Pabiloso schreef:
(...)
Cool! Hoe ben je op die hobby gekomen? c:
Goh, mijn ouders liepen al zeker vanaf m'n 18de te zagen dat ik iets met m'n tekentalent moest doen, en dan kwam veelal het woord tattoeren voorbij. Maar ik zag er niet echt iets in zitten, tot anderhalf jaar geleden. Mijn vriend liet zijn eerste tattoo op zijn rug zetten en ik vond het echt fascinerend - fascinerender dan toen ik m'n eigen tattoo's heb laten zetten, aangezien ik dat natuurlijk niet zag hoe het gezet werd. De ene staat op m'n schouderblad namelijk, en de ander in m'n nek.
En tja, ik bezag het zo en had zoiets van: ja, maar wat die man kan, kan ik beter (geen eigendunk ofzo hoor :'D) Het is in ieder geval de juiste instelling om ermee te starten
Dan heb ik ook de mazzel gehad dat die man een oud-collega van m'n vader was, en me dus het tattoeren wilde bijleren (:
En tja, zo ben ik dus begonnen. Na enkele maanden is dan het contact verwaterd door omstandigheden en ben ik dus verder gegaan het mezelf aan te leren. De basis heb ik meegekregen, maar al de rest leer ik gaande weg nu. En tja, veel blijven oefenen en experimenteren op oefenhuiden
Een tattoo die ik gisteren bij de vriendin van m'n schoonpa heb gezet, al is hij nog niet af aangezien het beestje zijn streepjes nog moet krijgen en moet worden geschaduwd en ingekleurd (:
[ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 20:57 ]
“If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”