• Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vervelend dat je zulke lange topic titels kan maken, ik heb soms topics in mijn actieve topics staan die 4 regels lang zijn! Zo lang hoeven topic titels toch helemaal niet te zijn? Als ze het achter elkaar doen zonder spaties heb ik soms nog wel eens dat de hele pagina er raar van gaat doen.
    Mijn suggestie is dan ook om het maximum letters in een titel wat in te korten.


    Your make-up is terrible

    Ribery schreef:
    381- This one is for the boys with the boomin' system Top down, AC with the coolin' system When he come up in the club, he be blazin' up Got stacks on deck like he savin' up And he ill, he real, he might got a deal He pop bottles and he got the right kin

    Ehm ja, dit soort onzin verkracht de lay-out behoorlijk. Ik ben voor.


    Ja, lol, ik had het verkeerde geplakt waardoor ie wat verkeerd uitkwam :')
    Mijn excuses :Y)
    Maar ik ben ook wel voor ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DarkSavior schreef:
    Ik denk dat het limiet van de titel bepaald is door hoeveel tekens er in de database mag. Of hij doet het helemaal niet of hij kapt hem af. Kan ook zijn dat Rutger het in de code heeft staan, maar goed, dat weet ik zo niet, want ik kan Rutger's code niet zien ;p

    Maar goed, ik zou zeggen dat een titel van 100 tekens toch wel lang genoeg is? De stelling van de week bevat 66 letters.


    26 - 02 - '16

    Ik ben voor, ze zijn echt irritant.
    En ze zijn ook altijd van hetzelfde groepje.

    Dit is weer zo'n lange.

    "{382} Vale Decem ad aeternam di melioria ad aeternam vale decem di melioria beati pacifici vale decem alis grave ad perpetuam memoriam vale decem gratis tibi ago ad aeternam numquam singularis numquam dum spiro fido vale vale vale vale ..."

    4 regels lang als 'ie in een topic lijst staat.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2013 - 23:46 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Memoria schreef:
    Ik heb er persoonlijk geen last van, maar mij maakt het dus niet echt uit. Maar als er andere mensen er last van hebben, dan vind ik dat dit moet gebeuren.
    Ik zie wel alleen maar topics van 4 regels in het Off-Topic


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Nefretiti schreef:
    Ik heb eens geprobeerd, volgens mij zit er geen limiet op ofwel komt die pas als je op aanmaken klikt. Dit ging er allesinds al op. (11x26 = 286 tekens)
    abcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyzabcdefghijklmnopqrstuvwxyz


    En je ziet al direct wat daarmee gebeurt -_-


    Oh god, laat hier ook iets tegen komen alsjeblieft. Ik erger me dood als dat in een reactie/gastenboekbericht staat, het rekt de hele pagina uit bij mij.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Dale a tu cuerpo alegría, Macarena, que tu cuerpo es pa’ darle alegría y cosa buena. Dale a tu cuerpo alegría, Macarena. HEEEEEEEY MACARENA - 374
    (3 regels in het forum)

    373~ Ever since this whole world began a woman found out if she shook it she could shake up a man and so I'm gonna shake and shimmy it the best that I can today. Cause you can't stop the beat!
    (3 regels in het forum)

    Ja. Alsjeblieft.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb er totaal geen problemen mee. Het rekt mijn beeldscherm niet op. Dus ik vind het helemaal niet erg.
    Een lange topictitel is ook wel weer een keer leuk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb er geen problemen mee zolang het niet allemaal aan elkaar staat is het toch ok? En daarbij dan zie ook eens iets anders dan die standaard topic titels. Dus ik ben eigenlijk tegen

    [ bericht aangepast op 6 juni 2013 - 21:55 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Voor zover ik weet, staat off-topic niet eens tussen actieve topics.

    Ofwel ben ik gewoon heel erg blind. :'D


    help

    Ik ben voor. Ik vind ze vaak overdreven en onnodig.


    -

    Maniae schreef:
    Ik ben voor, ze zijn echt irritant.
    En ze zijn ook altijd van hetzelfde groepje.

    Dit is weer zo'n lange.

    "{382} Vale Decem ad aeternam di melioria ad aeternam vale decem di melioria beati pacifici vale decem alis grave ad perpetuam memoriam vale decem gratis tibi ago ad aeternam numquam singularis numquam dum spiro fido vale vale vale vale ..."

    4 regels lang als 'ie in een topic lijst staat.
    is later ook weer aangepast :,)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SeaweedBrain schreef:
    (...)is later ook weer aangepast :,)


    Ja, na dit bericht. (cat)


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)

    Ja, na dit bericht. (cat)
    Ja ok no offense. Vier regels is misschien veel maar twee mag het toch nog net hebben....


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    SeaweedBrain schreef:
    (...)Ja ok no offense. Vier regels is misschien veel maar twee mag het toch nog net hebben....


    Twee vind ik ook niet erg nee. Maar wat hier twee regels is, staat in het topic titel als vier regels omdat je daar gewoon minder ruimte hebt en een zin eerder word afgekapt. Dan is het wel irritant.


    Your make-up is terrible

    Of mensen moeten gewoon leren hun titel korter op te schrijven ^^


    26 - 02 - '16