• Voor mijn keuzemodule AV, moet ik voor morgen een scene verzinnen.
    Alleen het grote probleem is, dat hij letterlijk overal over mag gaan. Zolang het nog maar wel haalbaar blijft om straks ook uit te werken en te filmen. dus er geen helikopters en dure auto's in voorkomen.
    Nu vind ik dit heel lastig, aangezien ik totaal geen richtlijn heb en ik ben gewent om die wel te hebben, zodat ik er zelf op verder kan werken.
    Dus mijn vrijheid is gewoon te groot, om met een goed concept te komen.

    Nu had mijn vriendin gezegd, dat het, het makkelijks zou zijn als ik het dicht bij mezelf zou houden.
    Nu ben ik op dit moment redelijk depresief, dus kwamen daar geen hele leuke dingen uit, of dingen die ik wilde delen.
    Nu had ik wel iets bedacht over vreemdgaan, aangezien dat ook wel dichtbij staat/stond, maar nu heb ik daar weer een probleem in.
    ik doe deze keuzemodule met 3 andere mensen die ik niet ken. Deze mensen moeten dus ook 'mee gaan spelen' en ik denk niet dat het gewaardeerd word, als ik van ze vraag om elkaar even te zoenen of aan elkaar te zitten, en iemand in zijn gezicht te slaan.

    Met andere worden, ik zit helemaal vast.
    Nu weet ik toevallig dat de meeste hier, super creatief zijn en mij vast wel kunnen helpen.
    Ik vraag niet of jullie een helle scene voor me willen bedenken Behalve natuurlijk als je nu een geweldig idee te binnen schiet. want die mag je dan best met me delen.
    Maar misschien een richtlijn, waar ik zelf dan verder mee kan.
    Want echt. ik heb er een week de tijd voor gehad, en ik heb er slapenlozen nachten van overgehouden.
    Dit is namelijk voor mijn opleiding en ik moet een GO voor deze module halen, anders mag ik volgend jaar geen AV doen.
    En laat dat nu net hetgene zijn, wat ik wil doen.

    Dus alsjeblieft, noem alles op wat je maar kan bedenken.
    alvast bedankt. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Hoeveel mensen moeten erin mee spelen?


    Your make-up is terrible

    Als je het goed kunt uitvoeren is een 'mirror scene' waarbij je tegen jezelf in de spiegel praat erg sterk, zeker in combinatie met depressie.
    Of anders iets met als 'thema' dat de wereld aan je voorbij gaat als je depressief bent.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Cas schreef:
    Hoeveel mensen moeten erin mee spelen?


    op zich kan ik denk ik wel wat meer mensen regelen, maar het probleem is dat we maar met een groepje van vier zijn. en er moet er ook eentje filmen. Dus als het even kan maar drie mensen.
    aangezien ik met heel mijn klas ruzie heb en die me dus echt niet even zouden komen helpen. En aangezien het camera's zijn van het production team en dus niet van school, kan ik er ook geen lenen, zodat ik het ergens anders kan filmen. Daarbij wil ik dat liever ook niet, want als er wat mee gebeurt kan ik meteen al mijn spaargeld en mijn komende 3 jaar loon inleveren.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2013 - 23:33 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Danosaur schreef:
    (...)

    op zich kan ik denk ik wel wat meer mensen regelen, maar het probleem is dat we maar met een groepje van vier zijn. en er moet er ook eentje filmen. Dus als het even kan maar drie mensen.
    aangezien ik met heel mijn klas ruzie heb en die me dus echt niet even zouden komen helpen. En aangezien het camera's zijn van het production team en dus niet van school, kan ik er ook geen lenen, zodat ik het ergens anders kan filmen. Daarbij wil ik dat liever ook niet, want als er wat mee gebeurt kan ik meteen al mijn spaargeld en mijn komende 3 jaar loon inleveren.


    Nou ik heb wel een ideetje voor 2 mensen eigenlijk. 8D
    Twee mensen die ergens schuilen voor iets (misschien tweede wereldoorlog, bommen, fantasie, een monster ofzo) en die mogen elkaar niet, irriteren elkaar en maken flauwe opmerkingen die wel grappig zijn. Uiteindelijk zitten ze een tijdje samen met elkaar en komt het erop neer dat ze elkaar stiekem leuk vinden ofzo. Vet cliché maar ik ben dan ook vreselijk in zulke dingen bedenken haha.


    Your make-up is terrible

    Het beste om een goede scene te maken met zo min mogelijk budgetuitgave, denk ik dat je echt moet spelen op het gevoel van personages. Ik zou ervoor kiezen iets met gevoel te doen en dat heel goed uit te werken in één goede scene.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Kun je geen dagboek scène maken? Die komen veel voor in the Vampire Diaries en daar hoef je maar weinig geld voor te hebben. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    nu al heel erg bedankt voor al de ideeën.
    jullie hebben me echt een heel eind op weg geholpen!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik ben ook heel inspiratieloos nu ..
    Heel veel succes hiermee ! (:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    A rape scene. Badumtsss.


    No growth of the heart is ever a waste