• Ik weet dat dit cliché is, maar toch vind ik het altijd wel leuk



    Het is zomervakantie, en op Tv start een nieuw programma, Summer Life. Het gaat over een groep tieners die op vakantie gaan, en allerlei dingen meemaken. Deze rollen worden gespeeld door tien tieners, allen tussen de zestien of achttien jaar. De serie duurt de hele zomer, en de rest van de tijd mogen ze in het huis waar alles wordt gefilmd rondhangen. Gaat het allemaal wel goed? Komt er ruzie? Ontstaat er vriendschap?
    (Nooit goed geweest in intro 's)

    De serie:

    Rollen:
    Jack: Een rijke, arrogante jongen, die alleen maar oog voor zichzelf heeft. Hij werd door zijn ouders naar het huis gestuurd omdat hij moest leren dat hij soms ook om anderen moet geven.

    Lucas: Een vriendelijke jongen, maar hij is erg verlegen. Hij kwam naar het huis om zijn verlegenheid te overwinnen.

    Matthew: Hij is een skater boy. Verder probeert hij altijd stoer over te komen, zelfs als hij het op dat moment niet is. Hij ging naar het huis omdat hij met zijn vrienden gewed had en verloren heeft.

    Jared: Jared is een grappenmaker. Hij kan niet echt veel serieus nemen, en houdt van het leven. Hij kwam naar het huis omdat hij geen zin had om thuis te zijn in de zomer en zijn ouders niet op vakantie gaan.

    Flynn: Flynn blijft vaak op de achtergrond. Hij durft niet echt veel, maar niemand weet zijn geheim. Hij kwam naar het huis omdat hij problemen thuis heeft.


    Allischa: Ze is een typisch modepopje, ze heeft slaafjes nodig om zich heen en voelt zich al snel de baas. Ze kwam naar het huis omdat haar ouders dit programma financieren.

    Jade: Jade is een stoere meid, die weet wat ze wil. Ze trekt zich niks aan van anderen. Ze kwam naar het huis omdat ze wil laten zien dat ze meer is dan wat mensen denken.

    Autumn: Een verlegen meisje. Ze heeft erge dingen meegemaakt, en wil daar niet over praten. Ze probeert haar gevoelens te verbergen. Ze kwam naar dit huis om te vluchten voor haar normale leven.

    Lisa: Lisa is een tuttig, en niet al te slim meisje. Ze is meestal het slaafje van populaire meiden. Ze kwam naar dit huis omdat haar ouders van haar af wouden.

    Melissa is een meid die niet goed weet wie ze is. Ze kwam naar dit huis om daar achter te komen.


    Het verhaal:

    Deze tien tieners zijn allemaal naar dit huis gekomen voor een rede. Ze worden zes weken bij elkaar in dit huis gestopt en moeten er iets van maken. Maar sommigen hebben een geheim. En anderen komen om uit te vinden wie ze zijn. Kunnen ze elkaar helpen? Worden ze vrienden? Vijanden? Geliefden?


    Het is dus de bedoeling dat we zowel binnen, als buiten de serie spelen. Je mag een rol kiezen (Bijvoorbeeld de acteur van Jack) en dan ben je Jack in de serie emn buiten de serie bijvoorbeeld Bob.

    Rollen:
    Acteur Jack: James Julian Montrose || Cheesburger
    Acteur Lucas: Alexander Max Mc.Down || Nyan
    Acteur Matthew: Carter "Elijah Dax" Gunner ||BlueHeaven
    Acteur Jared: Tyler Sky Draw || DamnBieber
    Acteur Flynn: Josh Matthew Sky || XxPeetaxX


    Actrice Allischa: Audrey Felicia Longstride || Unchained
    Actrice Jade: Charissa 'Char' Morgan || Dallam
    Actrice Autumn: Dessy Amelia Jones || Depay
    Actrice Lisa: Katherine Rose Simons || AppleBottom
    Actrice Melissa: Melissa Johanna van der Meer || MissCastle


    Regels:
    #Minimaal vijf regels per post
    #Geen perfecte personages
    #Ik laat weten welke scène er komt en wie erin speelt
    #Maak duidelijk of je in, of uit een scène bent
    #Maximaal 1 rol aangezien we anders met rond de vijf personen zijn.
    #OOC tussen haakjes: []{}() of ||zo||

    Start:
    Iedereen komt aan bij het huis, en ze moeten allemaal naar de set om kennis te maken.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2013 - 19:26 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    {Morgen kan ik hoogstwaarschijnlijk niet reageren want ik vertrek om 6 uur al naar Parijs met school.}


