• KLIK

    Van harte welkom bij dit splinternieuwe televisieprogramma 'Big Brother in the MIX' !
    In dit programma worden er twintig mensen samen gebracht in een moderne, grote villa. Zij worden afgesloten van de buitenwereld en zullen gedurende het ganse programma letterlijk en figuurlijk met elkaar opgescheept zitten. De helft van onze bewoners zijn beroemde mensen die het gemaakt hebben in de wereld van de celebraties, de andere tien bewoners zijn onbekende mensen. Alle twintig, tien mannen en tien vrouwen, ieder vrijgezel, komen ze van over heel de wereld, speciaal voor ons programma. Maak u klaar want hier komen de twintig mensen, waar u elke dag naar kunt kijken, om acht uur dertig, na het nieuws.




    Het gaat niet per sé over de bekende mensen in het verhaal,
    als ik er een echte lovestory van zou maken, doe ik dat wel in een ander verhaal (:
    Toch kan er hier en daar wel een relatief romantisch stukje in voorkomen.


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    Ik dacht dat het over een echte serie ging, door het manier waarop het introductie geschreven is -.-


    -

    Meid je hebt talent! Als dit echt geweest zou zijn, had ik het zeker weten willen kijken op tv, ik ga deze vehaal volgen. Gewoon omdat het interressant is.


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Candira schreef:
    Meid je hebt talent! Als dit echt geweest zou zijn, had ik het zeker weten willen kijken op tv, ik ga deze vehaal volgen. Gewoon omdat het interressant is.


    Dank je, in de loop van de dag komen er gegarandeerd deeltjes :3


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    Wrennah schreef:
    Ik dacht dat het over een echte serie ging, door het manier waarop het introductie geschreven is -.-


    Is dat goed of slecht?x


    Stand up for what you like, even if you have to stand alone.

    IfYouWereGay schreef:
    (...)

    Dank je, in de loop van de dag komen er gegarandeerd deeltjes :3


    Ik kan niet wachten om de rest te lezen :)
    Zou je mijn verhalen ook willen bekijken, als je wilt!


    http://www.quizlet.nl/stories/116593/stand-alones/]

    Drama
    Historisch
    Fantasy
    Romantiek
    Onbekende personen
    Harry Potter
    Real life
    +12


    - Geschreven bij Candira
    - Start vanaf vandaag; 29/05/13
    - Eindigt; ooit
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt haat reacties zijn niet gewaardeerd!!

    http://www.quizlet.nl/stories/116662/the-marauders-my-twin-sister-is-going-to-hogwarts/


    In dit verhaal komen bestaande en zelfverzonnen personages. Dit is de lijst met namen die mee gaan doen!
    Hebben jullie suggesties voor andere personages, mail me dan gewoon onder de naam "The Marauders, Liza Potter''

    Bestaande
    James
    Sirius
    Remus
    Peter
    Lily
    Severus
    Lucius
    Bellatrix

    Zelfverzonnen:
    Liza (twin sister James)
    Alyssa Silver (Is a mermaid)
    Elizabeth (niece Remus)

    - Geschreven bij Candira
    - Start vanaf vandaag; 30/05/13
    - Eindigt; ooit
    - Ik waarschuw niet
    - Ik ga niet vragen of je wilt kudo'en, als je het verhaal goed vindt, graag, maar je bent nergens toe verplicht
    - Reacties zijn zeer welkom; kritiek, verbeterpunten of dingen die je leuk vindt haat reacties zijn niet gewaardeerd!!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2013 - 12:27 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.