• Hey,
    Ik heb weer wat rollen nodig voor een Harry Potter story:)
    Wel, het gaat zo:

    het is 2048 en de nieuwe generatie heksen en tovenaars zetten voet aan hogwarts, Het blijkt een vredig schooljaar te worden tot dat er aanwijzingen komen voor een nieuwe oorlog, de derde tovenaars oorlog. Diegene die hier achter zit lijkt wel de nieuwe Voldemort alleen dan misschien gevaarlijk. Jaren lang heeft hij onderzoek gedaan naar Voldemort, hoe hij de fout inging, wat hij beter niet en wat beter wel had kunnen doen, met al deze kennis wilt hij de beste tovenaar worden aller tijden. Zijn eerste doel: Is het uitroeien van de Potters die Voldemort dwarsboomde en hem uit eindelijk versloeg. maar ook andere doelen heeft hij en samen met zijn volgelingen zet hij alles op alles omdat te bereiken...
    Maar er zijn drie jongens en twee meisjes die ze ook wel de reïncarnatie van Zalazzar Slytherin, Goderich Griffoendor, Helga Huffelpuf en Rowena Ravenklauw. Hun zijn uitverkorenen om de nieuwe slechte tovenaar en zijn volgelingen te verslaan.
    En ook denken de leraren en schoolhoofd om de afdelingen te schrappen

    [De kinderen van Harry Potter, Ron Wemel, Draco Malfoy etc hebben inmiddels ook kinderen die ook in Zweinstein zitten of net nog te jong zijn, daarvoor mag je ook personages voor aanmaken]

    Rollen
    De uitverkorenen [5/5]
    Slechte Tovenaar
    10 of 5 Volgelingen van de slechte tovenaar[2/10] [2/5]
    Vrienden van de uitverkorenen
    Professor Astronomie
    Professor Bezweringen
    Professor Dreuzelkunde
    Professor Transfiguratie
    Professor Geschiedenis van toverkunst
    Professor Kruidekunde
    Professor Leer der oude runnen
    Professor Toverdranken
    Professor Verzorging van fabeldieren
    Professor Vliegles
    Professor Voorspelend Rekenen
    Professor Waarzegerij
    Schoolhoofd
    Afdelingshoofd Zwadderich
    Afdelingshoofd Griffoendor
    Afdelingshoofd Ravenklauw
    Afdeligshoofd Huffelpuf
    6 Leden van de orde van de feniks [1/6]



    Lijstje
    Rol:
    Naam+Achternaam:
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Status: (Volbloed, Halfbloed, Modderbloed)
    Jaar: (Alleen leerligen)
    Afdeling (Allee leerlingen)
    Ouders:
    Grootouders:
    Dier: (Uil,Kat,Rat,Pad
    Uiterlijk+Foto:
    Karakter:
    Toverstok:
    Extra:


    Alvast Bedankt
    xx

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 13:55 ]

    @ Sekura, ik verveel me dus zeg maar wie je allemaal nog nodig hebt x

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 19:34 ]

    Unimaginable schreef:
    (...)


    Zeven van de acht personages, dat vind ik toch wel heel aardig^^

    Wie moet je nog sowieso voordat je begint? Ik heb vanavond toch niet veel te doen (:


    Ja hea:P ^^
    Diegene die nog niet aangestreept zijn:p
    denk nog een vriend/vriendin van de uitverkorenen.
    Nog een paar volgelingen van de slechte tovenaar...
    Het liefst zou ik ook nog willen dat bij elke lessen die nog een professor nodig hebben nog een professor komt.
    Nyah iniedergeval bij: Bezweringen, Waarzegerij en geschiedenis van toverkunst en kruidekunde

    Sakura1994 schreef:
    (...)

    Ja hea:P ^^
    Diegene die nog niet aangestreept zijn:p
    denk nog een vriend/vriendin van de uitverkorenen.
    Nog een paar volgelingen van de slechte tovenaar...
    Het liefst zou ik ook nog willen dat bij elke lessen die nog een professor nodig hebben nog een professor komt.
    Nyah iniedergeval bij: Bezweringen, Waarzegerij en geschiedenis van toverkunst en kruidekunde


    Ik zal even kijken^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    @ Primarsun: Ik wil jou rollen opzich wel gebruiken.
    Maar zou je misschien wel een paar dingen willen aanpassen?

    Bijvoorbeeld bij toverstok niet alleen de kern maar ook de houtsoort en de maat van de toversok.
    Hoe heette de de huisdier van je personages? en wat is hun uiterlijk zo ongeveer? (Uiterlijk kan ik zelf ook wel verzinnen als je het niet echt weet.)
    Wie is de moeder van Bruce Laront? leeft ze nog of is de moeder onbekend. in welke afdeling heeft ze gezeten etc.
    En bij Extra misschien: dat ie ooit liefde zou vinden, of juist voor altijd alleen blijft en zo.

    Als je dat misschien even voor me zou willen doen? dan is het voor mij makkelijker om je rol te gebruiken omdat ik wat meer informatie heb zeg maar...
    (Heb misschien al een klein ideetje.)

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 19:44 ]

    Sakura1994 schreef:
    Ellow,
    Ik wil binnenkort beginnen met mijn verhaal heb ongeveer 2 a drie hoofdstukjes al geschreven.
    Dusz iedereen die nog een rol wilt invullen voel je vrij omdat te doen.

