• Okeej ,,Iedereen sit nu duss tegenwoordig te seiken op de mod's, En ik snap het ookwel ,,aangezien ik er zelf ook regelmatig ruzie mee hb :X Maar nu praat vrijwel iedereen over ALLE mod's terwijl se egt niet allemaal soo sijn ^^
    En met dat van Joyce EN Bomm fseu..
    Ik hb dat gesprek nu duss ook gelezen,, Maar nu kunnen we wel allemaal roepen van Bomm dit en Bomm dat (niet dat ik Bomm mag fseu :X(A)) maar wij ,als buitenstaanders, weten ookniet wat daarvoor allemaal is gebeurt.
    Wel vind ik ,dat als ik kritiek hb op een mod,en dan niet allemaal!, Ik dan gelijk een waarschuwing krijg,,En dat vind ik wel discriminatie eigenlijk ,EN toen ik sei dat ik dat niet eerlijk vond ,, Had ik weer een waarschuwing te pakken ,Op dat gebied vind ik de mods wel ,, [/ksal het maar even netjes houden seker?] Maar Laat ik even op het punt van dit topic komen,,;
    Niet elke mod is soo
    En we kunnen ook niet gelijk begiinnen te roepen van Bomm dit en Bomm dat enseu want we weten het hele verhaal niet.
    Verder ga ik niet ontkennen dat ik nixx over Bomm heb gesegt ,wnt dat hb ik wel.
    Maar dit moest er gewoon even uit fseu (A)


    Crack a bottle

    heb er ook net een topic over gemaakt wnt ik begrijp geen hos van dit hele gedoe x)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    jaa XD ik sag het ..
    Dom tog ,, Je geeft je mening en dan word het gesloten =.=


    Crack a bottle

    Zoals ik ook al in het andere topic (van feelthebeat) zei wordt dit allemaal met die users zelf geregelt. Ik vind het lief van je dat je zo denkt, maar omdat ik op kritiek topics een slotje gooi zal ik er hier ook een op moeten gooien.


    Bored.

    Ja, nu snap ik dus wel waarover het zowat gaat xD

    Ze moeten maar is wat minder streng zijn ^^


    I did not hit you. I just high-fived your face.