• Ik heb al 1 maand geleden 2 broeken besteld bij topshop die nog steeds niet binnen zijn, ik probeer naar het bedrijf te bellen maar de telefoon zegt dat het nummer niet beschikbaar is, ik weet zeker dat het geld wel van de rekening is afgehaald. Bij mijn vorige bestellingen op de site stond die bestelling niet meer bij, hij is dus blijkbaar weggehaald. Heeft iemand hier ervaring mee of weet hoe ik naar Topshop kan bellen?


    Pain is just a moment in time, giving up is forever.

    Ik heb geen idee en daarom vind ik online bestellen ook dood-eng. Het lijkt mij dat er een klntenservice is en een mail-adres?

    Heb je al gekeken bij ,,Track your order''?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2013 - 14:43 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    Ik heb geen idee en daarom vind ik online bestellen ook dood-eng. Het lijkt mij dat er een klntenservice is en een mail-adres?

    Heb je al gekeken bij ,,Track your order''?


    Jaa maar ze reageren vaak niet op de mail, en omdat mijn tracking number met RML begint kunnen ze het pakketje niet vinden..


    Pain is just a moment in time, giving up is forever.

    maartjehoran schreef:
    (...)

    Jaa maar ze reageren vaak niet op de mail, en omdat mijn tracking number met RML begint kunnen ze het pakketje niet vinden..


    Dan is dat mooi dom van HUN. Ze moeten toch kunnen controleren als bedrijf of jouw pakket onderweg is, aangekomen is of verstuurd? Dit is onbehoorlijk van hun kant. En raar dat je de afschrijvingskosten niet kan terugkijken, dat deugd niet. Neem contact op met je bank om dit te controleren en vraag advies over wat je moet doen om in ieder geval je geld terug te krijgen, mocht dat daadwerkelijk zijn afgeschreven.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Pabiloso schreef:
    (...)

    Dan is dat mooi dom van HUN. Ze moeten toch kunnen controleren als bedrijf of jouw pakket onderweg is, aangekomen is of verstuurd? Dit is onbehoorlijk van hun kant. En raar dat je de afschrijvingskosten niet kan terugkijken, dat deugd niet. Neem contact op met je bank om dit te controleren en vraag advies over wat je moet doen om in ieder geval je geld terug te krijgen, mocht dat daadwerkelijk zijn afgeschreven.


    We gaan er gelijk achteraan of het daadwerkelijk wel betaald is. Bedankt!


    Pain is just a moment in time, giving up is forever.

    maartjehoran schreef:
    (...)

    We gaan er gelijk achteraan of het daadwerkelijk wel betaald is. Bedankt!


    You're welcome en ik hoop dat het goed komt!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dit is dus één van de redenen waarom ik sowieso niet graag via het internet iets koop..
    Ik hoop voor je dat het goed komt!


    Believe in yourself.

    Mijn eerste reactie was: oplichters.
    Ik hoop voor je dat het goed komt.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kenshin schreef:
    Mijn eerste reactie was: oplichters.
    Ik hoop voor je dat het goed komt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Kenshin schreef:
    Mijn eerste reactie was: oplichters.
    Ik hoop voor je dat het goed komt.


    26 - 02 - '16

    In principe is topshop net zoiets als Zara hier in Nederland, geen oplichters dus.. Maar misschien is er wat fout gegaan? Zou even kijken naar je afschriften, of het eraf is gehaald.. Maar ik heb ook heel vaak wat daar besteld, en nooit problemen gehad..


    To infinity and beyond •

    herkenbaar,
    bij mij was het ook met een winkel miinto ofzo ze hadden het bedrag gehaald en zou in 2 dagen er zijn het jurkje. na een week nog niet wij bellen na 7 pogingen gelukt. werden we doorverbonden heel de tijd en toen terug gebeld na 3 uur te laat bellen ze dat ze met het postkantoor een foutje hebben gemaakt vervoglens 2 dagen later zeggen ze dat ze er geen meer hadden. dan denk ik hoe kan ie verzonden zijn gelukkig wel geld terug


    Change is for weirdos ~ Niall Horan