vind het wel zo netjes dat ze nu eerlijk is. Het is fout om te liegen, maar ze zet het nu recht en daarom vergeef ik het je ook dat je hierover hebt gelogen. Hoewel ik het wel heel erg zwak vindt om over dodelijke ziektes te liegen, want vele meisjes en jongens van deze leeftijd hebben het wel.
    Maar als ik het goed begrijp heeft Luna dit allemaal niet gezegd, maar jij?
    Edit: Ik geloof trouwens nog steeds niet dat dit het hele verhaal is. Ik heb steeds het gevoel dat jij en Luna eenzelfde persoon zijn, of ben ik de enige?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 14:01 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik kan alleen maar opmaken uit je verhaal dat je hebt gelogen over de leukemie, maar dat Luna wel een andere vorm van kanker heeft. Als ik het goed heb.
    Ik vind het wel zo netjes dat ze nu eerlijk is. Het is fout om te liegen, maar ze zet het nu recht en daarom vergeef ik het je ook dat je hierover hebt gelogen. Hoewel ik het wel heel erg zwak vindt om over dodelijke ziektes te liegen, want vele meisjes en jongens van deze leeftijd hebben het wel.
    Maar als ik het goed begrijp heeft Luna dit allemaal niet gezegd, maar jij?



    jaa....


    Doe mr wt je wilt ht boeit me geen schild