• The London's school of great forces
    Iedere leerling op deze school word gelijk behandelt. De school probeert de leerlingen discipline aan te brengen en heeft daarom een paar keiharde regels. Al die regels zijn te lezen in het reglement van de school. Elk leerling heeft verschillende speciale krachten, 2 om precies te zijn. Anders zouden ze hier niet zijn. De ene kan gedachtes lezen of door muren lopen. Hoewel al deze leerlingen daardoor heel bijzonder zijn, blijft het wel min of meer realistisch. Het is niet zo dat iemand uit het niets iemand in de fik kan steken of in een kikker verandert. Wel kan het zo zijn dat iemand bijvoorbeeld een vuur wat er al is laat groeien en op die manier iemand in de fik steekt. Natuurlijk is dit streng verboden. Iedereen gaat alleen naar de lessen waar zijn krachten worden gegeven, dit zijn er 2. Elke week is er vanaf maandag tot en met zaterdag les.



    Regelement
    Geen krachten op andere leerlingen gebruiken, behalve als dit een les is
    Niet eten buiten de eetzaal
    Op tijd bij de eetzalen zijn
    Respect tonen aan iedereen
    Altijd je uniform aan hebben
    Je uniform niet aanpassen
    Op tijd naar je slaapzaal
    Geen jongens op de meisjeszalen of andersom
    Niet buiten de schoolhekken komen
    En andere logische regels

    Ma t/m Za
    Opstaan 07.30
    Eten 8.30-9.30
    Vrije tijd 9.30-10.00
    Les een 10.00-11.15
    Les twee 11.15-12.30
    Eten 12.30-13.30
    Vrije tijd 13.30-14.00
    Les 3 14.00-15.15
    Les 4 15.15-16.30
    Vrije tijd 16.30-16.45
    Les 5 16.45-18.00
    Eten 18.00 19.00
    Vrije tijd 19.00-21.30
    naar slaapzalen 21.30
    Zondag is iedereen de hele dag vrij, maar de eet tijden zijn hetzelfde.

    Rollen
    lady's 14-15 girls
    Uniform color white
    -Carmela Abby Sciuto Telepathie & Emoties aanpassen
    -Gereseveerd door wolfheart
    -Avery Brooklyn Miller Paranormaal en Charmspeak
    (-)
    (-)

    goddesses16-17 girls
    Unifrom color black
    -Valentine Rose Firenzé Telepathie & Watersturen
    -Avery Jackson Gedachten lezen & Emoties aanpassen
    -Emilia 'Emmy' Willows Emoties aanpassen & plantensturen
    -Taylor Angel Braun Gedachtes lezen & Zweven
    -Gereseveer door iPayphone

    Lords 14-15 boys
    Uniform color red
    -Logan Morrison Extra snel & Door muren lopen
    -Lucas Morrison Extra sterk & door muren lopen
    - William Evans Extra sterk & Charmspeak
    -
    -

    Gods16-17 boys
    Uniform color green
    -Dylan Ethan Mc.Down Copycat & extra snel
    -Jay Ryan Wolfe Telepathie & Gedachtes lezen
    -Elliot Sword Vuursturen & Gedachtes lezen
    -Gereseveerd door iPayphone
    -Jackson Simons Watersturen & Extra snel


    De krachten 2 per persoon.
    Je mag zelf een kracht bedenken, maar vraag eerst aan mij of ik hem goed vind. Geen garantie dat ik alle krachten goed keur
    Gedachtes lezen Kunnen zien wat anderen denken
    Door muren lopen Muren of gesloten deuren zijn voor jou geen probleem, je loopt er dwars doorheen
    Extra sterk zijn Onwaarschijnlijk zware dingen kunnen optillen
    Extra snel zijn Onwaarschijnlijk snelle reflects hebben en snel kunnen rennen
    Emoties aanpassen Als iemand zich verdrietig voelt kan jij hem vrolijk maken
    Zweven Aan het begin alleen voorwerpen, maar later ook mensen en dieren zonder handen de lucht in krijgen
    Telepathie Een boodschap naar iemand kunnen verzenden en ontvangen via gedachtes
    Vuursturen Het zomaar kunnen later groeien of doven van vuur. Let op, je kan niet zomaar een vuur maken
    Watersturen Het kunnen laten vermeerderen of weglaten lopen van water. Let op je kan niet zomaar water laten verschijnen
    Plantensturen Het kunnen doden en tot leven laten komen van planten, of ze laten groeien. Let op je kan geen planten zomaar laten verschijnen
    Paranormaal Je kan met geesten praten en ze zien, hoewel sommige geesten heel eng zijn, kunnen ze niemand wat aandoen
    Copycat Jij kan voor maximaal 3 uur de gave van iemand anders overnemen. Terwijl je deze gave gebruikt kan je je eigen gave niet gebruiken. Het nadeel is dat er beperkingen zijn. De dingen die jij met deze gave kan doen kan nooit krachtiger zijn dan iemand die de betreffende gave zelf bezit
    Charmspeak Mensen dwingen om bepaalde dingen te doen door middel van een bepaalde manier van praten, hoe meer je getraind bent hoe minder de andere mensen dit kunnen tegenwerken

