• One direction is hier nog onbekend. De jongens gaan allemaal apart naar zomerkamp, daar komen ze elkaar tegen. Ook komen ze een aantal meisjes tegen. Ze slapen allemaal in tentjes. De leiders organiseren de activiteiten, en kiezen wie er corvee hebben. Natuurlijk hebben de jongens ook vrije tijd. Dat is het volgens mij wel.
    Is iets onduidelijk? Vraag maar!
    De leraren doe ik tussendoor.

    Het is gewoon in NL

    Jongens:
    Harry Styles - Sempra
    Louis Tomlinson - MYxLoubear
    Niall Horan - IrishNialler
    Zayn Malik - Malino
    Liam Payne - MYxLoubear


    Meisjes:
    Marlotte Kathelijne Zoé Juliénne Elin Dominique Van Zwarige-Dannisten - 19 - Lynn1D
    Skyler Isadora Thompson - 18 - MinnieMouseX
    Emily Coco Golden - 18 - Pezz
    Savannah Adriana Montoya - 18 - Malino
    Violet Ambre Sparks - 19 - AppleBottom


    Begin:
    Iedereen is net aangekomen en de leraren hebben iedereen een schema geven voor de 1e dag.

    Er zijn 2 mannelijke begeleiders en 1 vrouwlijke.

    Schema:
    14:00 uur (nu) : Kennismaking
    15:00 uur: Spullen uitpakken, dan vrije tijd
    18:00 uur: Gezamelijk eten
    18:30/18:45 uur: Vrije tijd
    21:00 uur: Kampvuur
    Wij zeggen het als jullie moeten gaan slapen.


    Regels(v/d begeleiders):
    - Geen jongens in de tenten bij meisjes en andersom
    - Iedereen moet verplicht aan de activiteiten meedoen, behalve als wij het zeggen. Ook moeten jullie allemaal op tijd zijn bij het eten etc.
    - 's nachts in de tent blijven
    - Als je ergens heengaat, meld het dan even(behalve naar je tent natuurlijk).
    - Als het nodig is komer er meer regels


    Regels(RPG):
    - Het liefst wat meer dan 3 regels schrijven
    - Geen andere personages besturen
    - Zo nodig pas ik wat toe :)


    VEEL PLEZIER!!!

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:59 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [wacht, hoe klop je op een tent?? XD ik zit 11 jaar op schouting en ik ga 3 x per jaar op kamp maar nog nooit heb ik iemand op onze tenten horen kloppen

    Niall Horan.

    ' Niall, je bent weer in slaap gevallen.. Ga je wakker worden? Niall? Schud hem even' ik zucht en rek me langzaam uit en zie Emma weer bij de tent. 'ik ben zo moe' mompel ik 'Niall? ' ze schud me en ik knik 'Ja ik ben wakker' . Ik glimlach even 'Jaa je was weer in slaap gevallen' ik grinnik 'ik merk het' 'Kom maar naar Erik toe want hij is nog even bezig' ze laat me even alleen en ik verwissel mijn slaapshirt terug voor het shirt van gister die nog schoon was, tsja aan mijn broek kon ik niet veel doen. 'Niall nuu. Niet weer in slaap vallen' ik weet het ik weet het'mompel ik. Iets wat onhandig trek ik warme sokken aan want ik vond het nog frits en rits snel mijn rode vest dicht. 'Dat word dan geen schoen' lahcend steek ik mijn voet half uit de slaapzak. Zelfs de sok deed moeilijk want mijn been was nog steesd dik en opgezwollen, even als mijn voet, wat best logisch was. Uiteindelijk trek ik aan mijn ene voet een sneaker en aan de andere doe ik niets en kom moeilijk uit mijn slaapzak en pak de krukken. Daarna lop ik met de krukken naar de uitgang van de tent. 'we gaan toch nog wel eerst wat eten?' vraag ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nu klpt er geen ene reet van....... anders vergeten we de erik post.. alleen ik vind het wel fijn als jijhem dadelijk bestuurd met t schoonmaken zeg maar]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik doe erik zijn stukje wel weg, maar jullie mogen hem wel besturen. Dat is ook makkelijker voor jullie)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ asl we het gewoon zo doen; de makkelijke onbelangrijke dingen zoals eten ofzo vragen doen wij gewoon zelf, maar anders geven wij het aan als we het fijn vinden dat je iemand speelt, dus bij deze wil jij zo doen dat als nialler bij erik aankomt dat jij hem even overneemt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    { Sure :) Maar ik moet af en toe wel leren duseeh... Je snapt het wel}


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    MYxLoubear schreef:
    Louis Tomlinson:

