• Hey!

    Ik wil graag een 1D story schrijven met iemand. Ik heb nog niet echt een idee maar daar kunnen we samen wel uitkomen (:

    xx Kaylee

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    A life is an experiment. The more experiments you make the better.

    Macavity schreef:
    Kunnen we hier een beetje ontopic blijven alsjeblieft? Als jullie dit gaan bespreken, moeten jullie dat ergens anders doen
    Waar op dan? Ik denk dat privéberichten wat moeilijk gaat.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 11:51 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Dat mogen jullie zelf uitzoeken. Het gaat hier Off-topic, en jullie mogen geen ander topic aanmaken, aangezien dit een "besloten" groep is.


    Miep

    Dan zal ik het topic wel een andere naam geven en verplaatsen naar off-topic. Want dit is ook niet toegestaan.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Macavity schreef:
    Dat mogen jullie zelf uitzoeken. Het gaat hier Off-topic, en jullie mogen geen ander topic aanmaken, aangezien dit een "besloten" groep is.
    Pardon?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (...)Pardon?

    Wat? Macavity heeft gelijk. Jullie zijn niet meer on-topic dus ze kan het topic even goed sluiten. Een nieuw topic openen zou niet mogen omdat jullie een besloten groep zijn. Ik kan wel het topic in off-topic zetten en dan zijn daar nog anderen welkom om mee te praten als ze willen. Als je ze dan buitensluit sluiten we het topic want je mag niemand uitsluiten.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Macavity schreef:
    Kunnen we hier een beetje ontopic blijven alsjeblieft? Als jullie dit gaan bespreken, moeten jullie dat ergens anders doen


    waar dan?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Nefretiti schreef:
    (...)
    Wat? Macavity heeft gelijk. Jullie zijn niet meer on-topic dus ze kan het topic even goed sluiten. Een nieuw topic openen zou niet mogen omdat jullie een besloten groep zijn. Ik kan wel het topic in off-topic zetten en dan zijn daar nog anderen welkom om mee te praten als ze willen. Als je ze dan buitensluit sluiten we het topic want je mag niemand uitsluiten.


    okeeee ik snap het wel.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    lisanneeeeee schreef:
    (...)

    waar dan?


    Zoals Hanne (Nefretiti) als zei: we kunnen het topic op off-topic zetten. Wat betekend dat jullie kunnen doen en zeggen wat je wil. Maar je mag niemand buiten sluiten. Iedereen die het vraagt, zou toegelaten moeten worden, omdat het allemaal openbaar behoord te zijn. De keuze is aan jullie. Jullie mogen hier door, dan veranderen we het subforum, maar iedereen moet toegelaten worden. De keuze is aan jullie. Zodra er iemand buitengesloten wordt, sluiten we het topic.


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Zoals Hanne (Nefretiti) als zei: we kunnen het topic op off-topic zetten. Wat betekend dat jullie kunnen doen en zeggen wat je wil. Maar je mag niemand buiten sluiten. Iedereen die het vraagt, zou toegelaten moeten worden, omdat het allemaal openbaar behoord te zijn. De keuze is aan jullie. Jullie mogen hier door, dan veranderen we het subforum, maar iedereen moet toegelaten worden. De keuze is aan jullie. Zodra er iemand buitengesloten wordt, sluiten we het topic.


    okeeee ik vind het goed :) en ik snap het ook wel want tenslotte is Quizlet voor iedereen.:)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Macavity schreef:
    (...)

    Zoals Hanne (Nefretiti) als zei: we kunnen het topic op off-topic zetten. Wat betekend dat jullie kunnen doen en zeggen wat je wil. Maar je mag niemand buiten sluiten. Iedereen die het vraagt, zou toegelaten moeten worden, omdat het allemaal openbaar behoord te zijn. De keuze is aan jullie. Jullie mogen hier door, dan veranderen we het subforum, maar iedereen moet toegelaten worden. De keuze is aan jullie. Zodra er iemand buitengesloten wordt, sluiten we het topic.[/quoto] waar je eigenlijk op doelt dat als iemand vraagt om mee te doen diegene toegelaten moet worden?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,


    waar je eigenlijk op doelt dat als iemand vraagt om mee te doen diegene toegelaten moet worden?


    Dat iemand met jullie mee mag doen. Het forum is openbaar voor iedereen dus als jullie de groep zo willen houden en dat niemand zich ermee mag bemoeien raad ik jullie aan niet op het forum te blijven. Als je er geen problemen mee hebt, zet ik jullie naar het off topic subforum. Zeg het maar...


    Miep

    Macavity schreef:
    (...)

    Dat iemand met jullie mee mag doen. Het forum is openbaar voor iedereen dus als jullie de groep zo willen houden en dat niemand zich ermee mag bemoeien raad ik jullie aan niet op het forum te blijven. Als je er geen problemen mee hebt, zet ik jullie naar het off topic subforum. Zeg het maar...


    Van mij mag het naar het off topic. Ik vind het helemaal niet erg als mensen met onze mee praten of helpen. Van mij mag het maar ik weet niet hoe het met de rest zit?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    ik vind het goed dat jullie ons naar off topic subforum verplaatsen

    Verplaatst. Moet ik de titel nog aanpassen?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Macavity schreef:
    (...)

    Dat iemand met jullie mee mag doen. Het forum is openbaar voor iedereen dus als jullie de groep zo willen houden en dat niemand zich ermee mag bemoeien raad ik jullie aan niet op het forum te blijven. Als je er geen problemen mee hebt, zet ik jullie naar het off topic subforum. Zeg het maar...
    Maar, het verhaal is al begonnen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,