    Regels van het RPG
    Ik wil tussen de 12 en de 20 leerlingen voor ieder huis minimaal 3 en maximaal 5
    Maximaal 2 rollen per persoon
    Alleen de lords en lady's zijn nieuw op de school de rest niet
    Graag ongeveer 100 woorden per post/4 regels
    Ten minste 1 post per week, behalve als je me gemeld hebt afwezig te zijn.
    Als je niet meer mee wil doen schrijf je dan gewoon uit

    Invullijstje
    Naam
    Leeftijd
    House
    Krachten (2)
    Uiterlijk(met foto!)
    Innerlijk
    Verleden
    Familie

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 17:50 ]


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheesburger schreef:
    Jongen, want ik heb alleen maar meisjes tot nu toe ^^


    Ghehe, oké. Ik zal nu wel met mijn personage beginnen.(:


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Wat bedoel je precies met paranormale gave? met geesten praten enzo? Ja dat mag ^^ maar je mag 2 krachten hea vergeet dat niet


    The big big bang The reason I'm alive

    Oh en sempra lady of goddess?


    The big big bang The reason I'm alive

    Oh ,ik zou graag dat de gave van mijn jongen een copycat is. Hij kan tijdelijk gaves van andere mensen copieëren ,maar het duurt maximum ,maar 5 uur lang.

    Is zoiets goed?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cheesburger schreef:
    Wat bedoel je precies met paranormale gave? met geesten praten enzo? Ja dat mag ^^ maar je mag 2 krachten hea vergeet dat niet


    Okeey, en ja snap ik!


    On wednesdays we wear black

    Ik bedoel mag ik een godness!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik ga toch voor plantensturen, anders dan word het voor mij zelf te ingewikkeld ;y


    On wednesdays we wear black

    -

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 15:58 ]

    Ok, is goed, maar ik zet de geesten praten wel op het lijstje
    en Damnbieber is ook goed ik zal het aanpassen. De copycat ik zit te twijfelen omdat het wel een heel krachtige gaven kan zijn
    *denk denk*
    Oke het is goed


    The big big bang The reason I'm alive

    Cheesburger schreef:
    Ok, is goed, maar ik zet de geesten praten wel op het lijstje
    en Damnbieber is ook goed ik zal het aanpassen. De copycat ik zit te twijfelen omdat het wel een heel krachtige gaven kan zijn
    *denk denk*
    Oke het is goed


    :D dankje ,is het goed ,dat ik hem dan maar 1 gave heef? Dan is hij niet zo heel sterk.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik ben waarschijnlijk volgende week wel online, maar ik heb heel veel toetsen op dinsdag en woensdag dus ik blijf niet heel erg lang online ....
    ik ben vanaf donderdag avond wel gewoon weer wat langer online ;)


    On wednesdays we wear black

    Naam Dylan Ethan Mc.Down
    Leeftijd 17 jaar oud ,hij verjaard op 25 Juli
    House Gods
    Krachten (2)Copycat ,hij kan gaves kopieren van andere mensen ,maar deze kan hij niet lang hebben en hij is extra snel.
    Uiterlijk(met foto!)


    Innerlijk Hij is een aardig en speels iemand,hij kan af en toe en flirt zijn. Hij is meer aan de stillere kant ,maar als hij je mag en je zijn vertrouwen wint ,komt hij wel wat losser. Dylan is erg onzeker en kan daardoor wat verlegen overkomen .Hij houd ook meestal zijn mening voor zichzelf en houd ook vaak zijn mond omdat hij anders een erge flapuit kan zijn.Hij is erg sportief en doet vaak aan hardlopen,voetbal en volleybal. Ook is hij redelijk creatief en houd hij wel van schetsen .Dylan kan wel erg nonchalant en onhandig zijn. Hij kan niet zo goed tegen kritiek en het duurt ook wel een tijdje om je te verheven als je hem gekwetst hebt.
    (meer in rpg)
    Verleden Dylan's leven is nooit rozengeur en maneschijn geweest.Hij is een wees en weet niet wie zijn ouders werkelijk waren.
    Dylan ,zag al zijn vrienden gaan ,opweg naar een beter leven ,maar niemand kwam voor hem . Tot op een dag ,dat de vrouw van het weeshuis,hem adopteerde. De mooiste dag van zijn leven ,maar toen hij 15 werd ,kreeg hij te horen dat zijn moeder ernstig ziek was. De vrouw was eigenlijk al best oud en had geen man. Ze had ,longkanker en helaas redde ze het niet ,waardoor hij opnieuw wees werd,maar hij keerde niet terug naar het weeshuis,hij ging niet meer naar school. Tot op een dag , zag hij iets op tv ,een serie over superhelden. Turbo man ,die super snel was ,the wolverine ,maar zijn grootste idool was Batman ,en zelf vergelijkt hij zich daarmee, ook al was hij niet rijk en had hij geen hulpje of super coole cape. Hij ontdekte ,dat hij supersnel kon lopen ,en dat hij dingen kon na doen ,die je alleen maar op tv zag. hij had al eens gelezen over superkrachten en hij besloot naar die school te gaan ,niet alleen om zijn krachten te leren beheersen ,maar ook om het leven te beteren.
    Familie heeft hij niet.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 18:14 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil dat iedereen 2 gaves heeft omdat er maar 5 lessen op een dag zijn en veel meer lessen en dan krijg je maar een les in 2 dagen, wat toch wel heel weinig is


    The big big bang The reason I'm alive

    -

    [ bericht aangepast op 10 juni 2013 - 16:48 ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Laat mijn rol maar vallen.