• The London's school of great forces
    Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.



    Regelement
    Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
    Niet eten buiten de eetzaal
    Op tijd bij de eetzalen zijn
    Respect tonen aan iedereen
    Altijd je uniform aan hebben
    Je uniform niet aanpassen
    Op tijd naar je slaapzaal
    Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
    Niet buiten de schoolhekken komen
    En andere logische regels

    Ma t/m Za
    Opstaan 07.30
    Eten 8.30-9.30
    Vrije tijd 9.30-10.00
    Les een 10.00-11.15
    Les twee 11.15-12.30
    Eten 12.30-13.30
    Vrije tijd 13.30-14.00
    Les 3 14.00-15.15
    Les 4 15.15-16.30
    Vrije tijd 16.30-16.45
    Les 5 16.45-18.00
    Eten 18.00 19.00
    Vrije tijd 19.00-21.30
    naar slaapzalen 21.30
    Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.

    Rollen
    lady's 14-15 girls
    Uniform color white
    -Carmela Abby Sciuto Telepathie & Emoties aanpassen
    -Gereseveerd door wolfheart
    -Avery Brooklyn Miller Paranormaal en Charmspeak
    (-)
    (-)

    goddesses16-17 girls
    Unifrom color black
    -Valentine Rose Firenzé Telepathie & Watersturen
    -Avery Jackson Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    -Emilia 'Emmy' Willows Emoties aanpassen & plantensturen
    -Taylor Angel Braun Gedachtes lezen & Zweven
    -Gereseveer door iPayphone

    Lords 14-15 boys
    Uniform color red
    -Logan Morrison Extra snel & Door muren lopen
    -Lucas Morrison Extra sterk & door muren lopen
    - William Evans Extra sterk & Charmspeak
    -
    -

    Gods16-17 boys
    Uniform color green
    -Dylan Ethan Mc.Down Copycat & extra snel
    -Jay Ryan Wolfe Telepathie & Gedachtes lezen
    -Elliot Sword Vuursturen & Gedachtes lezen
    -Gereseveerd door iPayphone
    -Jackson Simons Watersturen & Extra snel


    De krachten 2 per persoon.
    Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
    Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
    Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
    Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
    Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
    Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
    Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
    Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
    Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
    Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
    Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
    Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
    Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
    Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken

    Regels van het RPG
    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Maximaal 2 rollen per persoon
    Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
    Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
    Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
    Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit

    Invullijstje
    Naam
    Leeftijd
    House
    Krachten (2)
    Uiterlijk(met foto!)
    Innerlijk
    Verleden
    Familie

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 17:50 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Jup en die guy is hottt o.o
    We zoeken nu nog een god en nog wat lords en lady's maar we hebben bijna genoeg rollen
    (we moeten eigenlijk nog 1 lord en 2 lady's, de rest hoeft niet perse zolang ik er maar minimaal 3 per house heb)

    Ik ben nu bezig met mijn twinss (ik heb een tweeling)


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheeseburger schreef:
    Jup en die guy is hottt o.o
    We zoeken nu nog een god en nog wat lords en lady's maar we hebben bijna genoeg rollen
    (we moeten eigenlijk nog 1 lord en 2 lady's, de rest hoeft niet perse zolang ik er maar minimaal 3 per house heb)

    Ik ben nu bezig met mijn twinss (ik heb een tweeling)


    I know!^^

    Ik wil anders nog wel een Lady.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Yay ik zet je op de lijst


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheeseburger schreef:
    Yay ik zet je op de lijst


    Ghehe, oké.(:
    Ik zal proberen haar vandaag nog gemaakt te hebben.^^


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Lovelydemon schreef:
    Naam: Avery Rose Jackson
    Leeftijd: 16 jaar
    House: Goddesses
    Kracht: Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    Uiterlijk(met foto!):