    En iedereen bedankt voor het invullen.:)

    Xx


    NP ;-)
    bedankt dat je mijne wil gebruiken ;-)
    als ik nog tijd heb zal ik eens kiken of lukt om nog 1 in te vullen ^^
    wand moet vet groot werkstuk maken voor school -_-
    wil je me mischien waarschuwen? ben alleen naar het verhaal al reuze benieuwd ^^
    Xx

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 20:03 ]


    You can't touch music but music touch you

    Rol: afdelingshoofd ravenklauw+ Proffesor Kruidekunde
    Naam+Achternaam: Oliver Shaw
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 37
    Status: Volbloed
    Ouders: Zijn vader Matt Shaw is helaas pas overleden aan ziekte zijn moeder Annemarie Shaw werkt in een spreukenboek winkeltje om zijn moeder niet al te alleen laten voelen gaat oliver nog graag op bezoek.. ookal weet hij dat het niet hoeft en zijn moeder zich prima voelt toch doet hij het maar al te graag..
    Grootouders: hij heeft geen grootouders meer
    Dier: oliver heeft een ratje genaamt Hoedinie
    Uiterlijk+Foto: Oliver heeft blauwe ogen en tussen kort en lang aan bruin haar hij is 1.78 lang en heeft niet al te bleke huid en een beetje baardje




    Karakter: Oliver is een strenge maar ook gezellige leeraar zelf is hij ook erg leergierig en vaak vrolijk hij staat open voor zijn mede leerlingen en is erg geduldig en weet vaak overal wel een oplossing op te vinden
    Toverstok: 25 cm gemaakt uit dennenhout Kern drakenharts bloed en spinnenhaar is stevig niet egt buigbaar
    Extra: hij is erg geintreseert in verschillnde kruiden, planten en dingen vandaar dat hij ook kruidenkunde geeft en vind het erg leuk om anderen dingen te kunnen leren hij is dol op zijn baan..

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 20:37 ]


    You can't touch music but music touch you

    Rol: Volgeling slechte tovenaar
    Naam+Achternaam: Eunea Coway
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 28
    Status: Pureblood
    Jaar: (Alleen leerligen)
    Afdeling (Allee leerlingen)

    Ouders: Falthin Coway en Jerrine Coway (Née Maher). Falthin was ingedeeld bij Ravemclaw en is een pureblood, Jerrine zat in Slytherin en is ook een pureblood
    Grootouders:
    vaderskant: Jonavan Coway en kalah Coway (Née Cross). Allebei pureblood Slyhterin.
    Moederskant Quillon Maher en Sage Maher (Née Powell). Allebei pureblood. Quillon Slytherin en Sage uit Hufflepuf
    Dier: (Uil,Kat,Rat,Pad
    Uiterlijk+Foto:


    Karakter:
    Eunea is een sterke vrouw die weet wat ze wil en nogal dwingend overkomt. Ze deinst nergens voor terug en is absoluut nergens bang voor, dat laat ze ten minste niet zien. Ze heeft vaak een erg uitgesproken mening, die niet iedereen altijd even geweldig vindt. Helaas geeft ze hier weinig om, ze heeft weinig interesse in dingen en doet wat haar gevraagd wordt
    Toverstok: 27cm, eenhoornhaar, mahonie hout en licht buigbaar.
    Extra: Ze heeft in Slytherin gezeten.


    Rol: Volgeling slechte tovernaar
    Naam+Achternaam: Aiolos Puhg
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 34
    Status: Pureblood
    Jaar: (Alleen leerligen)
    Afdeling (Allee leerlingen)

    Ouders: Hij heeft zijn ouders nooit gekend, ze hebben hem achter gelaten bij hun vrienden toen hij twee jaar oud was. Peather Huffman en Linda Briggs
    Grootouders: Onbekend
    Dier: (Uil,Kat,Rat,Pad
    Uiterlijk+Foto:


    Karakter:
    Aiolos is een rustige man, die goed orde kan houden en altijd precies weet wat er moet gebeuren. Hij houdt ervan om mensen uit te dagen en kan goed tegen druk. Hij verdwijnt vaak op de achtergrond en is verdwenen voordat je doorhad dat hij er was. Hij kan soms een beetje arrogant zijn en hij heeft een hekel aan muggles. Dit komt deels doordat zijn ouders dood zijn gegaan door muggles en dit waardeert hij natuurlijk niet. Hij houdt zijn mening vaak voor zich en is een goede luisteraar.
    Toverstok: 30 cm, larch hout, onbuigbaar, drakenbloed.
    Extra:


    Rol:Professor Waarzeggerij
    Naam+Achternaam: Iris Juno Greene
    Geslacht: Vrouwelijk
    Leeftijd: 41
    Status: Halblood
    Jaar: (Alleen leerligen)
    Afdeling (Allee leerlingen)
    Ouders: Gregor Greene en Jemina Greene (Née Tilley). Jemina is een muggleborn en Gregor zit in Ravenclaw
    Grootouders:
    Vaderskant: Kelvin Greene en Niada Greene (Née Stiles). Kelvin is een pureblood die in Ravelclaw heeft gezeten en Niada een halfblood, die in haar tijd in Gryffindor zat.
    Moederskant: Ferdinant Tilley en Ingelise Tilley (Née Munoz)
    Dier: Ze heeft altijd een kat om haar heen, genaamd Freya
    Uiterlijk+Foto:


    Karakter:
    Iris is een georderde en nette vrouw die niks anders doet dan de regels volgen. Ze houdt ervan om les te geven en is bij de meeste leerlingen erg geliefd. Ze heeft een hekel aan ruzie en gebruikt haar toverstok liever niet om mensen pijn te doen. Ze is erg gedudlig en heeft een erg kalme uitstraling. Ze laat het misschien niet altijd zien, maar is zwaar teleurgesteld als een leerling iets niet kan. Ze kan soms ook een beetje een dromer zijn, maar dit merk je vooral na en voor de les.
    Toverstok: Black walnut, 31 cm, buigbaar, drakenbloed
    Extra:

    [ bericht aangepast op 8 juni 2013 - 11:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.