• © Frodo



    If there's a book you really want to read, but it hasn't been written yet, then you must write it. ~ Toni Morrison

    Welkom allemaal bij het Q-writers topic!
    Schrijven is een bezigheid waar je al je gevoel in kan leggen, waar je neer kan pennen wat je maar wilt. Het is iets waarbij al je fantasie de vrije loop op kan.
    Maar soms zijn er wat problemen, lijkt het alsof je fantasie eventjes verdwenen is en niet meer terug wil komen.
    Om dat op te lossen is er dit topic.


    Wat is ons doel?
    Wat we willen bereiken is om de 2 weken 6000 woorden te schrijven, oftewel: 500 woorden per dag en één rust-dag in de week. De andere users zullen je hierin steunen; je staat er niet alleen voor. Heb je wat inspiratie nodig, of zit je vast? Dan zet je dat hier gewoon neer en proberen wij je te helpen.

    Wie doet er allemaal mee?
    - Frodo (Zomerhitte)
    27K

    - Amused
    - Exit (Last first kiss - One direction + Donderslag bij heldere hemel - Harry Styles)
    27K

    - Karev (Autumn leaves
    34K

    - Dempsey
    20K

    - Broadstairs
    60K

    - Merrow (Strijd om Cidonya & Daybreak revolution)
    56K

    - Wiarda (De man met het verenmasker) AANHANGSEL
    - Backfire (Faed - Birds of passage)
    - Insurgent (White feathers)
    95K

    - Svale
    96K

    - Katl1
    115K

    - unimaginable (The wolf and her hunter - Spencer Reid)
    7K

    - Tortura (Pieces of time)
    36K

    - Phantasticae (Elusive + Shattered)
    60K

    - xDesire (Unexpected travel companions - POTC )
    - Odysseus
    30K

    - Lootus(Prima ballerina)
    44K

    - SweetNiallx (Live when you're broken - 1D Zayn Malik)
    - michellexoxo (Bloedhete zomer)
    14K

    - Milaya (Having weakness is being strong. Strong enough to protect them + Heavenly Hell & Hellish Heaven)
    6K

    - Requille
    6K

    - Liberacorpus
    36K

    - Clint
    - Devourer (Levensruil)
    6K

    - Michonne (The wet alley cat)
    - Hamblet (Dangerous Salvation - Twilight)
    - Evigilavi (La vie ne vaut rien mais rien ne vaut la vie)
    6K

    - Huoriel (Time escapes me - Louis Tomlinson + The killing machine - TWD)
    - dayxdreamer (A ranger/traitor)
    24K

    - xMissMarije
    12K

    - Wolfheart (I hate you, but I love you......]I hate you, but i love you.
    - Macabre (Ophelia)
    6K

    - XxPeetaxX (The lost brother - One direction)
    - GhostCider
    12K

    - KittyChan
    - Melieke
    - Crave (Hotel Atkinson)
    6K

    - Lake (Killing love // Liam James Payne)
    6K

    - Silverton (New ancient warriors)
    - WildSprinkle Written on the walls)


    Als je wilt kan je mij ook de link naar je verhaal geven, dan zet ik die erbij (: naamsveranderingen ook graag doorgeven!

    Een beloning?
    Natuurlijk doe je het schrijven voor jezelf, maar toch hangt er iets aan vast wanneer de maand voorbij is. Iedereen die de 3000 woorden heeft gehaald tegen het eind van de week krijgt een badge, die je op je profiel kan zetten. Elke maand is er een nieuwe badge, gemaakt door mij.

    Heb jij ook een verhaal en wil die niet lukken? Je mag er nog altijd bij! Er is plaats zat voor iedereen.

    Tips voor bij het schrijven
    Muziek voor bij het schrijven 1 & 2
    Inspiratie voor bij het schrijven

    Ons off-topic


    Word-wars:
    Je kiest helemaal zelf op welk uur of welke dag je een word-war wil houden. Hierbij moet je wel rekening houden met degenen die mee willen doen.
    Een word-war is een bepaald uur waarop we zoveel mogelijk woorden schrijven, zodat je gemotiveerd bent.

    Een klein overzichtje:

    Maandag: 500
    Dinsdag: 1000
    Woensdag: 1500
    Donderdag: 2000
    Vrijdag: 2500
    Zaterdag: 3000
    Zondag: bijschrijven


    Vorige topics
    1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17

    May the words be ever in your favor!

    [ bericht aangepast op 26 juni 2013 - 11:06 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    En H3 afgeschreven in amper een avondje / paar uurtjes tijd O.o
    Natuurlijk moet het nog wel een paar keer herlezen worden en hier en daar herschreven, maar ik heb werkelijk nog nooit zo vlot aan een verhaal geschreven. Al twijfel ik dus nu weer een beetje aan de kwaliteit, aangezien het dus zo snel vooruitgaat :'D

    @Requille, ik denk dat je gewoon echt moet doen waarbij jij je goed voelt. Naar mijn idee moet het niet zo heel veel uitmaken of er een langere aanloop is tot het eigenlijke verhaal. Zelf vind ik dat in de meeste gevallen ook fijner. En als je een aangename schrijfstijl hebt, wordt het veelal toch gelezen (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    En H3 afgeschreven in amper een avondje / paar uurtjes tijd O.o
    Natuurlijk moet het nog wel een paar keer herlezen worden en hier en daar herschreven, maar ik heb werkelijk nog nooit zo vlot aan een verhaal geschreven. Al twijfel ik dus nu weer een beetje aan de kwaliteit, aangezien het dus zo snel vooruitgaat :'D

    @Requille, ik denk dat je gewoon echt moet doen waarbij jij je goed voelt. Naar mijn idee moet het niet zo heel veel uitmaken of er een langere aanloop is tot het eigenlijke verhaal. Zelf vind ik dat in de meeste gevallen ook fijner. En als je een aangename schrijfstijl hebt, wordt het veelal toch gelezen (:


    Ja, dat klopt wel... Dan schrijf ik hem maar gewoon zoals ik het gepland had. (:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Pff, alweer niets geschreven.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb behalve een SA van 3K en nog wat bij elkaar gesprokkelde dingen afgelopen week niets geschreven. Ik neem namelijk aan dat ik de 500 woorden van mijn filosofie essay niet mag meetellen haha! Na ja, gewoon te druk met school, verhalen van mijn mening voorzien en grammaticale dingen voor verhalen aangeven. Druk druk druk (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb zo een gevoel dat ik deze keer de 6k wel ga redden :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Requille schreef:
    Hm, ik zit nu al in een dilemma met mn nieuwe verhaal. D:
    Alles ging goed, had alles in mn hoofd, eerste hoofdstuk ging als een speer en was direct begonnen aan de tweede... Daarna heb ik pas een verhaallijn uitgewerkt en getypt, omdat ik eigenlijk nog geen vaste lijn had, maar wel wist hoe ik het begin wilde en hoe ik het later wilde. Maar nu zit ik met een klein probleempje, nu ik doorheb dat het geschikte woorden aantal van Q (500-600) eigenlijk te min is voor dit verhaal om een story te zijn van Q. Als ik door zou gaan met hoe ik nu bezig bent, zou het al zo'n 30 of 35 hoofdstukken duren voordat ik bij de de hoofdverhaallijn ben waar het hele verhaal eigenlijk om draait, dat zou dan ook weer eens 40 tot 60 hoofdstukken in beslag gaan nemen en dan is er nog geen einde..

    Bovendien is het voorafgaande nog niet eens zo heel geweldig of interessant, waarschijnlijk vinden mensen het zelfs saai of cliché..
    Hierdoor begin ik al te twijfelen of ik het dan op Q wil hebben of niet. Maar ergens wilde ik het ook op Q hebben, omdat ik verder ook niets online heb staan.
    Maar zou ik het dus de verhaallijn inkorten of niet. Want dat zou opzich ook niet heel veel uitmaken, want het zou nog steeds goed kunnen aansluiten. Ik heb dus al een optie voor hoe ik het anders zou willen, als ik het ga inkorten. Maar ik weet niet wat ik het beste kan doen? D:


    Ik zat aan hoofdstuk 60 voor ik bij de hoofdverhaallijn belande, dus geen zorgen ;)


    Vallen is niet moeilijk, het opstaan wel

    Ik heb even een kleine aanpassing in mijn ene titel. De titel veranderd van "Heavenly Hell & Devilish Heaven", naar "Heavenly Hell & Hellish Heaven". ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh wacht, ik zat op 7K


    Reality's overrated.

    Bes! Mijn storie titel mag je ook aanpassen wanneer je tijd hebt ervoor (;
    Daybreak Revelation
    Deze week ga ik officieel starten met de hoofdstukken online smijten, maar wilde toch al de storie activeren, zodat ik niet meer achteruit kan krabbelen :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    En dan toch al uit enthousiasme het eerste hoofdstuk geplaatst :'D
    En ik zit al aan de 6K deze periode, dus ik is happy :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb nog niet geschreven - helaas en het zal nog wel een tijdje duren voordat ik eindelijk verder kan schrijven.
    Maar ik heb al wel een cover gemaakt omdat er toch iets aan wilde doen. :'D
    Zie hier:


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    Ik heb nog niet geschreven - helaas en het zal nog wel een tijdje duren voordat ik eindelijk verder kan schrijven.
    Maar ik heb al wel een cover gemaakt omdat er toch iets aan wilde doen. :'D
    Zie hier:


    Die is echt mooi!


    Take risks and conquer your fears.

    Met veel moeite ben ik op de helft geraakt!
    -krijg de foto er niet op

    [ bericht aangepast op 12 juni 2013 - 20:43 ]


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Gevonden, helloooww (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ik moet het gewoon even hier melden.
    IK BEN GESLAAGD!!!! Ik ben zoooo happy ^^
    Nu kan ik weer schrijven, zonder die hele stress van slagen of zakken ^^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.