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Katherine Rose Simons
    Actrice Lisa
    Uit scène


    Met een zucht sluit ik de autodeur, God dit gaat me nog eens iets worden zeg. Ik had mijn Porsche een eindje van het huis af geparkeerd en haalde mijn koffer uit de achterbak. Met een glimlach keek ik naar mijn weerspiegeling, mijn outfit, was best in orde. Ik lachte in mezelf en sloot de auto volledig af om dan in een snelle vaart richting het huis te stappen. Ik woonde nu al twee jaar niet meer thuis, wat een geluk, dacht ik bij mezelf, ik was het niet meer gewoon om rond mensen te wonen aangezien ik alleen woon, soms komt mijn broertje, Lou, wel eens slapen in het weekend, en dan kijken we films en eten we popcorn en ijsjes, en gaan we s'ochtends een wandelingetje maken, dit is natuurlijk niet hetzelfde als met mijn broertje uithangen, ik bedoel maar hij is zes en de mensen met wie ik hier ga rond hangen zijn zeker boven de zeventien. Ik haal mijn hand door mijn haar en stop voor het huis. Toen mijn agent me belde dat ik de rol had van het meisje in Summer Life was ik super blij, ik had al vaker in films en series meegedaan, en was steeds op zoek naar een nieuwe uitdaging, en dit was zeker een uitdaging, Lisa, het meisje dat ik ga spelen, is helemaal het tegenovergestelde van mezelf. Ik lach en kijk naar het huis, groot, denk ik dan, zeer groot, ik loop snel richting de voordeur en wandel naar binnen. Een gezellige sfeer hangt in het huis en ik zie al een aantal mensen staan, met een glimlach sluit ik de deur. "'Ello!" Zeg ik vrolijk waarna ik met mijn koffer langs iedereen doorloop en de trap op wandel. Ik zucht zachtjes en kijk voor een kamer, uiteindelijk kom ik uit op een kamer die best veel lijkt op mijn kamer thuis en leg mijn spullen op het bed. Ik haal mijn iPhone boven en bel naar mijn moeder en zet me op het bed. "Hallo?" Mijn broertje nam de telefoon op met een vrolijke stem. "Hey makker!" lach ik terwijl ik de kamer weer verlaat. "Katie!" Roept hij blij. Ik glimlach en houd de telefoon een eindje van mijn oor af. "Hey tijger, ik wou nog eventjes dag zeggen tegen jou." Ik kan de glimlach aan de andere kan van de lijn horen en wou dat ik hem kon knuffelen. "Ik hou van je, Lou." Mompel ik zachtjes, waarna ik het gesprek beëindig en mijn gsm weer weg steek.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 0:39 ]


    The artist is the kid that survived.

    (Mijn topics. laat)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Charissa Morgan-uit scène

    Als ik mezelf heb voorgesteld draai ik mijn hoofd richting een meisje dat zegt: "Ik ben Audrey". Zij lijkt me wel oké. Niet zo bitchy, niet te stil, maar gewoon leuk om mee te praten. Wie zou ze eigenlijk spelen? Als ik het me nog goed herinner zou ze Allicha spelen. Ik denk dat het niet de makkelijkste rol is, dus zal ze vast goed kunnen acteren. Ik zal er waarschijnlijk snel genoeg achter komen, dus besteed ik er weinig aandacht aan. Ik kijk vriendelijk naar het meisje en ik zeg tegen haar:'' Hallo Audrey. Leuk je te ontmoeten. Ik kan niet wachten tot ik met je kan werken. Misschien is het een idee om onze kamers te zoeken?' Ik was zo benieuwd naar de kamers. Als ze net zo luxe zouden zijn als het huis er van buiten uit ziet, kan mijn dag niet meer stuk. Ik pak wat water uit mijn groene tas en drink er kleine slokjes uit.


    imperfection is beauty

    Josh Matthew Sky

    "Audrey." Stelt ze zich voor. "Hey Audrey. Jij speelt Allischa, toch? En als ik het helemaal fout heb kan dat ook. Ik denk al snel dat ik gelijk heb." Zeg ik met een grijns. Opeens voel ik mijn mobiel trillen in mijn broekzak. Er staat op Rick belt. Staat er op mijn scherm. Ik loop een stukje weg en neem op. "Met Josh." Zeg ik. Ik hoor een bange stem van Rick door de telefoon. "Daniel voelt zich niet goed. Hij heeft al drie keer over gegeven en hij ligt hier helemaal te zweten!" Zegt hij. Ik weet dat als Rick zo klinkt, hij echt doodsbang is. "Blijf rustig Rick. Is mam of Mase er?" Vraag ik. Domme vraag, tuurlijk niet. Dan had Mase me wel gebeld. "Nee. Ik ben de oudste hier. NEE! Vier keer gekotst." Ik hoor aan Ricks stem dat hij wanhopig is. "Bel Finn." Zeg ik. Finn is de vader van James en Daniel en is dus ook half verantwoordelijk voor ze. "Ga ik doen. Ik moet ophangen. Wil jij Mase even bellen? Ik wil weten waar hij blijft." Zegt Rick nog voor hij ophangt. ik bel eht nummer van Mason. "Hey, met Mase. Ik ben aan het werken. Ik weet dat het slecht gaat met Daniel, maar zit nu in een gesprek. Ik ben veilig." Zegt hij snel, en hij hangt op. Typisch Mason. Ik loop weer terug naar Audrey. Inmiddels staat er al een groep. "Hey allemaal, ik ben Josh." Zeg ik, en ik ga weer naast Audrey staan.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 20:03 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Iemand voor Katherine?]


    The artist is the kid that survived.

    AppleBottom schreef:
    [Iemand voor Katherine?]

    (ik heb Alexander ? ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)
    (ik heb Alexander ? ;3)


    [Let's do this (: ]


    The artist is the kid that survived.

    [Josh wil er ook wel heen =) Ja ik weet wat Josh wil :P]


    Spoiler alert: you will save yourself

    XxPeetaxX schreef:
    [Josh wil er ook wel heen =) Ja ik weet wat Josh wil :P]


    [Misschien met zen drieën het huis verkennen?]


    The artist is the kid that survived.

    Alexander Max Mc.Down ||uit scene

    Ik besloot eerst mijn koffer in mijn slaapkamer te leggen. Ik veeliet de groep,waar ik nog niets tegen gezegd had en liep de trap op.
    Ik had zo het gevoel dat we zelf onze kamer gingen mogen kiezen .
    Toen ik op de tweede verdieping was opende ik de eerste deur die ik tegenkwam.
    De kamer was erg groot en heel erg luxueus. Ergens ging ik wel het gezellige sfeertje van mijn kamer thuis missen,maar luxe vond ik totaal niet erg.
    Ik besloot voor ik een kamer ging claimen ,ze eerst allemaal eens te bekijken.
    De tweede deur die ik opendeed van bijna identiek hetzelfde. Alleen had deze een giga raam en balkon.
    Deze is voor mij. Het mooie uitzicht die ik door het raam zach ging ik niet laten liggen. Ik dropte mijn loffer op het bed en besluiçt toch nog eens de andere kamers te bekijken. De volgende kamer die ik binnenging ,was bewoond.
    "Hey."zeg ik met een glimlachje tegen het nog onbekende meisej ,vaag herkende ik haar ergens van,maar ik wist niet precies van waar.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Katherine Rose Simons
    Actrice Lisa
    Uit scène


    Voorzichtig leg ik mijn kleren in de kast. "Hey." Hoor ik een stem zeggen, met een ruk draai ik me naar de deur toe. Een jongen met bruine krulletjes staat in de deur opening. "Met een glimlach wandel ik naar hem toe. "Hello, jij bent Alexander geloof ik, toch?" Ik had aan mijn agent gevraagd of hij me een lijst wou geven met de andere acteurs en actrices erop, ik kon me nog vaag herinneren naar een jongen met bruine krulletjes gekeken te hebben. Ik had alle anderen al na gekeken, dus kende ik de meeste namen nog wel. "Ik ben Katherine, al noemen de meesten me Katie." Ik zak lichtjes door op mijn benen en lach dan, terwijl ik mijn hand naar hem uitsteek. "Leuk je te ontmoeten." Ik geef hem een glimlach en haal een hand door mijn haar. Hij ziet er leuk uit een licht getinte huid, krulletjes, lieve glimlach, leuke stem. Ja, hij is behoorlijk leuk.


    The artist is the kid that survived.

    [Iemand voor Dessy?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    [Iemand voor Dessy?]


    [Katie?]


    The artist is the kid that survived.

    [Is goed babe, ze is net binnen, dus je kunt haar gaan begroeten en helpen met haar koffers?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.