• Ik heb namelijk Cinderella 3 gekeken en dat bracht me op een idee. Hoe ziet het er voor het stiefzusje uit om haar stiefzus in een prinses te zien veranderen. Dat zij alle klusjes in huis moet gaan doen en alles wat eraan vooraf ging. Had het stiefzusje van Cinderella wel zo'n leuke jeugd? En ik wil ook nog de tweestrijd tussen gemeen zijn en lief zijn voor Cinderella gaan beschrijven.

Wat vinden jullie van dit idee?
    (Als je het niks vind mag je het ook zeggen (; )

26 - 02 - '16

Dat vind ik wel leuk, ja :3

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Sibyllin schreef:
    Dat vind ik wel leuk, ja :3

Yay c:

26 - 02 - '16

Ik vind het leuk! Als je gaat beginnen, meld het mij aub!

[ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 23:48 ]

Pretty is just a pretty word.

Ik zal het sowieso melden (:

26 - 02 - '16

Leuk! Waarschuw mij ook maar (:

Tijd voor koffie.

Disney <3
    Yes please!

And in that moment, we were infinite.

Ik denk dat ik het verhaal 'Cinderella's Sister' ga noemen. Tenzij jullie betere ideeën hebben, of course (;

26 - 02 - '16

CURLYMONSTER schreef:
    Ik vind het leuk! Als je gaat beginnen, meld het mij aub!

Ja, mij ook, bitte :3

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Ik zal jullie allemaal waarschuwen. Maar het zal nog wel even duren voordat hij echt online komt, aangezien ik eerst even een soort chronologische volgorde en alles wil gaan maken c:

26 - 02 - '16

Ik heb alvast een volgorde in elkaar geflanst, nu nog even kijken hoe ik het ga omschrijven en als het goed gaat komt morgen de proloog online (;

26 - 02 - '16

Cyborg schreef:
    Ik denk dat ik het verhaal 'Cinderella's Sister' ga noemen. Tenzij jullie betere ideeën hebben, of course (;

Ja dat is een leuke naam:) Als ik jou was zou ik het doen! :)

Dress like you're going to meet your worst enemy today.

lisanneeeeee schreef:
    (...)

Ja dat is een leuke naam:) Als ik jou was zou ik het doen! :)

Ik ga het ook doen, vooral omdat er nog niet zoveel disney fanfics zijn op Quizlet. C:

26 - 02 - '16

Zelf vind ik die films vreselijk en zou ik het niet snel lezen, maar verhalen vanuit een ander perspectief vind ik persoonlijk origineel en erg intessant. Je verandert namelijk waarheden, want uiteindelijk ervaart elke persoon een andere waardheid en werkelijkheid. Leuk bedacht!

[ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 0:18 ]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik vind het idee wel leuk, maar zou het persoonlijk niet lezen, omdat het me gewoon niet zo aanspreekt. Maar volgens mij zijn er genoeg mensen die het wel zouden lezen, dus ik zou het gewoon doen. ;)

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

I couldn't help it, but I really thought about this when I read it.

Quiet the mind, and the soul will speak.