    Innerlijk: Avery is een spontaan meisje, maar tegen mensen die ze niet kent en die haar niet aardig lijken, kan ze nogal kattig zijn. Als ze je beter leert kennen zal ze zich wel meer open stellen. Ze een vooral een meisje dat eerst doet en dan pas denkt, waardoor ze erg vaak in de problemen komt. Daar kan ze zich echter bijna altijd uitkletsen, omdat ze volgens eigen zeggen 'de koningin van de smoezen' is.
    -Verder in de rpg-
    Verleden: Avery's jeugd was niet heel erg bijzonder. Ze was een redelijk rustig meisje dat bijna nooit in de problemen kwam. Veel leraren vonden haar een modelleerling en ook thuis was ze de perfecte dochter. Dit veranderde allemaal op haar dertiende. Niemand, behalve Avery weet waardoor dit kwam, maar het rustige, brave meisje veranderde compleet. Dat was de dag dat er voor het eerst echt iets ergs in haar leven gebeurde. Dat was de dag dat ze door een klasgenootje van de trap werd geduwd. Avery was nooit eerder echt gepest en dit was dat ook een grote schok voor haar. Om te proberen het gepest te stoppen veranderde ze alles aan haarzelf, haar kledingstijl, haarkleur en ook haar persoonlijkheid. Dit zorgde er alleen maar voor dat Avery nog meer werd lastig gevallen. Het hielp ook niet echt dat ze door haar gave wist wat al haar kwelgeesten over haar dachten. Het enige waardoor ze niet opgaf, was het vooruitzicht van school te moeten veranderen, omdat zij en haar ouders besloten hadden dat het beter was als ze op een school zat met mensen die net als haar ook speciale gaven hadden. Als ze dit vooruitzicht niet had gehad, had het heel anders met Avery af kunnen lopen.
    Familie: Avery heeft een vader en een moeder, Rob en Melody (56 en 54) en een broer, Derek (19).


    Ik heb hem afgemaakt (:


    First things first, but not necessarily in that order

    Naam Carmela Abby Sciuto
    Leeftijd 14
    House lady's
    Krachten (2) telepathie en emotie aanpassen
    Uiterlijk(met foto!)


    Innerlijk Carmela is best verwend, maar toch probeert ze zo veel mogelijk met haar medemens mee te leven. Ze kan totaal niet liegen, voor mensen die gedachten kunnen lezen al helemaal niet, maar voor wie dat niet kunnen, valt het ook direct op omdat ze dan begint te blozen of om zich heen begint te kijken.
    Verleden Vlak na Carmela's geboorte is haar moeder gestorven of weggegaan. Carmela zelf weet het verhaal niet precies dus zegt maar gewoon dat haar moeder er niet meer is, maar dat weet ze niet zeker omdat haar vader dat haar nooit echt verteld heeft hoe het zit omdat hij het ook niet weet. ondanks deze onzekerheid leidden ze een aardig gelukkig bestaan. Carmela en Anthony, haar broer, zijn erg verwend door hun vader. met z'n drieën deden ze in het weekend altijd leuke dingen, omdat hun vader een goede band met het gezinnetje belangrijker vond dan huiswerk. daarom heeft Carmela nog nooit echt huiswerk gemaakt en heeft ze totaal geen dicipline.
    nadat ze haar gave had ondenkt hebben de er met z'n drieën alles aan gedaan om een oplossing voor die gaves te vinden.
    Familie Carmela heeft haar moeder nooit gekend (zie verleden) maar haar vader en broer, Anthony, en zij hebben daardoor een erg hechte band.
    [rest komt nog]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 15:56 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    Naam Elliot Sword
    Leeftijd 17 jaar
    House Gods
    Krachten (2) Vuursturen&Gedachte's lezen
    Uiterlijk(met foto!)


    Innerlijk Stel je ziet een jongen bij een muurtje staan. Met combat boots een zwart leren jack aan, een sigaret in zijn mond en om het af te maken zwart haar en de uitstraling wat gewoon schreewt 'gevaarlijk' of 'badboy'. Wat zou jij doen? Gelijk snel doorlopen toch? Dat is de eerste reactie van mensen als ze Elliot zien. Hij houd mensen expres op een afstandje zodat mensen geen vragen gaan stellen en alleen maar bang voor hem zijn. Maar hij is dan wel hard en doet alsof het hem allemaal niks kan schelen, stiekem mist hij toch wel wat liefde wat hij nooit heeft gekent.
    Verleden Eigenlijk was alles in Elliots leven best normaal. Nouja, niet helemaal normaal want op zijn 10e had zijn vader hem en zijn moeder verlaten voor zijn secetarrese en heel zijn leven kan hij al de gedachte's horen van andere personen. Maar voorderest was alles nog wel oke. Hij ging naar een normale school, had een paar vrienden ging af en toe naar van dat soort feestjes waarbij je de volgende ochtend met een kater bij een onbekende in huis wakker werd. Jep een gewoon en zowat probleem loos tienerleven. Totdat Elliot in een ruzie iemand in de brand stak. Zomaar!
    Het ging over een onschuldige aansteker die iemand van hem had gestolen. Elliot verloor zijn zelfbeheersing en toen stond opeens iemand in brand. De jongen was gelukkig niet dood, maar was wel voor eeuwig gebrandmerkt met brandwonden van die gruwelijke dag. Niemand had gezien dat Elliot het had gedaan maar hij voelde zich verschrikkelijk, en het schuldgevoel hing zwaar aan zijn schouders. Hij kon er eigenlijk niet mee omgaan en dus zonderde hij zich af van zijn vrienden en inplaats daarvan ging hij met de lokale Junkie's rondhangen, waardoor hij heel diep in de problemen raakte. En met die problemen bedoelen we dan, drugs dealen, elke dag wel een nieuwe one night stand. Hij deed echt alles om het schuldgevoel te vergeten, maar niks kon zijn lege gevoel echt helpen. Op een gegeven moment vond zijn moeder hem helemaal high op de bank en dat was bij haar echt de laatste druppel. Ze vond het wel allemaal genoeg en daarom stuurde ze Elliot naar de school met een van de strengste regels. Zonder een weet dat ze hier speciale krachten kunnen beheersen.
    Familie Moeder, vader is 'out of the picture'.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2013 - 16:30 ]


    On wednesdays we wear black

    Misschien dat die shirtloze foto iets to much is xd
    Maar ik vond hem zo sexy o_o


    On wednesdays we wear black

    Naam
    Logan en Lucas Morrison

    Leeftijd
    15

    House
    Lords

    Krachten
    Logan Extra snel & Door muren lopen
    Lucas Extra sterk & door muren lopen

    Uiterlijk





    Innerlijk
    Lucas en Logan zijn bijna identiek. Niet alleen bij hun uiterlijk, maar ook bij hun innerlijk zijn ze vrijwel hetzelfde. Zelfs hun krachten lijken op elkaar, alleen is de ene sterk en de ander snel. Verder zal je altijd samen zien, ze zijn als 2 handen op een buik. Ze lijken elkaar ook zonder worden te begrijpen, dit komt niet door een speciale kracht, maar omdat ze tweeling zijn. Ze hebben altijd te veel energie en als ze gespannen zijn of moeten wachten, zijn het een soort tikkende tijdbommen. Ook kunnen ze heel kwaad worden, maar een groot probleem hierbij is dat als de een kwaad is de ander dat ook is en je wil niet graag een extra sterk iemand en een extra snel iemand achter je aan hebben terwijl je je niet ergens kan opsluiten omdat ze gewoon door de muur heen wandelen. Samen zijn wel het ideale team. Het zijn ook twee grote flirts, maar echt verliefd zijn ze niet zo snel. Dat is maar goed ook stel je voor wat er gebeurde als ze beide op een persoon verliefd werden.

    Verleden
    Lucas en Logan zijn toen ze 4 jaar waren naar een weeshuis gegaan. Hun moeder was destijds overleden aan kanker en hun vader bleek in de gevangenis gezeten te hebben voor het mishandelen van hun moeder, maar is inmiddels al weer vrij. Alleen wisten ze dat pas toen ze 12 waren. Hij leek spoorloos verdwenen te zijn, maar dat vonden ze best. Ze wouden toch niks met hem te maken hebben.

    Familie
    In een korte tijd zijn ze samen geadopteerd door Bruce en Helen Morrison. Daar zijn ze opgegroeid en ze zien hun gewoon als pap en mam.
    Bruce (38), Helen (40), Gabrielle (18) en Mable (13) Morrison.
    Lucy Morrison (16) is een maandje voor hun geadopteerd, ze was toen 5.
    Gabrielle hielp Helen vaak met het zorgen voor de kinderen en ze werkt, ze was een soort tweede moeder voor hun.
    Mable was vroeger gek op haar broers, maar sinds ze begon te puberen vind ze hen vooral irritant. Lucas en Logan vinden het hierom heel leuk om haar te plagen.
    Lucy en de jongens waren altijd al best close. Ze begrepen elkaar toen ze het moeilijk hadden, maar het was ook gewoon leuk om spelletjes met elkaar te spelen. Ze zijn haar Pluis gaan noemen vanwege haar witte, bijna lichtgevende, pluizige, wilde haarbos.
    In een korte tijd zijn ze samen geadopteerd door Bruce en Helen Morrison. Bij hun zijn ze opgegroeid en ze zien hun gewoon als pap en mam.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2013 - 1:15 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Dashed ik vind het niet erg hoor (A)
    Ik vind alle rollen tot nu toe goed, ik vind het een best interessante mix eigenlijk ^^

    Wat vinden jullie van mijn schatjes? heb er uren aan besteed xD


    The big big bang The reason I'm alive

    ik wil wel een jongen reserveren, en is zwaardvechten ook aanvaardbaar als kracht ? :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nee, omdat het niet iets ongebruikelijks is wat in de echte wereld niet kan voorkomen. Er zijn nog wel een paar krachten die dat hebben, maar deze kracht lijkt ook te veel op ofwel extra sterk of extra snel zijn. Omdat je sterk moet zijn voor zwaardvechten en ook wel snel eigenlijk, nauja je moet snelle reflects hebben

    sorry :x


    The big big bang The reason I'm alive

    oh geeft niet hoor just wanna know (because I know what Guy I'm gonna take) dan zal ik eens denken over een tweede kracht


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Naam: Jackson Simons

    Leeftijd: 17

    House: god

    Krachten: Watersturen en extra snel zijn (maar vooral het eerste)

    Uiterlijk:



    Jackson heeft zeer donker haar en zeegroene ogen, deze laatsten zijn opvallende kenmerken. Hij gaat meestal casual gekleed door het leven om niet op te vallen. Zijn haar zit altijd wel een beetje door de war. Alsof hij net door stevige wind heeft gelopen . Zijn hobby's zijn zwemmen en schermen.

    Innerlijk: Jackson heeft niet echt veel vrienden, maar als het moet kan hij van zich afbijten. Hij heeft een vreselijke hekel aan mensen kwetsen, maar als je hem echt goed kent, dan kan hij wel eens zeer irriterend worden. Door zijn droge gevoel voor humor en zijn houding om voor niemand te buigen ook al stond god hemzelf voor hem, komt hij heel Badass over. En hij is ook zeker niet verlegen, van nature is hij een leiderstype. En dat botst soms wel eens...

    Verleden: Hij heeft een moeilijke jeugd gehad en komt daardoor nu veel in gevechten terecht. Heel af en toe durft hij wel een roken, en dan waarschijnlijk de gestolen sigaretten van zijn vader. Hij heeft ook een drugs verleden gehad, maar daar is hij mee gestopt.

    Familie: zijn stiefvader is niet een van de leukste personen om mee samen te wonen. Zijn moeder is de enige persoon waar hij kan op vertrouwen en hij heeft zijn vader nooit gekend.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 21:21 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Yes alleen nog een lady :D
    en een paar mensen moeten hun rol nog invullen, maar misschien kunnen we vandaag nog starten ^^


    The big big bang The reason I'm alive