• Hallo allemaal (:

    Voor school moest ik een onderwerp bedenken voor een verdiepingsopdracht en ik heb voor Denkbeeldige / fantasievriendjes gekozen en daarvoor heb ik ook allemaal praktijkkennis nodig.
    Zelf heb ik vroeger ook een fantasievriendje gehad.
    Maar ik zou ook graag verhalen en kennis van anderen willen horen / lezen.
    Dus ik hoopte dat jullie me daarbij kunnen helpen.
    > Heb je zelf wel eens een fantasievriendje gehad ?
    > Zo ja, hoe ervoer je dat, kan je er iets meer over vertellen ?
    > Tot hoe oud had je haar / hem ?
    > Of ken je een kind met een fantasievriendje ?
    > Etc. Etc. Etc. (:

    Bij voorbaat bedankt.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 22:56 ]


    Credendo Vides

    > Heb je zelf wel eens een fantasievriendje gehad ? Nope sorry.:c
    > Zo ja, hoe ervoor je dat, kan je er iets meer over vertellen ?
    > Tot hoe oud had je haar / hem ?
    > Of ken je een kind met een fantasievriendje ? Ook niet.=c
    > Etc. Etc. Etc. (:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik was 14 toen ik een fantasievriendje kreeg en dat bleek gewoon een stem in mijn hoofd te zijn. (cat) Maar ik ken ook verder niemand die het heeft...


    Your make-up is terrible

    De enige tegen wie ik heb gepraat is tegen mezelf, lol. En dat doe ik soms nog steeds, kom je amper vanaf.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het lijkt me moeilijk een denkbeeldig fantasievriendje te hebben. Jouw hoofd bepaalt wat ie zegt, dusja :3

    [ bericht aangepast op 19 mei 2013 - 10:42 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Zelf niet, maar ik heb wel ooit eens een boek hierover gelezen, toen ik wat jonger was... Even kijken hoor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DarkSavior schreef:
    De enige tegen wie ik heb gepraat is tegen mezelf, lol. En dat doe ik soms nog steeds, kom je amper vanaf.


    26 - 02 - '16

    Ik heb er als kindzijnde wel een gehad... Mijn moeder vertelde me wel eens dat het zover ging, dat wanneer ik de tafel moest dekken, het ging dekken voor vijf personen. Dus een extra persoon, die er niet is.
    Vaak ging mijn fantasievriendje "mee" wanneer ik ee moest met boodschappen doen, of als ik mee moest naar de stad. Ik sprak nooit 'echt' tegen hem want ik wilde niet dat mensen me hoorde en ik weet niet precies meer hoe oud ik toen was, maar waarschijnlijk had ik hem omdat ik eenzaam was als kind.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 23:38 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik heb als kind wel een fantastievriendje gehad. Ik was toen een jaar of 4/5. Mijn moeder heeft daar jammer genoeg nog hele verhalen over :'D
    Als ik dan bijvoorbeeld een glas drinken kreeg, dan vroeg ik er ook één voor mijn 'vriend' ^^ (zijn naam was echt te idioot, ssh).


    Caution first, always.

    DarkSavior schreef:
    De enige tegen wie ik heb gepraat is tegen mezelf, lol. En dat doe ik soms nog steeds, kom je amper vanaf.


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    > Heb je zelf wel eens een fantasievriendje gehad ? Geen fantasievriendje, ik had wel een roze fantasie olifant. Telt dat ook?
    > Zo ja, hoe ervoer je dat, kan je er iets meer over vertellen ? Ik begon altijd te gillen als mn moeder de deur dicht deed en de olifant zat tussen de deur of was nog binnen. Mn moeder werd er knetter gek van.
    > Tot hoe oud had je haar / hem ? Ik heb hem tot een jaar of 5 gehad.
    > Of ken je een kind met een fantasievriendje ? Ik zie op mijn stage wel regelmatig kinderen die een fantasievriend hebben.


    Stop holding me under and let me breathe.