• ik ben bijna jarig samen mijn mijn tweeling zus heb geen idee wat ik haar moet geven en geen idee wat ik wil hebben


    I tried so hard and get so far but in the end, it doesn't even matter - Linkin Park

    Is ze ergens fan van? Heeft ze een bepaalde hobby..? Je kan altijd nog iets lekkers voor haar bakken als je er echt niet uitkomt.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Is ze ergens fan van? Heeft ze een bepaalde hobby..? Je kan altijd nog iets lekkers voor haar bakken als je er echt niet uitkomt.


    True!
    + Het gaat er niet om wat je geeft en hoe duur het is, maar het idee wat erachter zit.


    26 - 02 - '16

    Iedereen is blij met zeep?(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik ben ook bijna jarig! (: Oké.. random informatie.. eh, ik ken je tweelingzus niet, dus ik heb geen idee wat haar interesseert.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Trakteer haar op een uitje. Samen naar de bioscoop bijvoorbeeld.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Memoria schreef:
    Iedereen is blij met zeep?(:

    Op de een of andere manier moest ik hier om lachen :3
    Anyway, iets van het bovenstaande werkt meestal prima (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Alvast gefeliciteerd! Off topic: @Svale: JOEEEEEEEYYYY!!!!


    Tonight is the night.. (Dexter)

    Op http://www.vat19.com/ heb je heel veel van die kleine coole prullen, maar ik weet niet hoe duur het is om het te laten vervoeren..


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ze is super fan van one direction maar ik ben bang dat ik dan het zelfde koop als mijn ouders


    I tried so hard and get so far but in the end, it doesn't even matter - Linkin Park

    Of maak gewoon zelf iets? 'T gaat toch om het gebaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan koop je bijvoorbeeld zulke megaposters?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    littlelight schreef:
    ze is super fan van one direction maar ik ben bang dat ik dan het zelfde koop als mijn ouders


    Overleg met je ouders!:)


    You were born original, don't die as a copy.

    littlelight schreef:
    ze is super fan van one direction maar ik ben bang dat ik dan het zelfde koop als mijn ouders

    Je kan een T-shirt kopen voor haar? Of een bepaalde DVD of CD die ze niet heeft. Of een poster van haar favoriete bandlid, dat is altijd leuk.


    Chaos is a ladder.

    Er komt binnenkort een parfum van One direction op de markt geloof ik. Dat is wel iets later, 8 juli hoorde ik zoiets op de radio. Misschien kun je een soort tegoed bon voor haar ontwerpen en dat geven en dat ze dan een soort verrassing krijgt en dan krijgt ze die parfum?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Er komt binnenkort een parfum van One direction op de markt geloof ik. Dat is wel iets later, 8 juli hoorde ik zoiets op de radio. Misschien kun je een soort tegoed bon voor haar ontwerpen en dat geven en dat ze dan een soort verrassing krijgt en dan krijgt ze die parfum?


    Voor zover ik heb gehoord is dat de exacte datum dat die in Nederland uitkomt nog niet bekend is. :X

    [ bericht aangepast op 7 juni 2013 - 21:34 ]