• Ik ken al een tijdje een hele lieve jongen. Hij had gevraagd of ik mee ging naar een plaatselijke festival, en ik zo: Ja, gezellig.
    Dus ik ging mee. En iedereen van zijn vrienden zo: is dat jou lief? Ik meteen in de ontkenning want hij is 22 jaar en ik ben 16. Het ontkennen vond ik echt heel vervelend, wat hij is echt leuk.
    Later die avond stonden we te knuffelen en te zoenen (op het liedje ik hou van u). We waren allebei zo van: shit, die leef tijd verschil is wel erg groot. Want hij is strafbaar en ik krijg ruzie met mijn ouders. en hij krijgt trouwens ook ruzie met zijn ouders. De avond was ten einde en ik werd door mijn mama opgehaald, en ik heb zo'n mama die alles al weet alleen door te kijken. Dus die weet het al. En zij zo: dit was een kusje voor een avond.
    Hoe maak ik mijn ouders duidelijk dat ik hem gewoon echt leuk vind? zonder ruzie te krijgen.


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Proudfoot schreef:
    (...)En als een kleuter van 2 verliefd wordt op een opa van 81?


    Op twee-jarige leeftijd weet je nog niet eens wat een relatie inhoud of wat verliefd zijn is. Dus dat is eigenlijk niet mogelijk.


    26 - 02 - '16

    Ik vind dit gewoon kunnen, want mijn vriend is 23 en ik ben 17!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Cyborg schreef:
    (...)

    Op twee-jarige leeftijd weet je nog niet eens wat een relatie inhoud of wat verliefd zijn is. Dus dat is eigenlijk niet mogelijk.
    Tja, daar heb je wel gelijk in - en een kind van 10? Die weet het wel ongeveer, toch?


    Some people are art and do art at the same time

    Wacht anders tot je 18 bent als de rest niet helpt.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Proudfoot schreef:
    (...)Tja, daar heb je wel gelijk in - en een kind van 10? Die weet het wel ongeveer, toch?

    Nee, die weten dat ook niet, maar ze denken het wel te weten.

    Ik vind het leeftijdsverschil nog wel meevallen.Ik snap wel dat je ouders hier sceptisch over zijn, maar ik hoop voor je dat je vader ook bijdraait wanneer hij die jongen ontmoet.


    Take me to wonderland

    Ik denk dat het verschil nog goed meevalt hoor (:
    Mijn voorkeur gaat meestal ook uit naar iets oudere kerels.
    Ik ken een meisje dat net 18 geworden is en ze is samen met iemand van 35.
    Daar komt dan ook nog bovenop dat ze zwanger van hem is.
    Dat leeftijdsverschil vind ik persoonlijk net iets te veel, zeker als je nog naar school gaat.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    blackbride schreef:
    (...)

    Ja mijn moeder weet het al, is niet boos geworden, maar ik heb meer schrik voor de reactie van mijn papa. Mijn ouders schelen maar 2 maanden met elkaar.


    Mijn moeder is zes jaar jonger dan mijn vader, en is ook op haar zestiende of zeventiende op hem verliefd geworden. Ik vind het verschil niet echt groot. Ik zou zeggen, breng het voorzichtig. Laat hem eerst eens thuis langskomen als een gewone vriend (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Stel je ouders voor aan zijn kleinkinderen, misschien kunnen die hun overtuigen met puppyoogjes!

    Of, praat gewoon met je ouders erover, praat met die jongen erover, en als je hem echt leuk vindt en je ouders zijn niet 100% tegen, stel hem eens voor aan je ouders ^^ Het is makkelijk om te zeggen dat je niet met iemand mag daetn die 22 is, maar het is wat moeilijker als die iemand ook een gezicht en naam voor ze heeft, zeker als ze hem wel mogen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Toen ik 16 was had ik een vriend van 28. Is altijd prima gegaan, nooit problemen mee gehad. Ik was het leeftijdsverschil zelf binnen een paar maanden glad vergeten. Liefde zou praktisch geen leeftijdsgrenzen moeten kennen. Goodluck with it. (:


    Bad decisions make good stories.

    Officieel is hij een pedofiel (maar alleen omdat jij nog geen 18 bent en er meer dan 5 jaar tussen jullie zit), maar goed, who gives a shit? Als jullie toch gelukkig samen zijn en je je grenzen kan opstellen. waarom zou je er dan niet voor gaan?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Afgezien van het feit dat je de jongen heel leuk vindt, moet je je denk ik wel afvragen of je echt verliefd bent en of je een leven echt met hem kunt hebben. Ik bedoel, 16 is wel een leeftijd waarop hormonen alle kanten opschieten en dan kan je al snel iemand heel leuk vinden zonder verliefd te zijn. Tenminste echt verliefd.

    Maar voor de rest wens ik jullie heel veel succes toe! (Y)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    Afgezien van het feit dat je de jongen heel leuk vindt, moet je je denk ik wel afvragen of je echt verliefd bent en of je een leven echt met hem kunt hebben. Ik bedoel, 16 is wel een leeftijd waarop hormonen alle kanten opschieten en dan kan je al snel iemand heel leuk vinden zonder verliefd te zijn. Tenminste echt verliefd.

    Maar voor de rest wens ik jullie heel veel succes toe! (Y)


    Het is echt verliefd :)
    En het zal ook echt samen werken. Mijn mama weet het al, nu mijn papa nog!

    oh als je niks meer van mij hoort, mijn naam is in rapunzel veranderd en ik woon dan in een toren midden in de bossen ;)


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso