• Blijkbaar vonden heel veel mensen ze niet leuk en daar wil ik mijn excuses voor aanbieden. Misschien heb je nu een verkeerd beeld van me, maar ook ik heb gevoelens en dingen in die richting. Ik hoop dat we een nieuwe start kunnen maken en dat jullie me wel weer serieus gaan nemen.

    - Ik zet dit bij het off-topic, omdat ik niet weet bij welk topic dit anders zou moeten staan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Laughter is the music of the soul.

    Het is wel erg lief dat je -je verontschuldigd en ik stel dit ook op prijs, ook al zullen er altijd mensen blijven die dit weer irritant noemen. :') Je bedoelt het in ieder geval goed en dat vind ik al genoeg.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Het geeft niet. Je hebt je verontschuldigt, terwijl dat voor mij niet eens nodig is. Er lopen hier erg veel mensen rond die nog erger zijn, zonder dat ze het doorhebben. (:


    •*• Lululu •*•

    Ik heb er niet veel van gemerkt . En verontschuldigen is altijd goed :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Square schreef:
    Het is erg netjes dat je je ervoor verontschuldigt, al betekent dat wel weer een extra topic. :'D Maar zo erg vond ik jou helemaal niet, om eerlijk te zijn. Er zijn/waren voldoende users die veel meer nog veel minder nuttige topics aanmaken/aan hebben gemaakt. Ik zou er niet te veel mee zitten als ik jou was, want over een tijdje zijn de meesten je toch wel weer vergeten.

    Plus, je bent hier nog maar twee dagen. Iedereen maakt wel eens fouten en onnodige topics, zeker in het begin. Ik zou me niet teveel aantrekken van het gezeur, daar zijn veel mensen erg goed in. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat ik allemaal wou zeggen, is al gezegd. Goed dat je je verontschuldigt, de meeste mensen durven dat niet. Knap dat je dit topic aan hebt gemaakt zonder dat je je schaamt. Er zijn inderdaad meer mensen die meer nutteloze topics aan hebben gemaakt, niet alleen jij. En zo bestaat de zin 'Vergeven en vergeten.' :)


    Some people are art and do art at the same time

    Als je nieuw bent, doe je dat soort dingen. Ik ook.

    Don't worry about it. :Y)

    Als iedereen zijn excuses daarvoor moest gaan maken zou er een nieuw subforum voor aangemaakt moeten worden...
    Je moet je er gewoon niets van aantrekken, want het levert alleen maar meer onnodige topics op die net zo irritant zijn.


    Your make-up is terrible

    Ribery schreef:
    Don't worry, Q still loves you. -3-


    The odds are néver in our favor.