• Lieve mensen!

Het is weer donderdag, en dat betekent dat er natuurlijk vanavond weer Duco's radio is!
    Ik begin wel ongeveer een uurtje later, maar ik zal er vanaf 9 uur zeker zijn!
    Luister op ducoradio.no-ip.org (of hier)!
    Zoals gewoonlijk is er weer muziek, muziek en heel veel muziek en draai ik natuurlijk de nummers die jíj wil horen!

Tot vanavond bij de radio,
    Duco

I'll give you pleasure, I'll give you Duco

Ik vrees dat ik er vanavond niet zal zijn. (no_chears)

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Ah, dat is jammer!

Ja, vind ik ook. Ik moet naar de afsluiting van het project op stage en ik verwacht niet dat dat vroeg terug ben.

“I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

Maar ik luister wel weer.:Y)

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

waarschijnlijk zal ik er zijn :Y)

"Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

Heimwee naar de keer dat Marleen erbij was.
    Ik zal er misschien zijn, ik zie wel. (:

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Ik ga een keer luisteren. Ik heb nog nooit naar jouw radio geluisterd dus ik ben benieuwd!

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Ik zal misschien luisteren. Ligt er aan of ik wel of geen tijd hebt, maar je merkt het wel. :p

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Het wordt allemaal waarschijnlijk nog wat later :(
    Ik hoop dat het nog wel door kan gaan!