• De x Factor, hét programma waar iedere toekomstige ster aan meedoet.
    One Direction, Cher Lloyd, Reece Mastin en ga zo maar door.
    Maar wat nou als alle sterren nooit zijn ontdekt?


    Alle sterren die zingen kunnen meedoen. Ze wonen nog in hun geboorteplaats en zijn nog zoals de situatie voorheen. Alleen ze zijn gewoon zo oud als ze nu in het echt zijn. Ook de x Factor is helemaal veranderd, want het werkt nu met een puntensysteem. Iedereen wordt bij elkaar gezet in het huis zodat ze elkaar leren kennen. Echt iedereen mag meedoen, van kinderen tot volwassenen.


    Héél slecht intro, één van mijn slechtsten en kortste maar ik kon het idee niet goed uitwerken. Ik doe niet mee, het idee wilde ik alleen doen.


    Rollen

    Deelnemers

    - Gereserveerd Perrie Edwards Melieke
    - Justin Bieber - Luminoase

    Juryleden

    - Jade Thirlwall - DamnBieber

    Invullijstje

    Rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geboorteplaats:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    - Géén verzonnen rollen, ook geen Mary Sue's.
    - Minimaal vijf regels, niet minder. Ik controleer!
    - Maximaal twee rollen.
    - Voor het fijne lezen het liefste met ABN spreken.
    - Je bestuurt geen andere rollen.
    - 16 + is toegestaan, houdt het netjes.
    - We gebruiken geen haakjes. We gebruiken het praattopic, dus geen off-topic berichten.
    - Bij drie keer overtreding van de regels lig je eruit, of je nou veel reageert of niet.
    - Reserveringen blijven twaalf uur staan.
    - Na een week niet meer gereageerd te hebben lig je eruit.
    - Have fun!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 16:38 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Oeh, ik doe mee! Mag ik ook iemand uit een band nemen? (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oh, oh, ik wil Justin Bieber ;D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Melieke schreef:
    Oeh, ik doe mee! Mag ik ook iemand uit een band nemen? (:


    Ja hoor!


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Baloe schreef:
    (...)

    Ja hoor!


    Oké, dan wil ik graag....ik twijfel tussen Jade Thirlwall en Perrie Edwards. ;3
    Ach, neem maar Perrie. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Melieke schreef:
    (...)

    Oké, dan wil ik graag....ik twijfel tussen Jade Thirlwall en Perrie Edwards. ;3
    Ach, neem maar Perrie. (:
    Mag ik een jurylid... Jade Thirlwall?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik lees net dat je verplicht twee rollen moet nemen...zo is het toch hè? Of heb ik het verkeerd?
    Dan wil ik graag nog Tulisa Contostavlos.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik denk dat ze maximaal bedoeld. Hayden is namelijk niet zo handig met minimaal en maximaal, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oeps o_o. Ik haal ze altijd door elkaar. Maar wil je een tweede rol?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Oh, haha, ik vond het al raar. :'D
    Dan laat ik Tulisa toch maar weg, één rol is beter voor mij. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ben samen met Brooke deze middag weg, ik kan wel alles bijwerken.


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rol:Jurylid
    Naam:Jade Amelia Thirlwall, geboren 26 december 1992
    Bijnaam: Pickle, Poopey, Edna
    Leeftijd:21
    Geboorteplaats: South Shields, Tyne and Wear
    Nationaliteit:Brits?
    Uiterlijk:


    Innerlijk:
    Extra: Haar moeder heet Norma en haar broer Karl. Ze is goed bevriend met de The X Factor serie 6 winnaar Joe McElderry, die ook uit South Shields komt. Jade heeft eerder auditie gedaan voor The X Factor serie 5 in 2008 en serie 7 in 2010, maar toen kwam ze elke keer niet verder dan Bootcamp. Voor haar auditie in 2011 zong ze I Wanna Hold Your Hand van The Beatles. En toen heeft ze wel gewonnen

    Ik ga even naar de winkel dan maak ik het innerlijk. Maar verwacht er maar niet veel van.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2013 - 18:13 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Alles aangepast!


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Rol: Deelnemer
    Naam: Justin Drew Bieber
    Bijnaam: Bieber, JBiebs, JB, Purple Ninja
    Leeftijd: Negentien
    Geboorteplaats: London. Ontario, Canada
    Nationaliteit: Canadees
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Justin is eigenlijk heel aardig, en een leuke jongen. Alhoewel hij soms nog wel eens opgefokt is, probeert hij iedereen ten vriend te houden. Altijd is Justin vrolijk, en open. Hij ontvangt iedereen met open armen, zelfs mensen die hem niet mogen. Justin is erg zorgzaam voor zijn familie, maar zoals bij elke tiener zou hij liever in het bijzijn van andere mensen, bij zijn vrienden zijn. Natuurlijk kan Justin erg chagrijnig zijn en heeft echt ochtend dat ie te vroeg op staat, voor hem dan, een ochtendhumeur waarbij je maar beter uit zijn buurt kan blijven. Als het over zijn familie gaat, en als je iets verkeerds zegt, dan moet je op de vlucht slaan. Het had maar een paar seconden geduurd of Justin had nooit geleefd. Zijn moeder wilde namelijk toen ze net zwanger was zelfmoord plgen en was aan de drank en de drugs. Toen ze te horen kreeg dat ze zwanger was, was ze onmiddellijk gestopt omdat ze een goede moeder wilde zijn. Dat maakt de band tussen Pattie en Justin zo hecht. Pattie is alles voor hem. Ook met zijn halfbroertje en halfzusje heeft Justin een erg goede band. Jazmyn en Jaxon zijn -zijn alles.
    Extra: Justin speelt al erg lang piano, gitaar en drums, terwijl hij geen enkele noot kan lezen. Allemaal heeft hij het zichzelf aangeleerd, net zoals een stukje trompet. Hij heeft drie brillen. Eén voor als ie gewoon last heeft van zijn ogen, de ander als ie duizelig wordt van het zicht en dan heb je nog één die hij gewoon op de dag opheeft. Hij had ze gekocht van het laatste geld wat ie had, vanwege dat ie het echt nodig had. Zijn ouders, Pattie en Jeremy, zijn net na de geboorte gescheiden. Toch zijn ze beste vrienden, ondanks dat Jeremy een nieuwe vrouw heeft en twee kinderen. Beide ouders hebben niet veel geld, dus Justin moet zelf werken. Hij werkte bij een kledingwinkel en vond het leuk werk, ook verdiende hij er wel wat mee.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2013 - 16:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin is af :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verder niemand?


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5