    "Ik- Wat- Wat bedoel je, Lou?" zegt ze en ik kijk naar haar op. "Ben ik zo slecht?" vraagt ze terwijl zij juist omlaag kijkt. Ik schud hevig mijn hoofd, maar besef dan dat ze me natuurlijk niet ziet. "Ga je me verlaten?" piept ze zacht. 'Nee' zegt ze en ze slaat haar armen om mijn borstkas. Ik houd haar stevig tegen me aan en voel tranen in mijn ogen prikken. Dan pak ik haar bij haar schouders en zet haar recht voor me neer. Ik til haar kin omhoog zodat ze me wel moet aankijken. Met een ietwat trillerige stem zeg ik: 'Nee Violet. Mijn hart weet bepaalde dingen die mijn hoofd niet kan beschrijven.' leg ik uit. 'I-ik' begin ik. Ik bijt op mijn lip en voel dat ik de controle over mezelf een soortvan verlies. Voor ik het weet liggen mijn lippen op die van Violet. Even ben ik ontspannen, maar dan besef ik wat ik net heb gedaan. Ik maak me los van haar. Ik weet niks te zeggen en besluit om me maar om te draaien. Nu is er elke keer dat ik haar zie een ongemakkelijke sfeer. Well done Lou. Je hebt het weer verknald, zoals altijd. Altijd ben ik zo onnozel, waarom deed ik dat? Nou, ik vond het wel fijn, begrijp me niet verkeerd, maar ze zal me nu wel een freak vinden. What have I done?!

    -Klein beetje aangepast :)-


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [ik wachtt even op emma]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Wat moet ik doen? Ik ben ook even aan het eten bb doet soms beetje kt.. Haha. Imsorrie.
    Moest ik jou nou helpen met dat been? Of niet?x)


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    [vorige pagina staat de post, het is denk meer de bedoeling dat we naar erik gaan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Okee.)

    Emma :

    Ik zie Niall lastig aan komen en ga naar hem toe om hem te komen helpen.
    Ik lach even, ' Hey, je bent wakker ' zeg ik sarcasties.
    ' Dan moeten wij maar naar Erik gaan zoeken en als we hem niet vinden gaan we even naar Lisa :) ' zeg ik

    Ik kijk even rond maar zie hem echt nergens.
    ' Zullen wij dan maar gewoon naar lisa gaan? Dan maak ik wel even iets te eten voor je ! :) ' zeg ik met een lach.

    We lopen richting het EHBO tentje binnen.
    'Goedemorgen' zeg ik even.
    Ik neem plaats om een stoel.

    (Laat de rest over aan jou voor dat ik iets verkeerds zeg , ;pp daarom zeg ik geen tekst voor jou :p )x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Nial HOran

    ik glimlach dankbaar als ze me helpt Hey, je bent wakker ' ik knik lachedn. 'dan moeten wij maar naar erik gaan zoeken en als we hem neit vinden gaan we even naar Lisa' zegt ze en kijk rond. 'zullen wij dan maar gewoon naar Lisa gaan dan maak ik wel even iets te eten voor je' zegt ze lachend en we lopen naar de ehbo waar i op een stoel neer plof. 'etuuuh' grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Emma :

    'Niall ik ga eventjes eten maken heb je voorkeur?'Zeg ik. Ik zie aan zijn gezicht dat het hem gewoon om het eten gaat. ' Ik kijk wel wat er is oke? 'En lach even. Ik draai me om en loop richting de keuken.
    Ik maak 6 broodjes klaar. 2 met kaas en 2 met ham voor Ni en voor mijzelf ook 2 met ham. Ik pak ook 3 flesjes water. Hij moet veel drinken dus ja. En 2 appels en 1 groenen.

    Ik loop naar Niall met een diemblad in mijn handen en roep even ; ' Niallerrr Eten!! ' Roep ik.

    Ik zie hem al breeduit lachen, waar door er bij mij ook een behoorlijke lach verschijnt ik begin hard te lachen als hij wil opspringen maar wat natuurlijk niet kan door zijn been.

    'AAUW' roep hij even, je ziet de dat er wat pijn scheuten in zijn geschicht schieten... Ik moet nu even mij lach onderdrukken maar ik loop naar hem toe leg me hand op zijn rug en zet hem terug in de stoel. Pak een andere stoel en een kussentje en leg zijn scheenbeen er rustig op.
    Geef hem het eten. En ga dan zelf ook zitten.
    Ik lach nog even om de geluiden die niall maakt bij zijn eten.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Niall Horan

    'etuuuh' roep ik blij als ze met een dienvlad vol eten komt. Vrolijk spring ik op en slaak een kreet van de pijn. Mijn stomme been deed pijn. emma legt mijn been op een stoel en vrolijk begin te rten 'tanjs Emm'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ( Groter stukje a.u.b.)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik ben op mijn mobiel em dat gaat niet als je ouders zijken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan